bentsojen rännäys

onko kukaan tullut todenneeki että betsot roimii paremmin ja ihan eri tavalla kun tökkää suoneen…niin rauhallista ettei sanotuksi saa ja vaikutus kestää vielä pitkään:))
luultavasti monet ei oo tätä kokeillut koska yleensä piikittämiseen suhtaudutaan hyvin kielteisesti…on varsin kapeamielistä ajatella että jos piikittää niin on automaattisesti rapanisti sarjassa pirin ja hepon tykittäjät…mun mielestä injektoiminen on vaan yksi tapa nauttia aineita muiden joukossa, se että käyttää suoneen ei tarkoita automaattisesti sitä että on nisti

Niin no, Kyllä täs on aika hyvässä kuosissa ku heitti muutaman nappulan :sunglasses:

Ei mitn järkee…paitsi kumeissa :smiley:

Siihen piikkaamiseenkin voi tulla riippuvuus. On niitä, jotka tökkivät suoneen vaikka lonkeroa, jos ei muuta ole.

Mutta suun kautta nautittavaksi tarkoitettujen tablettien suoneen tunkeminen ei ole kovin ylvästä toimintaa sekään.

Kyllä niitä bentsodiatsepiineja saa ruiskeliuoksenakin.

Huonoja kokemuksia, paitsi DC:eistä ja Norppareista. Tenoxien rännääminen aiheuttaa minulle lihaskouristuksia ja ihon yliherkkyyttä, ahdistusta, unettomuutta, pakkoliikkeitä ja kylmä-kuuma-oloja.
Xanoreista olen muutaman kerran saanut ihan letkeän olotilan rännäämällä, mutta olen lopettanut kaikkien bentsojen rätkimisen, koska se tappaa suonet hyvinkin nopeasti ja jos menee ohi, niin tulehdus- ja amputaatiovaara on lähellä. kaveriltani on amputoitu sormia Tenoxien lyömisen takia. Ei ole sen arvoista…
t.KH

Olen nähnyt japanilaisia piirrettyjä missä lonkeroa tökitään vaikka minne, ehkä joissain suoneenkin :slight_smile:

no minäpäs käytänkin nappeja vain todella harvoin ja oon kyllä aika vakuuttunut että ei mulla niitten kanssa mitään ongelmaa ole vaikka tuleehan siitä vähän tyhjäpäinen olo kun on muutaman päivän ollut kaasuissa :unamused:

Olen kyllä kuullut yhtä-sun-toista huonoa tästä meiningistä, ja eräs nuoruuden ystäväni kuoli, kun heroiinikoukun nitkuissa rännäsi hermostuksissaan jotain epämääräsiä kombinaatioita bentsoja.

Kaikkein vakavimmat huumeiden käyttöön liittyvät terveyshaitat liittyvät pistämällä tapahtuvaan huumeiden käyttöön. Näitä ovat huumeiden yliannostuksiin liittyvät myrkytyskuolemat ja erilaiset vaikeat pitkäaikaiset tai elinikäiset virusinfektiot, kuten HIV- ja hepatiitti-infektiot. Myös itse pistämiseen voi kehittyä vaikea riippuvuus, ks. esim. Outi Harjun artikkeli.

Jos käytät aineista suonensisäisesti, käytä vain omia puhtaita ruiskuja, neuloja, filttereitä, klikkikuppeja ja muita välineitä.

Terveysneuvontapisteet tarjoavat tietoa ja apua. Terveysneuvontapisteissä on myös mahdollisuus vaihtaa käytetyt ruiskut ja neulat puhtaisiin.

Päihdelinkin toimitus

Juuh…enpä taida enää harrastaa tuota, kyllä noi ihan hyvin toimii syötynäkkin

jos haluun benzoi r’ännää, mä ainaki hankin sit valmiita ampulleja enkä rupee mitää sidosaine paskaaa tukkimaa mun suonia.

Ei kannata piikittää. Siihen jää vittumaiseen koukkuun (samoin kuin bentsoihinkin.) Bentsoista tosin dormarit menevät aina suoneen eivätkä suuhun. Muutoin teen lääkkeiden kohdalla vaan poikkeustapauksia jos muuta ei ole/pyrin lopettamaan pirin tms. Joo en jaksa selittää enempää. Vähän pihalla. Njoo. :unamused:

Mikset osta ampulleja?

Sen takia kun dormareita on lääkevarastossa aika lailla ja niitä tulee useimmiten pillerimuodossa. Mutta ei ampulli tietenkään huono vaihtoehto ole. Päinvastoin. Noita nyt vaan tulee vastaan niin helposti.

[hyshys]
Minä sattuisin tietämään keinon, jonka avulla midatsolaamista saisi kuusitoistakertaisen hyödyn, mutta moderaattorilla saattaisi olla jotakin sanottavaa, mikäli kertoisin sen tässä.

Tiedän myös erään jokamiehen reseptin, jota noudattamalla voi myös maksimoida hyödyn (soveltuu käytettäväksi myös samanaikaisesti ensiksi mainitun metodin kanssa), mutta siitäkään en saa tässä hiiskua.

Eikä tarvitsisi tehdä itseensä ainuttakaan reikää.

Toinen syy vaikenemiseen on se, että joku teini saattaisi tappaa itsensä varomattomuuttaan mainituin eväin.
[/hyshys]

Eino-Mies Porkka-Koski päättää raporttinsa täältä tähän.

Mun on ihan pakko kommentoida tota iänikusta teini-sanaa nyt tässä.
Siis muutki ku teinit voi tehdä feeluja elämässään!
Mun yks tuttu kuoli heroiinin yliannostukseen 80-luvun lopulla. On myös mahdollista et, ja hyvinki todennäköstä, et se oli rännittäny jotain moskaa paremman puutteessa. Ikä oli vähän vajaat 40 vee.

Kaikenlaisista menetelmistä saattaa olla kiinnostunu monen ikäset ihmiset, ei ne teinit oo ainoat jotka ei hallitse erilaisten substanssien käyttöä erilaisilla tietoa ja taitoa vaativilla tavoilla.

No joo, otti vaan kupoliin vähä tollanen asenne tossa sun viestissä et "sit ku ihminen ei oo enää teini, ni siit tulee todennäkösesti niin fiksu huumeiden käyttäjä et liikoja vaaroja ei enää oo.
Mut tietty ymmärrän et ehkä viittaat siihen et teinit ois korvien välissään erityisen tyhmiä ja varomattomia; no, näinhän se tietysti tietyssä mielessä onki. Ite oon kyllä havainnu, et parikymppisissä hermetisoituu usein kaikki mahdollinen tyhmyys siinä mielessä- jäljellä on teinin uteliaisuus, parikymppisen rohkeus ja elämänhalu ja luottamus omaan kuolemattomuuteen, fyysiset voimat ja käyttöön kannustava kaveripiiri.
Monen kohdalla dramaattinen yhdistelmä :laughing:

Mä olin muuten sanomassa ihan samaa, ainakin melkein, kun enpä jaksanut vaivautua kuitenkaan.

Tämän näköjään jaksoin kuitenkin sanoa.

Pfft. Syö vaan ne pillerisi.