Bentsot ja toleranssi

Elikkäs olen tänään ottanut about nollatoleilla 4mg xanoria ja noin 2litraa viiniä. Mistähän tuo voisi johtua, ku alkon kanssa ei tunnu olevan juuri mitään vaikutusta, ja kaikki kaverit sanoo että tuon kombon pitäs lyödä ihan kunnolla tilttiin. Pääasiassa tuntuu vaíkuttavan tuo pelkkä holi. Voiko olla sitten niin, että on luonnostaan korkeat tolet, ja tämän takia ei oikein futaa. :cry:

Jos olet samaa mieltä kun heräät et ei toiminu…
Ei sitä bentson vaikutusta edes ite huomaa kännis muutakuin sammumisella ennenaikoja ja kioski ryöstöinä tai apinointina…

On ne sittekin jäljistä päätellen toiminu :mrgreen: . Onneksi ei ole tullut poistuttua kämpästä mihinkään.

eli kyssäri ois: voiko parin viikon benzojen käytöstä tulla pahatkin reflat? oon syöny noin päivässä 40mg diapamia tai vastaavan määrän muita benei(tenox rivatril xanor) mutta pääasiassa pameja, bupree siinä sivussa menny 0,2-0,4mg päivä. tänään otin aamulla 5mg pamin ja 10mg tenoxin, 4h eteenpäin alkaa olee vähä huonovointisuutta ilmasssa. nyt ois 3 päivää ooteltava et saa lisää lääkkeitä ja jäljellä vika 10pami ja 40mg tenox. eli onkohan edessä helvetillinen loppuviikko edessä vai selviääkö pelkillä vilun väreillä ja huonolla ololla?

Kahessa viikossa normi annoksilla, oikeat betsoreflat, kuulostaa aika oudolta mutta ei kai se mahdotonta ole. Ja olet vielä käyttänyt keskipitkävaikutteisia/pitkävaikutteisia bentsoja (pamit, rivat, tenox). Niiden reflat alkavat muutenkin vasta muutamien vuorokausien kuluttua.
Eikö tuo bubre vosi aiheuttaa niitä oloja? Se olisi paljon loogisenpaa…

kiitti vastauksesta. kummasta tahansa johtuu nii huomena loppuu tavara, voiko olot johtua ku on syöny pitkä vaikutteisia ja alkanu korvailee niit lyhyt ja keskipitkä vaikutteisilla? enkä kyl sulkis pubreakaan voi pois sulkea.

Laitetaanpa taas päivitystä. Tämän illan setti 3,5mg xanor, 4mg riva + 10 kaljaa ja kohta tyhjä vinkkupullo.

En vaan käsitä miten nuo bentsot ei vaikuta meikäläiseen alkon kanssa, tai ilman kuin erittäin suurina annoksina.
Toki saahan nuilla bentsoilla “normalisoitua” oloa mihin ne on tarkoitettukin.

Tämän hetkinen olotila vastaa lähinnä tuota juodun alkoholin määrää.

Bentsoja syöty vähän aikaan lähinnä kerran viikossa, nyt useammin pieninä annoksina sairauden hoitoon. Eli toletkaan ei pitäs olla millään kovalla tasolla.

En ole muutakaan keksinyt kuin, että mulla on pakko olla bentsoihin luontaisen korkea tole.

Edit: Taidanpa syödä lääkkeet tästä lähtien annostuksen mukaan, kun tosiaan nuo “rynikännit” ei tunnut toimivan mulla, kuin helvetin isoilla annoksilla.

Seppo-Kalevi. Sama vika täällä, ei meinaa mitään vaikka 10mg rivoja repisi naamaan ja joisi viinaa. Rivatrilit on tosin yksi petollisimpia bentsoja, ne ei meinaan aiheuta yleensä mitään tiedostettua sekoilua yms mitä muut aiheuttaa. Terkkuja toivottelee: pian pari vuotta päivittäin 4mg rivoja…

Tähän oletettavasti tulee vastaväitteitä, mutta kaksi lääkäriä on väittänyt mulle, että “viimeisimmän tutkimuksen mukaan” bentsoihin ei tule tolea… :open_mouth:. Ois pitänyt kysyä tarkemmin k.o. tutkimuksesta / tutkimuksista. Mutta kun olen yrittänyt kovasti pysyä maksimiannoksessa 60mg Oxaminia / päivä (en tietenkään joka päivä ole onnistunut :frowning: , mutta välillä taas olen ottanut vähempi :smiley: ), olen huomannut, että kun ei muuta ole ja ahistaa perkeleesti ja on ihan outo ja vieras olo, ovat kyllä jonkin verran jeesanneet. Tehneet normaalimman olon :confused: . Pää on pysyny jotenkin kasassa, ja pystyin jopa osallistumaan yhdelle muutaman viikon kestäneelle kurssille, vaikka otin pieniä annoksia kerrallaan: siis esim. aamul vain 15-millinen, ei 60mg jaettuna kahteen 30 mg:n annokseen… (Prkl tän voi selättää!!! Huolimatta pitkään kestäneestä ja tolkuttomasta bentsonappailustani. Vaikkei riippuvuus vielä ainakaan ole poistunut keskuudestani; paljon on tehtävää, mut suuri latteus (?) “päivä kerrallaan” taitaa olla tosi… :question: )

Laitetaanpa taas päivitystä. Tämän illan setti 100mg tematsepaami, 1mg xanor ja 10mg stilnoct Kera 8 olusen+ n.desi vodkaa. Baarissa pari viinapaukkua ja muutama iso bisse.
Ei vaan kolise sen enenpää päähän, mitä normaalistikaan tuo annostus ilman bentsoja tekisi.

Oikeastaan selvempi olo näiden ryynien jälkeen verrattuna siihen, jos olisin kiskonu tuon saman määrän ilman pillereitä.

En vaan ymmärrä, mistä tuo johtuu. Kait tässä on pakko hakeutua lekurille johonki tarkenpiin aivotutkimuksiin.

Toletkaan eivät ole mitkään korkeat bentsoihin.

Meinasin lähinnä jotain aivoperäistä sairautta.

Tsolpideemiä olen kyllä kokeillut pienen humalan kanssa. EI mielestäni mikään kovin erikoinen vaikutus. Tuleehan siitä hieman erilaiset nousut mitä bentsoista “humahdus”, mutta tasaantui mulla ainaki aika äkkiä.

Annostus oli muistaakseni 30mg, ja 10 bisseä.