Baarien Blackjack pöydät

Ilman muuta ravintoloista pois huijaus koneet ja pöydät. Eipä tässä asiassa peesata ruotsia…

Humalaiset mättää taalaa miten sattuu…tiedän kokemuksesta.

Ja mitä bj pöytiin tulee niin säännöt ovat kirotulla raylla todella epäoikeudenmukaiset.

EU säännöt myös.

Vegas säännöt ainoat että selvinpäin voi jopa hieman elantoa saada.

Rayn toiminta on muutenkin törkeää että pankkikortilla vaan 1 kätiseen mummot ja papat…miksi emme tee mitää tuolle!

Koska me tiedämme tuhon!!

Itse en onneksi ole 1 kätis pappa mutta voin kuvitella saman tuskan live kortin kautta.

Aletaan toimia!!
Olemmehan mekin ihmisiä!!!

TULTA! Ja adressit pykälään!

No oikeassa olet mielestäni jossain määrin. Mutta itse et pelaa työksesi…otaksun. Kun on peli himo ja olet paikassa mistä alkoa tulee niin peli selvä.
crazyt automaatiit ja rayn pöydät kusetusta toki ja ajan vietteeksi tarkoitettuja.

rayn säännöillä ei mene bj pöytään erkkikää.

Ja siitä että panos rajat…liian alhaiset. Mutta se toki humalaiselle tahi kokemattomalle on loukku. 5-300e asiallinen raja mutta ei baareissa missä tarjotaan alkoholia. Ja vegas säännöt ainoastaan. EI rayn tahi eu sääntöjä. Missä dealer vetää ensin vain 1avoimen kortin…heheheeheh…whatta cheating.

Olen sitä mieltä että pelisalit erikseen ja juomalat erikseen. Olen alkoholisti korttipeluri.

Kiitos.

Edelliseen viitaten, pokerin ja black jackin sumentavat aivot eivät ehkä ole ihan loppu. Sillä mitään ihme prosentteja ei voi live kortissa määrittää. On totta, että talo voittaa aina mutta keltä?

Eihän niin tyhmää olekkaan että lähtee esim. bj:tä pelaamaan pelkän strategian kanssa. Silloin se peli ja uhka vasta alkaa. Pitää seurata kortteja ja vaihtaa pöytää kun mustalainen kun siltä näyttää.

Niin pokerissa kuin black jackissä. Ainoastaan suositellaan viihteeksi.

Joillain on intuitio kasvanut että jotain jää lompakkoonkin, mutta on luonnollista että ei kortissakaan ole mahdollista toimia voitokkaasti jos vaan huitoo menemään. Tuuria odotellen.

Vuosia pelanneet ihmiset tietävät mistä nykii.

Älkää kiskoko yksikätistä ja älkää kuvitelko että voitte harjoitella korttia niin että tulette toimeen.

Se on rankka laji ja kuri pitää olla kova. Häviöitä tulee solkenaan ja ne pitää kestää eikä laittaa taas all in.

Lopettakaa joka nettipelisivusto. Ja kiellot kaikkiin laina firmoihin. Älkää pettäkö itseänne.

zemppiä.