Hei,
kyselisin buprenorfiinin käytöstä seulojen aikana.
Itsellä ei ole käyttöä, eikä mitään kiinnostusta kokeilla.
Olen nyt 3kk käynyt seuloissa ja 2kk putkeen saanut puhtaat testit.
Ei ole mitään mielenkiintoa aloittaa minkään aineen käyttöä.
Silti mietityttää toi bupre, lueskelin tossa foorumeita ja siellä tuli muutama outo asia esille:
Onko totta että bupre ei näy opiaattina testeissä?
Etsitäänkö sitä erikseen?
Jos näkyy, kuinka kauan?
Puhutaan nyt esimerkiksi amatööri annoksesta, 0.1mg(puolikas 0.2 temgesic, kertakokeiluna)
Entä isommilla annoksilla?(jatkuvassa käytössä)
Puhun nyt siis a-klinikan, 10-aineen virtsatestistä.
Otetaan tähän vielä kuvitteellinen tilanne:
Vetäsen nokkaan nyt (18.6.2015, kello 11.34), 0.1mg temgesiciä
Menen testiin ensi tiistaina(24.6.2015, kello 8-11), a-klinikalle 10-aineen virtsatestiin
Millä todennäköisyydellä se bupre sieltä löydetään?
Kiitos vastaajille!
Helpotetaan yhdessä käyttäjien ja toivottavasti lopettajien mietteitä!
Ps. Hyvät juhannukset kaikille!
99% todennäköisyydellä ei näy varmasti enään viikon päästä missään testissä.! Jos ei aiempaa käyttöhistoriaa ole, eli ekaa kertaa siis otat.
Vaikka buprella on pirun pitkä puoliintumisaika, oliko 37 tuntia, niin silti tuo 0,1mg on niin pieni annos ettei varmasti näy viikon jälkeen.
Toki sit isommilla annoksilla, 10mg ja siitä ylöspäin niin näkyy kauan.
Seuloissa sitä etsitään ihan omanaan, ei siis näy ns. opiaattina kun eihän se ole OIKEA opiaatti.
Edit. Piti korjata toi puoliintumisaika, eli se on buprella 37tuntia.
Eihän se bupre kertakäytöllä ja pienellä annoksella yleensä pitkään näy, mutta se on vähän sellainen aine, juuri pitkän puoliintumisaikansa tähden, että sen kanssa ei kannata mitään hirveän varmaa ennustella. Vähän kuin kannabis, saattaa näkyä ties kuinka pitkän ajan päästä, mutta saattaapi olla näkymättäkin jo heti huomenna(Kertakäytöstä puhun siis). Monien muiden aineiden kanssa nuo seuloissanäkymisajat ovatkin hiton paljon selkeämpiä, vaikka toki vaihtelua aina jonkin verran esiintyy. Jos buprea on pidempäänkin ja yhtäjaksoisesti käyttänyt, niin silloin se kyllä näkyy ja pitkään.
Käsittääkseni(Korjatkaa nyt ihmeessä, jos kirjoittelen taas tyystin läpiä päähäni) poliisin tikkarit testaavat myös buprea, mutta se on taas ihan eri juttu, millä annoksella ja kuinka pitkän ajan kuluttua ne mitäkin näyttävät. Aika epäluotettaviahan ne tikkarit ovat.
A-klinikan testissä (tai katkon tarkemmin) itselläni bupre oli 2mg melkein joka päivä nokkaan käyttäneenä viikon päästä aivan siinä rajalla tulkitaanko positiiviseksi vai negatiiviseksi. Tosin itselläni on hidas metabolia enkä tuolla katkolla paljon muuta tehnyt kuin makasin peiton alla ja odotin lääkejonossa.
Poliisin tikkaritestejä on kahdenlaisia ja ainakaan toisessa se bupre ei näy.
^^
Yleensä kun olen itse joutunut tikutettavaksi,niin värisuora sieltä olisi pitänyt löytyä( bubre,piri/koksu,pilvi ja benzot) mutta kertaakaan ei ole tarvinut verikokeisiin lähteä,jos jotain näkynyt ,niin benzot,joihin reseptit on löytynyt. Vajaa kymmenen kertaa mut on tikutettu ja yleensä olen juuri kyseisinä päivinä nauttinut erinäisiä päihteitä antaumuksella.
Oman kokemukseni mukaan hyvin epäluotettavia ovat kyllä tikkarit ollut. Nämä tehty kaikki pk-seudulla ja olettaisin ,ettei käytössä olevissa malleissa ole edes bubrea havaittavissa. (Varmuutta asiasta ei ole,kun viimeksi tikkutestejä tehtiin ,sitä katseli 3 eri partion ukkelit ja mutisi jotain ,ettei ole ikinä vastaavaa nähneet. Minulle eivät suostuneet tikkua näyttämään ja se" pimitettiin",kun yritin kurkkia viivoja tai tikkua)
Pienen kyselen jälkeen-onko hyvä ajella,kun on ottanut erinäisiä rauhoittavia(jotka nekään eivät tainneet näkyä) ,joutuivat toivottelemaan hyvää ja turvallista matkaa.