Blogi

Moikka muut peliriippuvaiset/kanssa siskot ja veljet. Olen tosiaan useamman vuoden ajan ollut ongelma pelaaja ja nyt päättänyt lopettaa tai ainakin vähentää pelaamista. Kirjoitan aiheesta blogia ns. päiväkirjana omasta paranemisestani. Olisin todella kiitollinen jos ihmiset kävisivät lukemassa, jakamassa omia asioitaan ja kommentoimassa blogiani. Mikään ammatti bloggaaja en ole enkä siihen pyrikkään, sen vuoksi blogin ulkoasu ja sisältö ei aina ole kaikkein parasta ja siitä jo valmiiksi pahoitteluni. Kirjoitan blogissani omana itsenäni mutta en halua esiintyä omalla kuvallani.
Kiitos kaikille jo etukäteen ja tsemppiä muille saman asian kanssa painiville
AnSa

Hei! Voisitko laittaa linkin?

Taisinkin löytää sen sieltä blogi osiosta :slight_smile:
Tsemppiä taisteluun!

Kiitos, sitä todella tarvitaan ja sen vuoksi taistelua haluankin kirjoitta, ihan oman mielenterveyden ja vaikeiden hetkien takia ja niitä tulee olemaan…

Mistä se löytyy ? Tahtoisin lukea, parempi tietysti jos kirjoittelisit tänne.

Löyty, muttei kannata lukee, kaikkee karseeta :frowning:

Mikä ihme kommenti se oli? Sellainen se peliriippuvuus on. Se ajaa ihmiset tilaan jossa ne joutuu turvautumaan hyvinkin epätoivoisiin tekoihin.

Moi!
Mielelläni kävisin lukemassa blogiasi, pyytelisin myös linkkiä tuohon :slight_smile:

Tsemppiä lopettamiseen!!

Ei kannata lukee, liian yliampuvaa. Ei kukaan hieroskele toisten m…a päästäkseen pelaamaan.

Heh, heh. . .

Tässä linkki peliriippuvaisenpaivakirja.blogaaja.fi/

Olen pahoillani jos olen omalla tarinallani loukannut jotain henkilöä. Mutta tarina on minun ja kirjoitan niinkuin se minun elämässäni on mennyt en niinkään muita miellyttääkseni.

Minua harmittaa suunnattomasti kommentit siitä että blogini on yliampuvaa, kamalaa luettavaa jota ei kannata käydä lukemassa. Se on tarina minun elämästä, parantumisestani ja tunteistani. kommentoija ei ole tainnut joutua peliriippuvuuden kynsiin.

Mitä tulee tuohon kommenttiin missä hieroisin mun*** ei se niin mennyt… en missään vaiheessa sanonut että olisin tehnyt mitään sellaista. Voin kirjoittaa siitä asiasta tarkemmin jotta selviää ihmettelijöille. mielestäni siihen kirjoitin kuinka pahalta se minusta tuntui kuinka valmis olin sen jälkeen tekemään jopa itsemurhan ja en kuitenkaan ollut tehnyt mitään mikä viittaisi prostituutioon ainoastaan hieron kylläkin päästä varpaisiin mutta en koskenut sukuelimiin koska en pystynyt. Mutta kiitos tuosta kommentista tuollainen juuri ei auta henkilöä jolla on ongelmia, huono itse tunto ja riippuvuus niin pätkääkään.

kommentoijalle vielä, mieti asia niin että onneksi se ei ole tapahtunut sinelle vain minulle!!! ja joo en yrittänyt saada rahaa pelaamiseen vaan laskujen maksamiseen ja ruokaan, mutta en vain pystynyt siihen. Siitä olisi varmasti saanut ylimääräistä “helppoa” rahaa tai miten sen sitten joku ajattelee…

Nyt en kommentoi tähän enempää vaan kirjoitan tuosta asiasta paremmin blogiini, pistää vaan vihaksi tuollaiset asiattomat kommentit koska varmasti kaikki tänne kirjoittaneet ihmiset haluavat apua ja tukea, ei syytöstä, vihaa ja :imp:

ÄLÄ VÄLITÄ!! Kävin lukemassa sun blogia ja kommasin jo sinnekki, älä oikeest välitä tollasist pikku sielusist. Yleensä tollaset on just niit pahimpii ketkä haukkuu toista. Ei noi sun blogi tekstit oo pahaa luettavaa tai yliampuvia vaan ne on totta ja tuossa vaiheessa se totuus pitää iskee tiskiin. Jokanen peliriippuvainen varmast osaa sen valehtelun ni siks on äärettömän tärkeet kirjottaa just ne asiat niin kun ne on, ei hienostellen tai kaunistellen.

Mä ainaki aion jatkossakin lukea sun blogii ja toivon todella et saat siitä apua. Ite oon nyt ollu koht 2 vuotta pelaamatta ja käyn tääl edelleen päivittäin lukemas tekstejä ja muiden juttuja ja kirjotan päiväkirjaa. Ja edelleen vielki joskus tule fiilis et nyt pelaan!!! Se on pitkä prosessi!!!

Voimia!!

Tiksu

Juu, älä välitä typeristä kommenteista mitä saattaa tulla.
Toki kaikilla on kaikkeen oma mielipiteensä, toisesta korvasta ulos ja toisesta sisään, varsinkin jos kritiikki ei ole “rakentavaa”.

Hienoa että kirjoitat todella avoimesti.
Olet joutunut käymään todella pohjalla, niin kuin varmasti suurinosa kaikista peliriippuvaisista.
Olen sitä miettinyt, että ehkä se on hyvä että se pohja on todella tullut vastaan, olisiko tilanteeseen muuten herännyt missään vaiheessa ??

Ja mikä hienointa, miehesi on pysynyt sun tukenasi kaikesta huolimatta, ja sinä miehesi.

Varmasti seurailen blogiasi ja ajoittan laittelen kommenttiakin tulemaan sulle.
Tsemppiä blogi hommiin ja varsinkin sen pelipirun selättämiseen! :slight_smile:

Kiitos kommentista!!
Olin toisaalta valmistautunut ilkeisiin kommenteihin mutta en silti olisi uskonut että se koskettaa niin kovasti. Viime yönä kun en jostain syystä saanut nukuttua, mietin eräiden antamaa palautetta ja ajattelin että olen varmasti aivan kamala ja huono ihminen kun on tullut tehtyä se mitä on tullut tehtyä!!!

Se että on käynyt pohjalla auttaa tosiaankin nousemaan sieltä paskasta ylös se on totuus… Mutta olen kuitenkin helpottunut siitä etten ole tehnyt esim. mitään rikoksia mitä kuitenkin jotkut ovat pelaamisen vuoksi tehneet.

Miehelläni ja minulla on ajoittain ollut rankkaa mutta kaikki ne on syventänyt suhdetta ja olen kyllä kiitollinen että hän on rinnallani sillä en ole ollenkaan varma olisinko vielä täällä jos häntä ei olisi, kyllä niin syvissä vesissä ajoittain kävin.

Kiva kuulla että seurailet blogia ja pyrin myös täällä käymään ajoittain.

Kiitos!!

Siinäkö se oli sinun blogisi.
Olisin kyllä odottanut oikeaa yrittämistä :frowning:
Peräti kolmena päivänäkö viitit kirjoittaa.