Nyt on niin paha olla että tuntuu että pää räjähtää. TAAS KERRAN lompakko ja kännykkä kadoksissa, en siis pysty soittamaan kenellekään tai lähtemään mihinkään “turvaan”.
En kestä tätä enää… Vaikka itse sanonkin olen aika fiksu, kiva ja kai sitten nättikin naisenalku, mutta elämänsuunta on TÄYSIN hukassa… Ja toivo alkaa loppua. Vaikka olen näin nuori eikä kai päällepäin uskoisi, mutta olen meinannut jo kuolla 2 kertaa ryyppäämisen takia, kroppa pettänyt.
Tätä paskaa on kestänyt nyt n. 9 vuotta. Oon ollut ihan täys doku jo jostain 18-vuotiaasta… Kävin lukion, takana kaikenmaailman korkeakouluopintoja. Oon viime aikoina havahtunut siihen että EI HELVETTI, MÄ OLEN 26-VUOTIAS!! En enää mikään teini. Pitäis kai jo pikkuhiljaa tietää kuka olen ja mitä haluan… Mutta kun en tiedä!! Haluaisin tavallisen arjen, miehen… Sellaisen työn, jota ei ainakaan joka päivä inhoaisi tehdä…
Mulla on ollut aika rankka lapsuus ja terapian takia ymmärrän itseäni aika hyvin. Mutta nyt tarvitsisin tsemppausta sellaisilta ihmisiltä, jotka ovat kokeneet jotain vastaavaa… Luulin aiemmin tietäväni mitä huono itsetunto on. Nyt tuntuu etten pääse enää alemmas, että tästä mä en enää nouse. Ei ketään tukemassa, olen oikeasti ihan yksin. Mä tarvitsisin jonkun nyt kertomaan mulle, että tästä voi nousta… Että mäkin voin löytää elämälle tarkoituksen, oppia luottamaan ihmisiin. Kun sitä en osaa ja kärsin siitä niin saatanasti!! En ole mikään erakkoluonne mutta kun en osaa päästää ihmisiä lähelle. Osaan ainoastaan solmia enemmän tai vähemmän epäterveitä miessuhteita ja kerta toisensa jälkeen vaan rikon itseäni enemmän. Mun on PAKKO jaksaa nyt yrittää enemmän… En vaan tiedä mistä sitä voimaa sais. Koska mun voimat on loppu… Olen kuin ilmapallo josta on päästetty ilmat pihalle.