butaani

voivittu tätäkin topikkia, noh pakko oli testaa ja pakko sanoo et aikas jumissa oon… :mrgreen:

vittu mitäryynejä

mä nään ja meen näistä vitun ryyneistä, että hyvät yöt sityten!!!

vittu mä meen ja nään näiststä, paukuistaa, niin en ikinä sanokaan ja ne kosauttaa naapuritkin puullle=) :sunglasses:

okei kosautan itteni pellolle, eiköhän se selväks tulllu :mrgreen:

vittu vieläkin ihan kuutamolla, on aika tuju päihde toi btuaani!

vittu mitä ryynejä ja voi vituttu mittä muijia!

no vastatkaa nyut joku jotain!

Älä tuhoa aivojasi butaanilla. siinä sulle vastaus.

Butaani nyt ei oo kaikkein terveellisin aine, satutko tietää et pumppu voi pettää tota käytettäessä…? ei luultavasti maailman ihanteellisin tapa kuolla…

Aika harvinaista vissiin, yleisemmin kuullu kuinka meinaa tukehtua ihmisiltä jotka on butaania impannut. Kaikki elimet se tosin vetää ihan paskaksi pidemmässä käytössä ja pään varsinkin.

EDIT: niin, vetäähän se pään toki aika mutkalle… Itse olen vaan kerran kokeillut ja ihan pienellä annoksella sekin. Hirveä pöhnä ja äänten muuttuminen joka kesti ehkä minuutin ja sen jälkeen monta tuntia jumi ja pää kipeä.

Putte oli joskus mun kaveri mutta tiemme erkanivat.

o

Butaanin huffaajat.
Alempi olomuoto kuin alkoholistit.
Tai vittu butaanin, bensan, tinnerin… Ihan sama!

oli kyllä suht mielenkiintoinen kokemus toi butaani, jää kyllä ekaksi ja vikaksi kerraksi. tosta meni kyllä ihan tolkuttoman sekasin ja ymmärrän kyl et tohon voi jäädä koukkuun.

latasin äsken kaikki täytttö sytyttimet täyteen ja aattelin et kait se on itekkin henkoset kokeiltava. no eka hittti nii hömähti hassusti ja kaikkialla kuulu vinkumista no aattelin et kerta kiellonpäälle ku monetpuhuu pikku tripeistä tai kunnon olosta. pauke ja vinkuminen muuttui hokemiseks kuin rikkinäinen vinyyli tunnistin kaverini äänen joka änkyttää päänsisällä ssesesesese. aattelin et eipä oo ihmeellistä kunnes roskapussi ja kukkaruukku alkoi keskustelee siitä kuuulenko niiden keskustelun :laughing: ei oikein mun juttu jutelkoo roskikset ja ruukut keskenään vastedes :laughing:

^ Hohhoijaa :unamused: . Eikö sulla raukalla oikeasti ole mitään oikeita huumeita, jos sun kerran jotakin on pakko vedellä? Voxraa ränniin, mummon vanhat ripulilääkkeet, yskänlääkettä aposta, kunhan toimituskatko on päättynyt jne. :unamused: .

Joo, ja toimitukselle sellainen pieni vinkki, että mikäli siitä yhdestä f-alkuisesta opioidikipulääkkeestä ei saa puhua täällä halaistua sanaa sen äärimmäisen vaarallisuuden vuoksi, niin minun logiikallani myös tällaiset butaaniketjut pitäisi kieltää tyystin. Tuollaisen paskan imppaaminen vasta vaarallista onkin :unamused: .

Juu, enkä ole oikeasti sitä mieltä, että täällä pitäisi kieltää mistään aineesta puhumista, ja myös positiivisia kokemuksiaan saa kertoa IMO, kunhan nyt ei hirvittävästi hehkuttele, mutta viittasin tällä nyt vain jälleen siihen toimituksen käsittämättömään fent…-politiikkaan :confused: .

Olen nimimerkki Kutaleen kanssa samaa mieltä butaanista. Tämän pätkän hän kirjoitti palstalle vuonna 2005 :smiley:

"Butskun imppaaminen on saatanan hengenvaarallista, joka kerta, ensimmäisestä viimeiseen. Kuolema tai sairaalareissu seuraa siitä, että kaasut ja niissä seassa olevat aineet ovat myrkyllisiä ja aiheuttavat vaurioita mm. aivoihin, keuhkoihin ja muutenkin kaikkiin soluihin jotka ovat niiden kanssa tekemisissä.

Laske sitä kaasua käsillesi, anna haihtua kaikessa rauhassa, ja tunnustele miten iho kuivuu ja kuolee pinnasta.

Käsittääkseni butaani on vielä sieltä myrkyllisemmästä päästä, sitä ei liene ikinä käytetty edes nukutusaineena kuten vaikka etyylieetteriä. Ronson (butaanimerkki) taisi vielä olla niitä likaisimpia, ei käy edes kannabiksen erotteluun koska siitä jää haihtuessa yli tiesmitä mönjää."

En ihan heti menisi itse tuota keuhkoihini työntämään :unamused:

no kyllä niitä oikeitakin huumeita saa. mutta kyseesssä oli kokeilu ja hetken mielijohde (halu tietää mitä tapahtuu) joten en nyt luokittelis sitä vetämiseks, ja reseptivapaat opiaatti tuotteet ku sattuu mulla viel toimimaaan jasaan niistä apua kun tarvitsen, koska otan niitä HARVOIN toisin ku tollasilla nisteillä(ootko jotenkin katkera ku ei toimi), ja mummoni ripuli lääke oli oikeesti hyvä veto(ottaisin mielelläni uudestaan) parempaa ku joku paska subunne. miks narkit on tääl niin ahdas mielisiä? itse nauroin itselleni ja tyhmälle idealleni se nyt oli lähinnä vitun tyhmä vitsi, tosin keskustelut kukkaruukunkanssa oli hyvinkin henkeviä. tuskin tulen uudestaa testaa mut eipä mua kadutakkaan. oli vähän paskastiu muotoiltu vastaus mut en jaksa parempaakaan väsää ku vetäisitte siitäkin herneen nenään :angry: nauraisitte joskus itsellennne, elkääkä olko niin tosikkoja :laughing: te OIKEIDEN HUUMEIDEN VETÄJÄT

^ No joo, mulla oli taas vaihteeksi vähän huono hetki :blush: . Itsekin kiukuttelin kukkaruukuillekin, vaikken ollut edes kiskonut butaania :laughing: :unamused: . Ja samapa kai tuo lopulta on, onko koukussa Subuun vai mummonsa vanhoihin ripulilääkkeisiin, vaikka taitaapi sen Subun saaminen olla nykyisin paljon helpompaa, kuin joidenkin antiikkisten ripulilääkkeiden :confused: :laughing: .

Mutta vakavasti puhuen; butaanin imppailu ei kannata edes kertakokeiluna. Se on sellaista ainetta, joka voi pysäyttää hengityksen ihan keneltä vain ja koska vain, eli todella vaarallista leikkiä itsensä päihdyttämiseksi :frowning: .