Bleeding Me

Päätin tulla tänne vihdoin ja viimein.

Mulla on ongelma tai aika montakin.
Ensinnä, luulen et olen alkamassa oleen aika pahasti alkoholisoitinut. Ja sit siihen päälle kaikkei bentsot ja muut…

Olen n. 30-v mies ja olen kärsinyt, oireillut tai sairastanut mt-ongelmista lähes puolet ikänsä (tällähetkellä määrä-aikaisella kuntoustuella …bipo). Viime kesänä olin pari kuukautta osastolla ja sit sen aikana kaikki näytti ihan lupaavalta, en käyttänyt . Mutta minut kirjattiin ulos syyskuun alussa ja sensama alkoi toistua. Tosin sillä erotuksella, et lähdin kolmen viikon päästä sitten Intiaan puoleksi vuodeksi.

Kun palasin takaisin Suomeen, oli ensinnäkin totaalinen kulltuurishokki edessä. Lupasin kun palaan takaisin Suomeen, tuo kaljoittelu saa nyt jäädä, muttei se mihinkään ole jäänyt. Vaan pysynyt samana, ehkäpä jo lisääntynyt. Ja sit vedän joskus toisinaan keskushermostoon vaikuttavia lääkkeitä samaan aikaan kun juon… ei hyvä tilanne nyt ollenkaan.

Mut tässä tällainen alku tälle tai jonkinlaiselle vähennys-päiväkirjalle yms. eli jos saisin vertaistukea vähentämiseeni ja ongelmieni läpikäymiseen ja samalla itse-oivallusta niistä syistä miksi juon ja voisin saada uusia positiivisia juttuja juomisen tilalle.