Buprenorfiini ja virtsa-seula labrassa

Pahottelut heti alkuun jos aihe on väärällä alueella tai ei tänne sopiva.

Kyselisin buprenorfiista labrassa tilatussa u-huumeseulassa. Olen lopettamassa nyt viimein huumeiden käytön ja takana 1-2 vuotta melkeinpä päivittäistä bupren i.v-käyttöä 1-2 mg. Nyt koulutuksen kannalta tulossa huumeseula(päihteettömyyden toteaminen). Olen aiemmin ollut amfetamiinin ja alkoholin kautta hoidoissa ja olen valmis lopettamaan mutta en haluaisi merkintää nyt seula vastauksen perusteella myös bupren käyttäjänä(kin).
Kauan siis tuo paholainen näkyy labrassa? :imp:

Terveisiä,

Ihmiset ovat aina aliarvioineet huumeriippuvuutta. Koska olen professori ja terveystutkija, olen nähnyt satoja tapauksia, kun ihmiset käyttävät pillereitä vain 1-2 kertaa, ja sen jälkeen he kärsivät riippuvuudesta ja syvästä masennuksesta. Se riippuu myös organismin ja henkilön psyykkisestä tilasta.

Ystävällisin terveisin,
Dr. Terry Lewis | [Poistettu sääntöjen vastaista. -Päihdelinkin moderaattori]

en osaa vastata tuohon seula kysymykseen. mutta tuosta seuraavasta pikkasen. mulla meni jotain 4-6mg päivässä parhaillaan. tai joskus kun yritti viihteillä, niin koko nappikin saatto mennä päivässä. itte, kun lopetin bupren käytön, niin eipä se juuri mielialoihin vaikuttanut. ainoastaan se loputon unettomuus pisti päätä vähän sekasin. mutta selvisin siitäkin ilman flippaamista. sellasia pieniä pelkotiloja mulla oli, että jos vaikka joku tuli kylään ja oveen koputettiin, niin säpsähdin, että kukahan siellä mahtaa olla. ei sen pahempaa. ja ne olotilat tietenkin ihan perseestä. paska tulee ruikulina pihalle ja ainakin itte oksentelin melkein kolme viikkoaa enemmän ja vähemmän. alkuun tietenkin kaikki on hankalaa ja voimat on aika vähissä. tei ei se ekapäivä kovin kummonen ole, mutta siitä eteenpäin olo heikkenee ja huononee. yhden kerran repsahdin ja otin aika snadit viivat. tosi snadit, koska tolet oli tossa kohtaa jo aika alhaalla. ja kyllähän se autto heti pariks päiväks… tai jos oot joskus lopettanut aikasemminkin, niin tiedät varmaan mitä tarkotan.

mutta hyvä päätös lopettaa. itte ostin pari karttaa lyrmyjä vähän loiventaan oloa. ja pakkohan se oli käydä lekurissakin, kun pelkäsin, että saan sydän kohtauksen. verenpaineet oli jotain 170/120 keskimäärin. lekuri määräsi catapresaania, eli verenpaine lääkettä. se kyllä auttoi todella hyvin. samaten propraalit stoppas pumpun liialliset sykkimiset. rinnasta silti otti ja aika pahastikkin. viinaa ei kannata juoda yhtään. itte kyllä join jonkun verta, että sai muka unenpäästä kiinni. mutta ei edes saanut. jos sulla ei ole verenpainelääkettä, niin kannattaa ottaa vain joko propraalia, tai katapresaania. ei molempia. jos ottaa liikaa, niin sekin on vaarallista. käyt vaikka ostaan oman verenpainemittarin. ei ne ihan kauheita maksa. zemppiä tulevaan koitokseen!