Hei!
Haluaisin vuorovaikutusta minua askarruttavaan ongelmaan, josta ei ääneen ainakaan vielä voi puhua. Mieheni rahapelaaminen on pikkuhiljaa alkanut paljastua minulle. Ensimmäisen kerran havaitsin jotain outoa, kun sain mieheni tiliotteita lainanhakua varten, tämä oli pari vuotta sitten. Tiliotteista näkyi että pankkikortilla oli pelattu suoraan automaateissa ja useiden satasten edestä. Kysyin asiasta, johon mieheni kuittasi vain että oli ollut ylimääräistä. Nyt hänellä on muutamasta luottofirmasta velkaa, en tiedä tarkkaa summaa. Luottokorttilla ei ole varaa, paitsi kun lasku maksetaan, mutta sen jälkeen rahat häviävät taas käteisnostoina. Lähikauppareissut kestävät itseeni verrattuna hyvin paljon kauemmin. Vielä en ole huomannut, että olisi meidän maksukykyyn vaikuttanut, mutta hirvittää ajatus koska näin käy. Tällä hetkellä itselläni on päävastuu laskujemme maksamisesta koska mieheni käy keikkatyössä. Olen varovasti kysynyt asiasta, mutta aina saan tiuskivan vastauksen, jossa minua nimitetään mm. salapoliisiksi. Näen myös että hänen kaikki omat laskunsa ovat myöhässä ja näyttää jo siltä, että yksi lasku tulee aiheuttamaan merkinnän. En tiedä mitä pitäisi tehdä, koska asiasta ei ilmeisesti tule kuuloonkaan keskustella. Usein mietin myös, että liioittelenko vain itse tätä asiaa?