bupre yms lopetus.

Onko hyvii neuvoja bupren lopetukseen, takana kohta 7 v IV-käyttöä, sen ohel oxycontin, tramadol ja kodein opiaattialkuaikoina + xanorit, pamit, rivat jne isoil annoksil linnas sitten lopetin, sitten buprel näistä eroon. Sitten käyttänyt myös tämän jakson aikana piriä ja MPVDtä… aika paljon en osaa laskea määriä, mutta vitusti, bupree tietty joka päivä mut sitte nopeeta latuun heti kun on rahaa… saako mistään mestasta mitään kunnon lääkityksii tyyliin ‘‘olen narkki, tarvitsen lääkkeet’’ vai pitääks mennä valehtelemaan jostain paniikkihäiriöistä tuonne tai jotain… kai mulla sekin on… bupree menee joku 2-8 mg päivässä, joskus vain kylmä vapina vaikka on vetänyt 8 mg, ei saa unta jne…

ei ole mitään hoitosuhdetta, mitä kannattaa tehdä tässä tilanteessa? olen nyt vetänyt kodeja annoksella 2-16 kpl päivässä ilman mainittavaa vaikutusta, ehkä vähän jeesaa… dänkki palaa kanssa eipä sitäkään tuu narkates harrasteltuu, mitä joskus nuorempana… vitun subu… jotain tiputus ohjelmii jne?

Noh herra Detroit acid rapin kuningas. Ne opparit voi löydä seinästä poikki, jos kestät. Bentsot tiputella hitaammin. Ja tätä ei varmaan saunassa saa sanoa enää, mutta unettomuuteen yms. juttuun hatsi auttaa, niinkun päihdelinkin moderaattorikin asian tietää. Tsemppiä sulle tohon sitä tarviit aika moninainen päihdeongelma. Otat vaa itteä niskasta kiinni, Juu helppo se o täältä huudella. Toivottavasti kevät on aurinkoinen :sunglasses:

Mites ois korvaushoito? Tai ihan puhdas katko?

Suosittelen korvaushoitoa, kun löytyy kuitenki jo noin pitkää käyttöhistoriaa. Hoidon avulla saat pidettyä itses terveenä, ja laitettua elämäs kondikseen, jonka jälkeen vieroitus aineesta/ lääkkeestä onkin jo paljon varmemmalla pohjalla. Hoitotaholta saamat neuvot ja tuki on myös lääkkeen alasajossa tosi tärkeää. Ja tärkeimpänä kaikesta yksilökeskustelut/ terapia, jonka avulla saat päänuppias kuntoon, eli hoidettua itse sairautta.

Toinen vaihtoehto, jonka avulla moni on lopettanut ja pysynyt raittiina, lienee NA.