Bentsot ja niiden johdannaiset

Mulla on ihan helvetisti imovaneja ja rivatrileja,kannattaakohan näitä käyttää samanaikasesti,ei vissiin kauheen suositeltavaa…niin ja tietysti pakollinen aamulääke on aina 150mg venlafaxin(efexorin rinnakkaisvalmiste)…Saan noita imovaneja niin paljon kun haluan,ja ne tuppaa jäämään avaamattomiksi paketeiksi koska käytän suht.säännöllisesti bentsoja,lähinnä rivoja…joskus santtuja…en oo ikinä ottanut samanpäivän aikana molempia…onko muuten arcoxia tulehduskipulääkeestä mihinkään muuhun ku kipuja lievittämään…tarkotan siis että saako mitään sen kummempia kiksejä ottamalla arcoxiaa ja rivoja &vaikka sitä tsopiklonia…

asiallisia vastauksia…vaikka kysymys nyt mitä oli :sunglasses:

opioidit,ainakaan kodeiini ei kyllä tuo mitään euforiaa jos on efexor lääkitys päällä…vai oonko käsittänyt väärin?

ok.no hyvä tietää…oliko se sitten niin että ssri-lääkkeet vie ainakin kodeiinilta tehon pois…joskus muistaisin jostain niin kuulleeni…Oon muuten napsinut noita imovaneja päivälläkin…ei ne väsytä,rentouttaa ihan siinä missä bentsotkin…en sitten tiiä…uni/tai nukahtamislääkkeitähän ne kyllä on :unamused:

niin siis tarkotat että imovane ja rivatril on molemmat hypnootteja vai?ei viinaa ikinä lääkkeitten kanssa.

mitä siitä sitten muka käy siis jos otan rivatrilia vaikka aamulla klo10 2-3mg ja sitten päivällä vaik klo 16 imovanea vaíkka 15mg??

kokeilemallahan sen tietää…Tuo viina juttu on tietysti ihan selviö…sitä ei kannata ikinä ottaa minkään lääkkeet kanssa,vaikka lääkärikin sanoisi että voi ottaa,mulla on ihan omakohtaista kokemusta siitä,nimittäis otin kerran juuri sitä arcoxia aamulla 120mg,ja viinaa sitten illalla ihan normaalisti about 10annosta,niin tuli ihan ihmeellisiä hallusinaatioita yms,sätkivä olo,välillä tuntu kun sais sähköiskuja yms…en suosittele kenellekään…outuu sinänsä että myös lääkeselosteesa ei mainittu sanaa alkoholia ollenkaan…vai johtuiko sitten efexorin ja arcoxian yhteiskäytöstä…mutta pelkästä efestä se ei ainakaan johtunut koska niitten kanssa juon aina ihna normaalisti…eikä oo tullut mitään aistiharhoja…

yeah…voikohan tota arcoxiaa ottaa ihan huoletta 240mg…?siis ihan puhtaasti oikeeseen tarkotukseen…

millä sitä rivatrilia kannattaisi sitten “buustata”…panacodin…?siinähän on sitä kodeiinia…mun mielestä ei sitä vesierottelua tarvitse välttämättä tehdä koska se parasetamoli alkaa farmaseutin mukaan kuormittaa maksaa vasta 8 panacodin jälkeen/päivä…

En oo taaskaan asiantuntija vaan maalainen!

Eiköhän se parasetamoli kuormita maksaa aina, vaan muuttuu todella myrkylliseksi “yliannoksena”?

En oo taaskaan asiantuntija vaan maalainen!

