benzoista parhain....

Mikä on sinun mielestäsi paras benjo sinulle?? minulle ne on dia pam, tenox ja insomin
voit kysyä tai kommentoida täällä mistä/mihin, vaan liittyvästä benzosta… tai niiden johdoksista.
toivottavasti pystyn jotenkin olla avuksi.

no tuota joo… minä tykkään opamoxeista vaikka se mieto benjo onkin… tällä hetkellä reseptillä syön noita.
tenox on ihan ok 40mg annostuksella…
diapamia mulle määrättiin katkon jälkeen 50mg vuorokaudessa eli 5 x 10 mg. ihan ok mutta jostain syystä tykkään opamoxeista enemmän koska ne ei väsytä niin paljon… kaks muksua ja silleen tiiät varmaan…
rivatril on turhan sekoittav. ei kiitos
jaa-a on jotain muitakin bentsoja mutta nämä on jäänut näin äkkisltään mieleen…

Se o oikein et kaikki lähti.Toivottavasti vielä pysyy poissa

hmm paha sanoo, mutta kyl varmaan jos listaan niin ykköseks menee:

1. Diapam (Diatsepaami) sopii eri annoksilla vähän kaikkeen, lihaskramppeihin, ahdistukseen, pelko/paniikkitiloihin ja nopeesti…
  2. Rivatril (Klonatsepaami) harmillisien isot tolet on nyt, mutta muuten loistava myös lihaskramppeihin ja ahdistus/paniikkikohtauksiin hitaampi vaikutus hieman kun Diatsepaamilla, mutta huomattavasti pidempi sitten kun alkaa vaikuttaa
    3.-4. Xanor (Alpratsolaami) nopea vaikutus paniikki/ahdistuskohtaukseen, mutta kohtuu lyhyt vaikutus myös ja koukuttava pitkällä käytöllä (tai siis nopeammin ja pahemmin koukuttava kun muilla benjoilla) ja sitten Tenox (Tematsepaami) uni/nukahtamislääkkeenä ei toimi paitsi nollatoleilla, mutta perus ahdistukseen aika samanlainen itsellä kun diatsepaami, mutta lihaksia ei rentouta niin paljon, nopea vaikutus myös.
  3. Opamox (Oksatsepaami) 50-120mg annoksella toimii HITAASTI ahdistukseen, uneen, jne… pitkä vaikutus vaikka lyhyt puoliintumisaika.

muita en viitti luetella kun syönyt kohtuu vähän esim Insominia (nitratsepaamia) vain 100kpl paketti 5mg tabuja mennyt, hyviä uneen ja toki ne ahdistukseenkin auttaa, todella pitkä vaikutusaika itellä… Temestasta en tykkää yhtään, alkaa masentaan ja ahdistaan melkein enempi kun mitään hyötyä itselle olis. Triatsolaami (Halcion) ainoo suomessa myytävä bentso jota en ole koskaan edes koittanut paha sanoo mitään, Dormicumilla saa ilman toleja unen isolla annoksella, NUKAHTAMISLÄÄKE ja on noita ikävä kyllä räpylään opioidien kanssa tullut joskus rätkittyä, ihan kiva 20minuutin lisäolo siitä mutta ei sen kummempi imo… muita nyt tuu mieleen. 5 listasin joita on tullut syötyä kaikkia tuhansia/kymmeniä tuhansia pillereitä ja kaikki ovat hyviä eri tarkotuksiin. :unamused:

1. Diapam (lihakset rentoutuu, poistaa ahdistuksen, kestää pitkään

2. Xanor (tarpeeks voimakas, poistaa ahdistuksen nopeasti)

3. Temesta (ainoa pentso mistä koskaan tullut euforiaa)

4. Rivatril (poistaa spasmeja, kestää pitkään, voimakas)

5. Opamox (poistaa ahdistuksen hyvin, ei aiheuta koukutusta, kun ei euforioita eikä mitään oikein tule)

Rivatril on paras benzo -benzovierotukseen. Kaikki benzot on hyviä oikeinkäytettynä ja tarpeeseen.

Ja haluan vielä saarnata: inhoan kaikenlaista benzojen väärinkäyttöä. Se tekee lääkäreistä ja valvontaviranomaisista vainoharhaisia ja todelliset tarvitsijat jäävät ilman.

Miksette “viihteilijät” käytä kunnon huumausaineta. Vetäkää herskaa hihaan… autatte vain afgaaneja ja venäläisiä rikollisia, mikä on parempi kuin tehdä ahdistuneiden suomalaisten tilaa vielä kurjemmaksi. Pelottaako? No sitten suositan keskikaljaa.

Xanorit tietty ja niillä voi halutessaan sekoilla huolella ja olla dementikko hetkellisesti. eli ei mitään
järkeä! mutta lääkinnälliseen käyttöön esim. ahdistukseen mulla toimii Rivatril. Diapamilla voin
taas lähinnä nukkua, koska harvemmin ylitän sitä rajaa jolloin lääke vaikuttaa päinvastasesti ‘yli-
annostelun’ vuoksi.

