bentsojen rännäys

Käytin sen kummempia miettimättä sanaa teini, sillä se kuvaa melko osuvasti henkilöä, joka ei omaa riittävästi elämänkokemusta harkitakseen asoita vakavasti ennen niiden toteuttamista ja ottaakseen asioista selvää.

Ei takerruta siihen, eihän?

hmm mä ilmeisesti onnistuin pistämään ohi ja nyt tossa kädessä on mustelma ja iho on lievästi kellertävä sen ympäriltä, voisko toi olla joku ihonalainen tulehdus tai kuolion alku, se ei oo kyllä yhtään kipee eikä oo menny pahemmaks tai laajentunut tässä muutaman päivän aikana mut kuitenkin vähän huolestuttaa, kannattaiskohan käydä näyttämässä lääkä’rille tota? vittu et oli kyl tyhmää toimintaa toi piikitys loppujen lopuksi…

No kyllä Dormicum ainakin toimii melkoisen hyvin suonensisäisestikin. Voin puhua kokemuksen syvällä rintaäänellä tästä, sillä olen käyttänyt sekä Dormicum-tabletteja, että ruiskeliuosta suonensisäisesti.

Järkevää tablettien suonensisäinen käyttö ei kuitenkaan ole, enkä harrasta sitä nykyisin. En kyllä koskaan ole sitä paljon harrastanut, mutta muutamissa tapauksissa olen nauttinut tabletteja ja kapseleita (mm. oksikodonia, morfiinia, midatsolaamia, tematsepaamia, metadonia, buprenorfiinia) suonensisäisesti.

Kaveri pisti mulle temgesicii hihaan ja oli vittu muutaman viikon kipeenä käsi sen jälkeen. Mitään jälkeä tai mustelmaa ei tullu mutta oisko se perkele puhkassu suonen tai ampunu osan ohi. tost on nyt joku puoltoist kuukautta aikaa että taitaa tuo käsi säilyä, kyse oli kuitenkin puolikkaasta filtteröimättömästä 0,4 resosta.
Kun on ottanu itselle turhan tukevan annoksen klonatsepaamia niin näyttää tekevän tyhmyyksiä. Rivatrilillahan on mun ja pharmacan mielestä käytöstä korjaava vaikutus kun otetaan tolen mukaan. 5mg näytti olevan siihen toleen siihen aikaan liikaa. nolo homma.

UFFD (Use a Fucking Filter, Dummy) :mrgreen:

Pistän rivojen piikkiin. :slight_smile:
joo mut se nyt oli once in a lifetime veto.

Joku tuollainen voi vielä olla last time in a lifetime -veto.

No joo aluksi pelkäsin että kuolen, nyt mä pelkään etten kuolekaan.(kulunu läppä)

Kätesi on varmaan jo parantunut, mutta vastaanpa kuitenkin.
Jos olisit lyönyt ohi, olisi ihon alle tullut sellainen patti joka olisi saattanut olla kipeäkin. Tuo mustelma ja ihon kellertävyys ei ole mitään vakavaa, luultavasti johtuu siitä miten olet sen spigun tökännyt suoneen ja miten vetänyt pois. Saako kysyä että mitä heitit?

Niin, ja suosittelen lämpimästi vetämään fiman läpi doupit, oli kyseessä mikä tahansa, ja keittämään vielä vedenkin, jos mahdollista. Ja yksillä värkeillä aina yhdet vedot. Sanoi naapurin pirinisti mitä tahansa.

Edit: Järkeä kehiin, nulikat. On TODELLA typerää rännätä bentsoja, koska ne eivät edes liukene veteen (DC onkin juttu erikseen.)

Ei, ei, ei ja vielä kerran ei ! Ja sit vielä ihmetellään kun ei kirjoteta enää
bentsoja.

menin sitten tekemään aika tyhmän tempun tossa just äskettäin ja heitin Tenoxin hihaan. Oon lukenu ennenki plinkistä tosta bentsojen rännäilemisestä ja saanu sen käsityksen että se ei oo kovin järkevää. Ja täytyy kyllä myöntää ettei Tenox ainakaan sen kummemmin (paremmin) toiminu hihattamalla…

Edit: Kännissä olin kun tein ton temppuni, muisti meni ja sekoilin kuulemma aivan hulluna. Yritin mennä vaatekaappiin nukkumaan :blush:

o

Oon nytkin niin bentsoissani ja kännissä vielä lisäx. Oon kovan luokan Ministry fani ja toi musa saa mut vaan kovemmille kierroksille!! Mietin tässä just että pitäiskö heittää noi ratakiskot suoneen, olis vielä yhet iskemättömät värkit… vois olla fiksua jättää väliin mutta kun en onnistunu hankkiin pilvee ja tekee mieli olla niin sekasin kun mahdollista. hirveetä huomenna joutuu meneen vielä yövuoroon töihin…

:sunglasses:

Pitää paikkansa, Tenoxien suoneen veto on perseestä! (käytäntö opettaa) Oon kyllä rännäilly dormareitakin mutta en bubren siivittämänä, ihan omana itsenään ja niistäkin syystä tai toisesta lähinnä tipahdan, bentsot on hanurista! paitsi imovane ja sirdalud! :smiley:

o

Teoriassa minkä tahansa bentson voi heittää hihaan, jos osaa menetelmät, enkä ala niitä kirjoittaa vaan sen takia että toimitus sais jotain poistettavaa.
Mutta noin helpoiten menee varmaan ihan vesiliukonen dormicum eli midatsolaami, sitten triatsolaami eli halcion joka liukenee kohtuu hyvin veteen kun kiehauttaa ja sitten tietysti kaiken maailman ampullit ja pamilitkut (ei mansikkapami).
KAIKKEA MUUTA on ihan turha yrittää rännätä. Älä ees yritä. Eiku älä, ihan oikeesti, niin niin, just sinä, älä ees ajattele.
ps. sirdalud ja imovane ei ole bentsoja, niitä voi rännätä mutta ei kannata.

Imovaneja ei juu mut tsolpideemi-valmisteista on kummasti hupia iv käytös…

MINISTRY : just one fix