Bentsot välillä Ataraxiin ?

Jos kokeilisin välillä pitää 2-3 pv taukoja bentsoissa ja syödä Atraxia ni kerkeeköhän refloja tulla ?Atarax skulaa mulla
kyllä jotenki,väsymys vaa vituttaa.

Terve!

Ei se Atarax korvaa bentsoja missään mielessä. Tietenkin riippuu siitä mitä bentosoja olet syönyt. Saat kuitenkin varautua refloihin joka tapauksessa…

VH

Otat kolme pamia illalla, niin voit olla sen pari päivää ilman refloja.

Mut edessä ne on, ellet meinaa koko ikääsi syödä bendejä.

Mut bentsoja voi syödä monella tapaa, myös järkevästi.
Silloin ei ole aihetta puhua refloista tahi toleista. (pieni bentsojenkulutus)

Ataraxia määrätään ahdistuneisuuteen olkoonkin vaikka kuinka antihistamiini.Rasittavuudestani olen TÄYSIN samaa
mieltä.Onneks mun topikkeja ei oo pakko avata ollenkaan ? Ne on pääsääntösesti tosiaan tätä samaa paskaa. Oon vaan bentsojeni kaa siin vaiheessa et jotenki viel vois
ehkä,kenties päästä jos ei kokonaan eroon ni ainaki minimaaliseen käyttöön tai kohta oon suossa totaalisesti.

jotenkin tuntuu et edes haluu noist beneist eroon, onhan se raskas prosessi mutta ei siitä jahkailemalla eroon pääse. koita nyt helvetti tiputella vaa niit benei, vaikka atarax auttais ahdistukseesi nii benzo reflat tulee ja kovaa.

On täällä eripurasta väkiä. Minä lähen ainaski kalaan :laughing: . Helkkari, riippuvuus ku riippuvuus. Ja jotkut on niin p e n t e l e e e n järkeviä käyttönsä kanssa, että voivat halveksua niitä, jotka eivät ole. Pah, pah ja vielä kerran pah! Heippa, ei tällasta jaksa lukia, jos on jo valmiiksi surkia olo.

kysy lääkäriltä!