back in business(!)

Onniina, Fräulein jne jne tekee taas paluun. Usemapi raitis vusoi päättyi yli vuosi sitten ja otettu on. On, mutta vain muutamia kertoja. Viina ei ole ollut juurikaan mielessä. Olen ajatellut, että ei probleemaa, kun silloin tällöin, parin kuuakauden välein kippaan. Mutta jokin aika sitten mitta tuli vain täyteen. Tuolla radalla ei ole mikään muuttunut. Omat juomatapani ovat samat, kestävyys vain huonompi. Juomisen jälkeisiä päiviä seuraa mustia päiviä. Mitä ihmettä minä oikein pelleilen ja kusetan itseäni??? Olen männä päivinä miettinyt, että laittaako osalla meistä alkoholi aivojen välittäjäaineet jokaisen kerran jälkeen sekaisin, vai masentaako reippaasti ottaminen kaikkia ihmisyksilöitä? Ei se siltä vaikuta… Näin eräänä yönä painajaista siitä, että sekoilin humalassa. Ensin heräsin tyytyväisenä: enhän minä juo! Sitten tajusin, että minähän olen aloittanut uudelleen ja painajaiset voivat toteuta IRL. :open_mouth: Olin liian kiintynyt raittiin ihmisen imagooni, enkä tajunnut, että se on pahasti murenemassa. No, nyt tästä eteenpäin sitä vanhaa tiukkapipoista linjaa. Ilman jeesustelua :smiley: Nice to be back!

Tervetuloa takaisin RouvaO! Noin se varmaan juurikin on. Itsellänikin kokemusta siitä vähemntämisen ja kohtuullistamis -ajanjaksojen yhteydessä, että kiehuin aina jossain helvetin liemissä, vaikka olisin ottanut harvakseltaankin ja kohtuullisemmin. Herkkä pää aineelle varmaan alun alkaenkin ja ehkä sitten matkan varrella vileä herkistynyt lisää, kenties pysyvästi, kuka tietää.

Eipä muuta kun tsemppiä taas itsellesi paremmin sopivaan elämäntapaan. Se on siitä kiva, että se palkitsee toteuttajaansa aika nopeastikin paremmalla voinnilla ja kokonaisololla.

kiitos tiedosta, olen etsinyt pitkään kuinka ratkaista tämä ongelma