BENTSOKOUKKU

Jälleen samasta asiasta.Oon 1,5v syöny bentsoja päivittäin merkkiä vaihdellen 1-2mg Rivatril,30-60mg Opamox tai
25-50mg Risolid.Pysyny rauhallisena ja ennen kaikkee irti viinasta.Koukussa lienen.Mitä sitten?Tolet ei oo noussu.
Kauankohan tätä riemua kestää?Toiset pelottelee ja varottelee et huonosti käy.

Sulla on maarat pysyny hyvin hanskassa. Jos koet noista olevan hyotya sinulle, niin mita niita lopettamaan. On tuokin laakeryhma kehitetty ihan tarpeeseen, eika vain idioottimaiseen viihdekayttoon (vaikka taman foorumin komenteista sen kasityksen helposti saa).

Riippuvuus syntyy toisille helposti toisille ei taas millaan. Mutta jos pystyt pitamaan valipaivia, niin asiat on hyvin. Jos olet liian koukussa ja haluat eroon, a-klinikalle vaan ja homma hoituu.

Terve!

Itse söin Diapameja ja Tenoxia päivittäin 7 vuotta putkeen.
Vuoden vaihteessa lopetin bentsot seinään eikä mulle tullut
mitään viekkareita! Tosin bentsot näkyivät seulassa yli 2 kk!?!?

VH

^ihmisiä on erillaisia itse menin joskus ihan paskaan kuntoon ko loppu tenoxit ja olin syöny joku 4kk sitä ennen…

kolmisen vuotta ++ täälläkin syöty bentsoja joka eri muodossa, nyt 2 xanorit vaihtunut vaan 2mg rivatrileihin. unilääkkeinä on myös monia, mutta no, eihän ne vaikuta, tietäähän sen. Jos tolla määrällä pärjäät kakunkoristeilla (risolideilla) päivässä, anna mennä pelkästään niillä, ja vähennä. mikäli sikäli jos haluat lopettaa, jos et pysty tai et pysy rauhallisena niin käytä noita risoja, vähiten koukuttava tai ainakin vähiten koukuttaviin bentsoihin kun kuuluu.

Pitäneekö paikkansa että muisti alkaa pettää ja muutenkin hiljalleen himmenee vuosien käytön jälkeen?
Omat määräni aika pieniä kuten alussa mainitsin.

^Kyllä tuo taitaa paikkaa pitää, omalla kohdalla muisti on huonontunu aika reippaasti niiltä ajoilta kun ei vielä bentsoja syöny. Kannabis syöny sit lähimuistia vielä päälle. :unamused:

joo oon huomannu et noi benjot ja kannabis ei ainakaan muistia paranna :laughing:

On kyllä mullakin muisti huonontunut merkittävästi vuosien runsaan alkoholin käyton vuoksi.
Siihen vielä lisäksi parina viime vuotena lisääntyneet kipulääkkeet yms. mömmöt.
Onneks vielä jaksaa/kärsii urheilla jonkun verran…

…ai niin, asiaan palatakseni, bentsojen syönnin lopetin lähes kokonaan koska tekivät aika zombie olon :open_mouth:

3 vuoden syönnin jälkeen (jatkuvan noston ja monen päällekkäisen bentson syönti) voin ainakin todeta, että lähimuisti pettää erittäin paljon. pitäisi kyllä palautua hiljakselleen bentsojen käytön jälkeen ettei enään ole niin unohteleva.

Mitäpä sitä suotta lopettamaan jos tuntuu niiden auttavan olemaan juomatta eikä haittaa elämää. Toki voi kokeilla miltä tuntuu olla ilman.

Oot taas selvästi faktoista perillä. Bentsot eivät ole antikolinergisiä.

:laughing: repesin… :laughing:

Heheh. Antikolinerginen on parasympaattista hermostoa hillitsevä aine. Eli niinkuin esim. anti-histamiinit (allergialääkkeet) ja jotkut vanhat masennuslääkkeet. Bentsot ovat jotain aivan muuta.

Kerrankin joku tyyppi, joka ei mussuta turhista \o/
… Tai nuole jossain päihdelinkissä muitten persettä…

Bentsojen käytön aikana muistiin voi tulla häikkää ja ihminen “tyhmistyä”. Äly ei yksiselitteinen käsite. Jos lopettaa, aivot korjaantuvat. Bentsot eivät aiheuta pysyviä muutoksia. Lähteet väitteille päihdepsykiatrian poli ja minua hoitaneet psykiatrit. Vaikka aivotutkimusta tehdään, tiede perustuu paljon tilastollisiin korrelaatioihin ja tutkimusaineiston tulee olla riittävän laaja, jotta yhteys kahden asian, esim.bentsojen syömisen ja tyhmäksi tulemisen välil on empiirisesti todistettu. Myös tosi voimakkais viekkareis, joihin tietty kuuluu ahdistus, saa hassuja luokituksia sekä itseltä että usein ympäristöltä. Vaik kyse ois siitä, että kaik energia menee ns.kasassa pysymiseen, olo on tuskainen, eikä mikään helpota. Paitsi nukahtaminen muil lääkkeil. Täs lähde vain omat kokemukset. Sori tökskirjotus, yhteys katkeilee, pitää olla nopia. P.S. Mitä se on se perseennuolenta? Keskiajalhan noitaukkeleitten mystisiin menoihin kuulu olik se ny vuohen perseen nuoleminen. Varmaan sellasen, jol on sarvet.

Mul tuli mielee Raamatun lause “Autuaita ovat yksinkertaiset, sillä heidän on Taivasten valtakunta.” Ja mää mietin sitä, ett ehkä yksinkertaisuus voiski olla sitä, että ihminen ei ole kompleksinen, eikä ristiriitojen rikki repimä… Kans tuli mieleen Randy Crawfordin uskomattoman kaunis biisi Almaz. “Almaz, pure and simple, born in a world, where love survives. Now men will want her, 'cause life don’t haunt her. Almaz, you lucky, lucky thing”. Joo mä toistan itseäni, mut mä olen tavannut ihmisiä, joista huokuu tollanen vaikutelma. Ja se on pistäny mut todella hiljaseks. Nii tämäkö se ol se pentsokoukkutopikki. Anteeksi kaaheen palijo ku minen pysy asijassa…

Sen olen huomannut, ett vaikutuksen alaisena sanoja jää välistä poies. Kyl mä ne tarkistamal huomaan, mut ku olen laiska. Jos tuttu tarjoo oikolukuja, pimeesti tietty, nii sit pittää olla tarkkana.

moi oon syöny 18 vuotta bentsoi ja oon 30 v vanha eli 12-vuotiaana lekuri päätti et mun ois hyvä alkaa syömään 5millin pameja mut käviki niin et käytin 6vuotta heroiinii jabentsoi ja nykyään oon ollu7vuotta maetadoni hoidossa ,mua lähinnä kiinnostaa nyt ko mul on aptekki sopimus ni mä en saa turusta bentsoi vaiks mul on respa mut ko mul on aposopimus korvaushoitopolin kaa ni mistä mä saan ne haettua joskus ainaki aurasta sai…?

ei kannata koskea bentsoihi ollenkaa…pari vuotta syö ni sen jälkeen itellä ainaki on yhtä helvettiä jos ei saa sitä pilleriä…ÄLÄKÄÄ SYÖKÖ NIITÄ!