Catapresan opioidivieroituksessa, onko ollut apua?

Niin, onko monet kokeilleet tuota catapresania.

Menin lekurille, et, jos se kirjoittas mut katkolle,ni ei vittu suostunu perkele. (Avohoidossa on kuulemma paras hoitovaste). Soitin ite ensin laitokseen,jossa kerrottiin, että ei ole jonoja ja tilaa on.

nytten on toinen päivä ilman. jeeeees!

Catapresanin pitäis poistää nää kylmät väreet/kylmyyden tunteen/ vitun kalkkunan ja kinkun.

Kokemuksia?

Ei oo kokemusta. Itse olen käyttänyt propralia ja se kyllä poistaa melko hyvin kylmän kalkkunan ja vähentää huimaustakin.

Autta fyysisiiin oireisiin, paleluun ym. Mutta psyykkisiin oireisiin ei ole apua, enintään vähän väsyttää.

Mä sain laitokses “Pritloja”, eli verenpainelääkkeitä, joiden nimet oon jo autuaasti unohtan (oikso Pritlafen? tjms :question: ). Oli ihme kyl viekkareis verenpaine ja syke aika korkeet normii verrattuna ja autto aika hyvin vapinaa, sydämentykytykseen ja jopa hiukan jalka-särkyyn. Sit oli pahoinvointi-, ripuli- ja tulehduskipulääkettä.

Tuota en oo kyl kokeillu; hyvä jos toimii. Ja tosiaa mullakin nuo ed. mainitut auttoi jonkin verran fyysisiin; psyykkiset oli ne, joiden takia oisin häipyny, ellen ois saanu ees pientä annosta. Ihan johtuen siitä, et oisin kuitenkin päässyt hoitoon vuoden sisään ilman tuota laitos-jaksoa. Olin kuitenkin hoito-jonossa. Enkä vaa kestäny olla lähes viikkoa täysin ilman ku piti mennä joka paikkaa minne käskettii…

Tsemppiä et motivaatio säilyy :wink:

Eipä onnistunu, piti pari subua hakia.

Mua autto vähän mut on se toinen mitä ei saa ku laitoksessa(nimi nyt ei just tu päähän) parempi. Näissähän on se verenpaine raja et niitä saa ja kaverilla meni koko subu vierotus vituiksi tän takia ku sillon nii alhanen verenpaine normaalisti.

BritLofex

Ei minulta vaan mitään verenpainetta mitattu!

150mg 3-4* päivässä.

Ei suostu lääkäri määäräämään katkaisuun.

Takana yli 10v hitaita.

Kuulemma avo"hoito" on tehokkaampi. Avo"hoito" tarkoittaa 10 pameja, catapresania ja kerran viikossa juttelua “päihdetyöntekijän” kanssa. Sinällään nuo terapiasessiot, vaikka vähän lyhyitä ovatkin, on hieno homma.
Harmi vaan, ettei saa tuo mun oma kuuppakuuntelija määrätä mua hoitoon.

Kuulemma suosittelee lääkärille sitä, 1 kk välein on sitten respojen uusimiset ja tinkaus, joko sinne laitokseen pääsisi.

Kas kummaa, samassa paikassa oli puolväkisin tunkemassa laitokseen puol vuotta satunnaiskäyttänyttä naikkosta. :imp:

Suosittelenko herr doctorille ysimillistä buranaa? :imp:

Missäpäin tommonen meininki on, Laihialla? :stuck_out_tongue:
Toihan on ihan sadistista ja tosi outoa, mua on taas aina yritetty väkisinkin tunkea laitoshoitoon, mut en oo suostunu.
Tällä hetkellä on vaan subua veressä (siis hitaista)?

No, melkeen.

Kai sinne laihialle on joku 3-400km. :wink:

On ollu tuo päihdelääkäri töissä ollut myös vankilassa, en kerro missä.

Olivat keränneet jätkät rahaa jo miehen amputointiin.

Toivottavasti herr doctor lukee tätä palstaa. Liekö tuossa syy miks ei oikein työ vankilassa napannut. :smiling_imp:

Nyt on toka päivä ilman.

Ei vaan kestä. Lähen taas hakemaan.

Vittu, miks se saatanan sadisti ei kirjota sitä vitun lähetettä… :imp:

Onko mitään vinkkejä. Kun mä näytänki just siltä ku oon kertonukki ja oon ollu rehellinen, mitä muuta mä voin tehdä???

No jos sulla itsekuri riittää tiputtamaan annoksen ihan minimiin ja siitä pikkuhiljaa hivuttamaan sen pois niin kyl se ilman oheistuotteitakin onnistuu. Sanotaan vaikka et sit kun vedät millin pari viikossa, vaikka kolmessa osassa (noin 2,33 päivän välein) niin siitä jos lopetat seinään niin luulis onnistuvan. Muutamia tuttuja löytyy kellä se on vaan “ihan huomaamatta” jäänyt pois pikkuhiljaa.

Tai sit etit toisen lekurin ja pyydät siltä xanoreita/muita bentsoja ja/tai tramaleita/tms. Syöt niitä sit ihan mini annoksia ainoastaan kun oikeesti tarvii. Kuinka kauan oot ollu nalkissa hitaisiin/millasilla määrillä?

Semmosen 10v.

Viime aikoina (viimeset 4-5v.menny lähinnä buprea, joskus contteja, dolconteja, fentanyyliä,metadonia jne.).

Sitä ennen meni enemmän tuota oksikodonia.

Semmosta fucking teerveenä itsensä pitämistähän tää homma on. :imp:

Mut alkukuusta saa nähdä. JOs ei laitokseen pääse, niin kyl pitää jotku hiivatin panacodit tms. hommata ja yrittää itte.

Itte suosittelisin tramalia tai kodeiinia tohon avuks (+joku bentso ehkä), se kuukausi on kuitenkin niin vitun pitkä aika olla kipeenä et hermot menee.

Mä olin ennen tätä nykyistä pientä kh-annosta aikasemmin bubre-vierotukses arttujen kans. Ihan lekurin määräämänä. 6/pv ja siit alemmas. Mut ei onnistun, kuten huomaa nyky-tilanteest. Mut tuota ei käytetä kovin monessa paikkaa Suomessa.

Ootko kuullu et teilläpäin ois sellasia yksityilekureja, ketkä kirjottais teemuja bubre-riippuvaisille? Meil oli pari ja ku oli kh jonos (ei ne sitä tarkistan), sai kepeest 6*0,4mg:n teemua/pv. Mut ne pelästy yhtä tapaust, eikä enää saa niin helpost… Tsemppiä!

hei tuota onko näillä catapresaneil mitään positiivista vaikutusta jos ottaa bubren kans? Toimiiko bubre paremmin?kuulin tälläsen urbaanilegendan et porukka ois rännänny

^Joku on sanonu joo, että lisäis bupren vaikutusta, mut varmaan perustuu ihan siihen verenpaineen laskuun. (Tiiäks, kun sirkatkin alkaa jännästi pyörryttää, kun paineet laskee äkisti matalalle…) Älä oikeesti rännää ainakaan :unamused:

Catapresanien (klonidiini), Britlofexin ja Sirdaludin vaikutus noradrenaliiniin kun on samankaltainen. Pieniä eroja on ja Sirkassa on myös toinen reseptori mihin se nappaa kiinni.

Onneksi Suomessa ei kovin paljon konia löydy, kun pitää kaikkea vetää buusteriksi.