Eiköhän se parasetamoli kuormita maksaa aina, vaan muuttuu todella myrkylliseksi “yliannoksena”?

jeps,mutta 8 panacodia/vrk ei ole yliannos…korjatkaa jos olen väärässä…voihan sen vesierottelunkin kyllä tehdä,mutta en tiiä onko siitä mitään hyötyä…koska ei se parasetamoli mitään haittaa mun käsittääkseni jos ottaa esim just sen 8 tabua…?vai estääkö parasetamoli jotenkin kodeiinin hyödyllisyyttä euforiaa etsiessä…?tiedä siitä sitten :smiley:

Ekaks oli kyllä puhe maksan rasituksesta! :unamused:

Bentsot ja johdannaiset sopii kaikki yhteen, ei niitä ny suositeltavaa ole rouskia sekasi miten sattuu muttei siitä kyl mahdollisen sekavuustilan lisäks muuta haittaa ole.

Ettei nyt olis vähän liikaa taas luvattu?

yeah…mites noista bentsoista sen verran,että yks lääkäri sanoi että ei kahvi vie diatsepaamista tehos pois…mutta mites rivojen kanssa…kyllähän toisaalta bentsot rauhottaa keskushermostoa ja piristeen kiihdytää tai jotain sinne päin…mutta jos juo 1-3 kuppia päivässä kahvia niin ei kai se nyt kauheesti voi tehoa viedä rivoilta…?

joo todellakin rivot on puhtaasti ahdistukseen,santtuja ajattelin tässä hommia ehkä…jostain…Lääkkeitä harmillisen vähän saatavilla väillä…

oon muuten huomannut muutamaa tuntia ennen kun olis tarkotus mennä goisiin niin on siistii ottaa pari imovanea…tuo sellasen rennon olon ja silleen…

:smiley: Ssri-lääkkeet eivät vaikuta kodeiiniin…Mitä järkee on erotella kode erikseen? Söin useita vuosia (käyttäjä kun on pipi päästään) 10-20kpl/vrr-annoksia…maksani ei sanonut poks, vaikka tuolloin oli myös C-hepa rasitteena. Mutta kuten sanottu, yksilöllistä, 10 grammaa paracetamolia on toksinen (myrkytys)annos… Ainakin Tanskassa ja Espanjassa saa apteekista reseptillä pelkkää kodeiinia. :unamused:

tänään tulee muuten juttua lääkkeitten "tuontiharrastuksesta"kyttä tv:stä…klo 22,tv 2… :smiley:

sori.se tuleekin heti kyttiksen jälkeen silminnäkijässä. :confused:

Rivatril antaa mulle isommilla annoksilla(about 4-5mg)tosi hyvän ja rennon fiiliksen…tunnen jopa että rakastan ihmsiä joita en edes tunne…outoo :sunglasses:

15-30kpl oli pitkään ‘normipäiväannostus’, vielä hengissä. Tramali kuosin päälle hyvä satsi, siis toki 15kpl ja 6-8h odottelut ja uusi 15kpl satsi naamariin, bentsoilla buustia. [Poistettu suosittelua -Päihdelinkin toimitus]

Haittaako bentsojen säännöllinen ja välillä epäsäännöllinen käyttö fyysisesti sisäelimiin tuhoavalla tavalla jos ei ole muita kuin masennuslääkkeitä säännöllisessä käytössä? Ryypättyä tulee välillä useammin ja välillä harvemmin jne ja kovempia aineita ei ole mielässäkään käyttää koskaan ainakaan huvikseen ja toivottavasti ei tarvia. Mietin vaan just noita pamien mahdollisia vaaroja jos useemmin käyttelee.

en oo ainakaan vielä huomannut…itse käytän rivoja 3-4 päivänä viikossa…2-5mg annoksila…ei ne vissiin munuaisille ainakaan hyvää tee…

voikohan muuten venlafaxinia(efexorin rinnakkaisvalmiste)ottaa "huonoina"päivinä kun mieli on vähän maassa,ottaa kaksi 150mg eli 300mg…vaikka normaaliannostus on siis aina 150mg…?onko siitä mitään haittaa…?tarkotan että esim kerran viikossa.usein juuri maanantaina on vähän huonomieli kun on ryypännyt lauantaina…kerran kokeilin ja ainakin nosti mielialaa huomattavasti…mutta onkohan se ihan kannattavaa…?