Avautumista

Tervehdys. Voisinpa tänne kirjoitella ku joskus tullu kirjoteltua mut ei kauheesti. Johtuu kait siitä että luonteeseen kuuluu just se että vaikee kertoa jamaansa muille aatellen tyylii: “no en oo viel siinä tilanteessa et tarvis muille kertoa lässynlää” :laughing: Päätin et en ala kyl kaunistelee omaa tilannetta kuten juoppo tekee. Meni keväällä käyttö ihan hallinnasta monen päivän putket oli miltein joka viikkosta. Lava tai enemmän päivässä. Krapula ei ollu ohi ees viikossa. Käännöskohtana oli se kun sukulaisille kertonu tilannetta plus porukoilleni. Asuin syrjässä jolloin yksinäisyys sun muut jutut passivoitti siihen et totuutta pakoon känniin. No mua kehotettii sanoo kämppä irti ja majailin muualla. Olinhan mä toista kuukautta juomatta tippaakaan sen ansiosta onneks pääs pois sieltä. Nyt oon uudes kämpäs ja hakenu kouluunki. Halunnu opiskella on parempi tilanne ku tutut/läheiset lähempänä eli tukiverkostoakin. Ja olotila henkisesti parempi välil ahdistaa jonkun verran. Myönnettäköön et olen alkoholia ottanu joinain iltoina nytki on olvi tos vieres mutta en oo juonu krapulaan asti tai ottanu aamuryyppyä. Eli sellasta yhen illan tissuttelua. Mut huonompi homma sinäällään on että keskikaljaa voikin juoda oikeestaa paljon ja seuraavana päivänä normiolo väsyttää vähän. Juurikin ryyppyputkista tulee ne krapulat, helvetinmoinen ahistus, pelkotilat, haluun kuolla fiilis. Viimeks sätin niin paljon että ei tullu nukkumisesta mitään. Meni viikossa ohi. Tuttua? Ei oikee intressiä enää siihe oivon kipinää on koska haluun saada elämän raiteille. Olen 21 vasta joten nyt pikkuhiljaa järki käteen kaikkeen. Yksinäisyys on peestä ja niin on sekin et röökin alottanu uudestaan. :confused: vieny vitutusta pois. Viron reissu olis ens viikol tulossa porukoitte kaa pari kolme päivää menee siel ja alkooki tietysti röökistä puhumattakaa. Ei nyt näil näkymil raitista saa.