Eli treella porukka kiskoo hihaan niitä piribuusterina??? DNRI lääke kun on. Sick. Vaikka omakin toiminta sickiä.
Eiks toi oo sitä minkä pitäis (teoreettisesti) auttaa tupakoinnin lopettamisessa? Seuraavaksi joku varmaan alkaa rätkimään marzineja… Darwin-awardsit häämöttää
Kyllä eräät sekopäät niitä rätkivätkin jo joskus aikoinaan . En tiedä miten heille sittemmin kävi. Eivät nyt ainakaan heti kuolleet, mutta myöhemmistä vaiheistaan en tiedä, eikä paljoa kiinnostakaan. Alkaa tuntua, että mun rätkimiset(jotka toivottavasti ovat lopullisesti ohi) olivat aika järkevästä päästä, vaikka tietenkään mitkään pillerit ja jauheet eivät suoneen ole koskaan tarkoitettuja.
Täällähän on se ketjukin, jossa ihmiset ovat tunnustanet noloimpia rätkimisiään. Kaikenlaista sitä on kyllä suoniin työnnetty. (Itse kukin… ) Eräs tyyppi joskus miestiskeli että saiskohan se minkälaiset kiksit mun e-pillereistä… En antanu niit sille.
Joo, itekki joskus kitkuissani ja typeryyksissäni rätkäsin pari kipaletta voksuja. Pärähti vähän kuin pöhinä, muttei kumminkaan samalla tavalla ja kesto oli jotain tunnin luokkaa. Ei todellakaan kannata, muutamat (veto)kaverit polttaneet hihansa näitä vedellessään, ja niitä “mukavia” raivokohtauksia aiheuttaa todella monille.
Mm. kirves heilui yhdessä lukaalissa, puukotuksia, turpaan vaan - muuten vaan. Ja nämä kaikki tapahtuneet ystävien/kavereiden kesken (itse en toki ollut kuin kirves-episoodissa).
Eikä tuossa ole läheskään kaikki raivot mitä olen kuullut, kun vähän “voxaillaan”…
ÄLKÄÄ VETÄKÖ TÄTÄ MIELIPIDELÄÄKETTÄ HIHAAN, ÄLKÄÄKÄ MUUTENKAAN KÄYTTÄKÖ TUOTA PASKAA VÄÄRIN!
Ei ole totta ! Tiedän kyllä tyyppejä, jotka rätkivät hihaansa mitä kummallisimpia asioita, mutta tuollaisesta en ollut koskaan kuullutkaan. No, nyt olen.