Cannabis

Kun et polta sitä, miten nautit vaikkapa kotikeittiössä mahd. toimivasti
?

Kiitosta vaan, dark magus!

semmosta olen miettinyt… tuota raakana syömisestä, että pitääkö se paikkaansa kun jossain sanotaan et
se kukka pitäisi kertalleen lämmittää… olen tämän jostain kannabis ruuan valmistus ohjeesta lukenut.
olen kyllä syönyt joskus kukkaa ihan sillainkin, mutta alle olen eka tehnyt kaakaota ja päälle söin vielä kerran ihan raakaa kukkaa niin en sitten tiedä toimiko se mut voin sanoo et ainakin se kaakao potki silloin ja lujaa… :smiley:
olen kaakaota aika plajon valmistellut eka voita pannuun kukat melkeen tomuksi murskattuna/jauhettuna voin sekaan tässä vaiheessa lissännyt jo kaakao jauheen. ( sitä kaakao jauhetta kannattaa laittaa enemmän mitä normaalisti kaakaoon laittaa. lopuksi punaista maitoa ja avot…
jos päivällä juo niin on myöhään iltaan asti paukuissa…
omasta mielestä kukka on syötynä paljon psykedeelisempi. siis jotain VAHVAA indikaa. jos polttamalla 0,1-2g
potkii hyvin, niin kaakaoon olen lattanut vähintään 2g.
ohjeissa yleensä kehotetaan kolmin kertaista annosta, mutta itse suosittelen 10x annosta.
sit sellaista suklaa moussen tapaista mössöö olen joskus valmistanut.
se kukka jää kivasti lillumaan siihen pintaan niin ne hörppää eka niin ei mene ainakaan mitään hukkaan. sillä en ole koskaan siivilöinyt niitä kukkia pois sieltä seasta… niin ihan senki takia on jo hyvää jauhaa ne tomuksi, kun ne jä muuten hampaiten väliin ne palaset… niit on tympee kaivalle pois.

Mun mielestä hyvästä kukasta väsätty vaikka cannabutter (tai yleensä syömällä) on vähän samanlainen, mutta paljon mielyttävämpi, kuin subutex olot. Syötiin kaverin kans kummatkin jotain 2g kukkaa sisätävää butteria niin tuli sellainen kestohymy päälle ja liikkuminen oli tosi hidasta siis kävelykin oli kuin jostain hidastetusta filmistä.
Oikeastaan syömällä on paljon mielyttävämpää ja mukavampaa, mutta annos pitää olla isohko poltteluun verrattuna.

indicapohjainen lajike mun makuun kunnon menoa ja meinikinkä päänsisällä.
toki osaan myös hiljentää tyhjentään pääni keskittymällä vaikka väkisten siihen yhteen
juttuun, yhteen pisteeseen, se vaatii harjoittelua, jopa minulta. toinen käsi ottaa, toinen
antaa. tämä pitäisi jo olla laillista, ikärajoijeen auttaa masenutuneita, astmaatikkoja ymymymym.
moneen vaivaan siis lääke, tämä luonnontuote kannabis. ‘älä halua mitään. älä napise karmaa
äläkä luonnon muuttomattomia lakeja vastaan. Taistele anoastaan persoonallista, ohimenevää, haihtuvaa,
ja katoavaista vastaan. AUTA LUONTOA, ja työskentele sen kanssa, niin luonto pitää sinua yhtenä
luojistaan ja osoittaa kunnioitusta.