Opamoxit sopivalla annoksella käy jokseekin hiukan väsyttämään. Tenoxit ei mulla oikeen jostain
syystä toimi, syytä en tiedä. Opamoxitkin on parempi vaihtoehto mun kannalta. Risolidia en ole kai
koskaan muistaakseni ottanut, joten siitä ei ole mitään tietoa miten vaikuttaa. en ole myöskään
dorkajumeja maistanut koskaan, mutta kaikki muut on testattu isoimmilla pilleri koolla joskus aikoinaan
ihan eläimellisillä määrillä, joskus teininä, ja silloin oltiin aikamoisissa soseissa :smiley:

pitää vielä mainita mun yks lemppari, Zolpidem. vuoden verran noita käytin ja joskus saattoi mennä
10kpl helposti illan aikana ja yleensä (melkein aina) siinä oli kukintoa mukana. sopi yhteen, sopi kun
nenä päähän. synergia on synergiaa, sitä ei voi saavuttaa yhdellä substanssilla.

Insomin on taas parempi vrt. Stellaan, kun on puoliintumisaikakin muistaakseni reiluhkosti pidempi tossa
insominissa. mutta ilmeisesti insomin respoja ei kirjoitella ihan niin avokätisesti kun noita muita lyhyt-
vaikutteisia nukahtamis- benjojohdannaisia, syytä en tiedä, liekö riippuvuus potentiaali suurempi tms.

Jos kaikkien saatavilla olis halpaa ja hyvää polakkaa niin luulekko että silti porukka olis subu+ryynit linjalla? Ei vitussa. Kun ei oo parempaa saatavilla suuressa määrin nii pillerit saa kelvata.

Diapam olis paras mutta lääkäri kirjottaa medipamia joka tuntus olevan miedompaa vaikka samaa ainetta. Joten joutuu ottaan 1/4 osan enemmän kuin mitä määrätty (puoltoista) joten loppuu aina ennen aikojaan kun on 20pv littera.

santut, tietysti. benzoreflat oisin tosin mielelläni jättänyt väliin. rivat (2mg) toimii myös, unohtamatta kumeja.
mutta kun on käyny tässä niin, että tennarit (tän huomasin vasta vähän aikaa sitten), pamit, (opamoxit :laughing: ) ja suurin osa muista benjoista on sanonu ittensä irti toimivuudesta (sekä viihteilyssä että oikeassa käyttötarkoituksessa) mun kohdalla. temestaan en ole perehtynyt, voisihan sitäkin kokeilla, että auttaako se ah-niin-ihaniin paniikkikohtauksiin, ahdistukseen ja sen sellaiseen.
kuten moni muukin, vannon silti santtujen nimeen.

jos mulle on jotain määrätty, ne on määrätty todellisesta syystä, vaikkakin olen myös niitä väärinkäyttänyt.
lääkkeitähän saa kyllä ilman respaakin, eikä niitä ole edes välttämättä määrätty jollekin toiselle. :wink:

Mulla on myös kaikki bentsot kirjoitettu todellisiin oireisiin, mut laihoin tuloksin:

Xanor - ei auttanut ahdistukseen
Tenox - ei vaikuttanut unettomuuteen kuin pari kertaa
Diapam - ei vaikuttanut unettomuuteen tai ahdistukseen
Opamox - ei vaikuttanut unettomuuteen tai ahdistukseen
Dormicum - ei vaikuttanut unettomuuteen kuin pari kertaa

Rivatril - auttaa lihaskramppeihin, unettomuuteen ei auta muuten kuin että seuraavana aamuna ei meinaa päästä ylös
Stella (bentsojohdannainen)- auttaa välillä unettomuuteen

En edes oo bentsoja mitenkään kaksin käsin ottanut, vaan pääasiassa ihan lääkäreiden ohjeiden mukaan. Jotenkin ei vain toimi mulla :confused:

ota useampi tabletti :wink:

onhan se kyllä hyvä yhdistelmä, mutta niinku sanoit ei niitä oloja ihan jokapäivä tee mieli ottaa. kun sosiaaliseen
kanssa käymiseen on omat substanssinsa sitten jos sitä haluaa. ja mieluiten ainakin ite olen ottanu ja tulen ottaan
tän kyseisen kombon aina yksin. en halua välttis sekoilla kaverin kanssa ja sitten parin tunnin päästä havahtuu et
hei mitä tapahtuikaan.

Itse rakastan kyseistä olotilaa. Minulla on ollut tapana sotkea tsolpideemia kaikkiin mahdollisiin komboihin, mutta kyllä ihan pelkän pilvenkin kanssa tsolppari on oikein vekkuli. Tsolpideemi sopii niin stimulanttien, psykedeelien kuin jarrujenkin kanssa (paitsi oksikodonin, joka blokkaa osan tsolpparin vaikutuksesta). Valitettavasti olenkin vetänyt sitä niin paljon, ettei se aiheuta enää euforiaa tai halluja, vaan ainoastaan tympeän pöhnän :frowning:

In this order:

1. 2mg Xanor (rinnakaisvalmisterineen)
  2. 5mg Insomin (täysin aliarvostettu jyvä, tulee niiiiin pehmoinen olo)
  3. 2mg Rivatril (perusmeininki)
  4. 10mg Diapam (Eipä kai tartte selitellä)
  5. 15mg Dormicum (harvinaista ja kallista huvia)

Jaa-a… Paras bentso. Ehdottomaksi “nopea” 2mg Xanor. Ja sitten tulee Insomin. Diapam tietty. 50mg Opamoxeja. Nytkin on vielä aamurefloja varten säästänyt aamuksi 5kpl 2mg Rivoja. Dormareita en enää vedä kun se on hiukan niin ja näin se turvallisuus varsinkin IV:nä.