Täällä Turussa ei pääse bentsokatkolle kuin vasta 4-6 viikon päästä PERKELE! Mulla menee joka päivä 20-60 ryyniä päivässä. Aika tervettä! Nyt on jo aamusta menny 6 telaria! Tätä menoa lähtee henki! Älkää nyt jeesustelijat alkako suosittelemaan mitään NA:ta tai AA:ta, ne ei kyllä nyt auta! Ja jos seinään lopetan niin tulee sellaiset krampit että saattaa henki lähteä. Kokemusta on.
Vaikea ymmärtää, itse pääsin Turun katkaisuasemalle 2pvän odottelun jälkeen ja tiedän että sinne pääsee nopeasti. Mihin ihmeen katkolle sä olet menossa?
Olen kuulllut, että Salos tai jossain Turun lähialueella olis jokin paikka, johon voi päästä nopeammin ? Tietääkseni kuuluu tohon samaan Säätiön toimintaan. Katkon jonot on joskus helevetin pitkät… Henk.koht.kysymys, oleksä ilmottautunut jonoon, varmaankin… E h k ä kannattais soitella aina välil sinne Vähäheikkilään, kun aina joku kuitenkin keskeyttää… Lisäksi Klineltä v o i d a a n pistää jonon ohi, jos kattotaan tilanne hyvin vakavaksi… . Mut kerran laitettiin, emmä tienny systeemeitä, enkä tienny, että sairaanhoitaja päätti asian, soitti suljettuun hoitoon ja sano, että täältä tulee ny yksi…
Veemäinen tilanne. Mäki tääl vaan mässytän pilsujani, pitäs ittekin ilmottautua jonoon, koska ei tätä avol saa vähennettyä. Ei ole hallintaa siihen. Mut kun pitää olla kaksi viikkoa kuusta poies täältä, nii en tiä kui se sit onnais .
Täs nyt rupee identiteetti olevan pian vaarassa mutta Vähäheikkiläntien katkoon minäkin hakeuduin, ja 2pvää jouduin odottelemaan. Sinne kannattaa tosiaan välillä soitella niin voi päästä jonon ohi (sic). Sun kandee nyt miettiä montako tabua meni eilen ja otat hieman pienemmän annoksen tänään ja vaikka seuraavan viikon ja pienennät annosta sitten taas ja pidät siinä taas vaikka sen viikon. Ei ne katkollakaan ihmeitä tee vaan juuri noin pikkuhiljaa annosta tiputetaan muutamia tukilääkityksiä sieltä saa pahimpiin kärvistelyhin mm. serenasea tuntuvat antavan jokaiselle.
Eipä muuta kuin zembaloita