Heipsan kaikki linkkiläiset.
Onko teillä todettu c hepaa?
Oliko oireilua, jos oli niin mitä?
Itseäni hieman kuumottelee että olisin saanut jostakin tartunnan, vaikken ole tietoisesti ikinä muiden vermeihin koskenut.
Se saattaisi selittää tajuttoman väsymyksen mihin ei ole löytynyt mitään järkevää syytä…
Olen myös nyt huomannut muutoksia kusella käymisen kanssa, virtsa haisee tosi pahalta välillä, ja on suht tummaa, vaikka en ole nestehukassa…
Myös mahavaivoja on ollut… ummetusta , jne…
Kertokaahan omakohtaisia kokemuksia! 
^ Ei C-hepatiittia minkään epämääräisten oireiden perusteella kannata siellä arpoa ja kuumotella. Nuo voivat olla C:n oireita, mutta voivat olla oireita myös jostakin ihan muusta, mahdollisesti vielä vakavammasta tai sitten ns. harmittomia yleisoireita johtuen huonoista elämän tavoista. C-hepatiitti voi olla monesti myös tyystin oireeton.
Mulla ei ole C-hepaa(On testattu moneen kertaan ja vielä pitkän ajan kuluttua siitä, kun tartunta olisi ollut mahdollinen), mutta vastaavia oireita kyllä ajoittain johtuen ihan huonosta syömisestä, viinan juomisesta, liiasta kahvin kittaamisesta, huonoista yöunista jne. Maksa-arvonikin ovat nykyään ihan priimaa, vaikka joskus niiden kanssa oli pahaakin häikkää ja se saattoi antaa tuollaisia oireita. Ja sullakin voi olla maksaongelmia ihan muista syistä johtuen, kuin hepatiitista, jos olet esim. dokaillut enemmänkin tai käyttänyt maksatoksista lääkitystä. Ja etkös sä sitä piriä vedellyt aika reippaasti? Vaikka olisit toistaiseksi lopettanutkin, niin ei ole ihme, vaikka väsyttäisi pidemmänkin aikaa kuurin jälkeen ja elimistöllä kestäisi palautua muutenkin siitä rääkistä.
Menepäs verikokeeseen, niin sillä asia selvinnee. Eikös niillä ole ihan ilmaista ja anonyymiä hepatestausta noissa Vinkeissä ja vastaavissa narkkipalvelumestoissa, jos et tahdo mennä TK:hon toitottamaan I.V: -käyttöjäsi? Ainakin ennen oli, mutta tiedä sitten nykyään. Kysymällä tuokin selviää.
Jööh, tota swimbaa nyt mennyt syksyn aikana lähes päivittäin, nyt yritän pysyy hieman edes streittinä ja olla selvinpäin…
Ja kävin torstaina verikokeissa, ens to tuomiopäivä niin saa kuulla onko vaiko eikö.
Mulla tapana murehtia vaan liikaa asioita, siksi kuumottelen