bentso-detox

Missä saisi hoitoa korvaushoidossa oleva joka haluaa lopettaa bentsot ja kaiken muun paskan pirit ja alkot mukaanlukien. Olen kuullut että Espoossa olisi sellainen paikka.

Mutta jos jollakin on tietoa niin kiitos jo etukäteen!

Ps. Ne bentsot ovat aiheuttaneet eniten tuhoa mun elämässä kuin mikään muu aine. Niistä on PAKKO päästä eroon!!!

lahdessa haistatettiin pitkät ku halusin apteekki sopparin et pääsis ongelmakäytöstä eroon, toivottavasti muualla paremmin.

Eikös a-klinikan kautta kannattais hakea Järvenpään sosiaalisairaalaan??

Helsingissä olin useasti apteekkisoppari-avovieroituksessa. Olit vain väärällä lääkärillä. Kun ensin käyt a-klinikalla jokusen kerran, että oppivat tuntemaan sinut, pääset varmasti avovierotukseen.

Mutta jos töksäyttää jollekin tk-yleislääkärille, että tätä ja tota ja sitä niin-ja-niinpaljon, kitoos… et varmana saa yhtään mitään vaikka kuinka mainostaisit hyvää tarkoitustasi. Päihdelääkärillä pitää olla jonkinlainen tuntuma sinuun ja motiiveihisi, jotta alkaa kirjoittamaan huumaavia tabuja.

no onneks pääs eroo omin avuin, tuntui vaa joskus aika kaukaselta ku veti huonoon oloon vaa lisää ryynei ja aina vineton kanssa, mikä johti vaan lisää ongelmiin ja uusiin respoihin. nykyään pärjään mainiosti 8x pienemmällä määrällä :slight_smile: