Otsikosta päättelin jo itsetuhoisia ajatuksia, mutta luojan lykky näin ei ollut! No miten kävi, pelasitko? Onko parempi fiilis jo?
Toivotan onnea ja menestystä sinulle, ei tämä helppoa ole kellekään meistä! Asenne ratkaisee monessa asiassa, kun on asenne kohdallaan menee vaikka läpi sen harmaan kiven, ja vain taivas on rajana!
Ja apua täytyy osata pyytää, kun tuntee sitä tarvitsevansa! Noihin masennuslääkkeisiin olen jäävi kommentoimaan kun itse en oikein niistä tiedä mitään, mutta täällä voin autta vertaistuen merkeissä!
tupakinpolton välitön vaikutus ihmiseen on erilainen kuin kokaiinin nuuskaamisen,
mutta mielihyvän kokemuksia käsittelevissä aivojen osissa ne toimivat samalla
tavalla. tämä selittää osaltaan nikotiinin riippuvuutta synnyttävän vaikutuksen.
chicagon yliopiston tutkijat havaitsivat, että jo 15minuutin altistus nikotiinille
aktivoi niin sanotun ventraalisen tegmentaalialueen dopamiinia tuottavat hermosolut.
samalla aivoihin tallentuu muistijälki nikotiinin tuottamasta mielihyvästä.
en ole pystynyt nukkumaan pariin vuorokauteen ja horkka kovenee.
saa nähdä, tuleeko ylitettyä uutiskynnys kun yrittää silti pusertaa
töissä oman terveyden rajamailla.
huomenna poliisikuulustelut törkeän ratin takia. edelleen sähköiskuja ja nyt myös
kuumetta. koita tässä enää olla osa tätä hyvinvointijärjestelmää saatana.
Samas venees ollaan,paitsi ei törkyrattia …sunnuntaina menee kortti vanhaksi eikä ole rahaa uusia sitä ihan heti, huomen käyn laitoksel kyselees mitä pitäis tehdä…vituiks meni tämäkin vuosi saatana! T: Saska
thnks, saska. älä vedä vituiksi antamalla tunteille valtaa, toisaalta ilman tunteita minusta on
tullu tämmöinen. haudannu kaikki tunteet että pystyn luovimaan tässä paska maailmassa hetki
hetkeltä suhtkoht järjissäni. nooh olen jo niin paatunu etten juurikaan enää välitä.
kaikki ajattelee nykymaailmassa vaan omaa persettään ja sillä kyllä kieltämättä pärjääkin.
auttamisen halu on kadonnut lääkäreiltä, psygologeilta ja ns “päihdealan ammattilaisilta”
ymmärrän kyllä senkin. kun kyse on riippuvuusongelmaisesta niin toipujien määrä on alle
1%. paatuuhan siinä ja loppuu se auttamisen halu. talk to the hand because the head
aint listening on nykyaikaista hoitomallia. mömmöt käteen ja avohoitoon.
multa vaan sattu loppumaan mömmötkin ja kun yritin saada kouvolan a-klinikalta sen tahto-
voitolla uusitun respan ulos niin kuinkas kävikään? talk 2 the hand evvk tyrmäys ja soli
minun yrittämiseni loppu.
kaikki vastaan tulleet lääkärit, psygologit kautta ammattiauttajat. häpeän teidän tietämättömyyttänne.
no, sama se. turha alkaa kritisoimaan. kirjanoppineita kuin ovat.
etsin kyllä keinot miten “ehjätä” itseni, luonnollisesti.
toivottavasti nämä masis lääkkeet mitä olen aikoinani popsinut (joiden vaikutustapaa aivoissa ei täysin
vielä tiedetä ) ei ole tuhonnut mitään… toivottavasti… monet lääkärit ei sanoneet pitkäaikaisvaikutuksista
mitään, ainoastaan ilmoittivat että: varaudu siihen että VOI OLLA, ETTÄ syöt näitä loppuelämäsi??!?!
nooh, kyllä se tästä. minne voi enää umpikujalla enää kääntyä? takaisinpäin, samojen virheiden kautta
viisastuen pikkuhiljaa.
hmm, kaipa mie jonku piisunkin teille pistän vaikka kukaan ei sitä katsokkaan:)
Jani miten noi masis lääkkeet toimii? iten on pitäny jo ottaa kuuri aikoja sitten,mut rahattomana ei ikinä ole ollu varaa just silloin hakee ku resepti on kirjotettu…ajattelin ens viikol hakea lekurilt kuurin…mikäli jostaa parikymppiä saa kaivettua mul on Jani samal taval pää ja mieli ihan yhtä kakkana ku sullakin tarkemmin kun ajattelee järki meinaa lähtä ja tekis töissäkin mieli vaan itkeä ku niin paska fiilis, mut eihän aikuinen mies voi itkeä eihän? T :Saska
Joo ei täs enää tiiä miks edes itkeä, ku ei tunne mitään…kait mie oon vaan niin masentunu…ei täst elämäst hengis selviä kuitenkaan eikä viimisis housuis ole taskuja mitään et saa mukaan…