Askarruttavat asiat

äääh, miffy, en tarkoittanut nyt noin. siis onhan se toki ok jos ei koskaan ikinä meikkaa, ettei laittaudu silloin juhliinkaan, mutta jos muuten silloin tällöin meikkaa niin sen voi tehdä juhlissakin.

Jokainen toimii kuten parhaaksi näkee. emmä koe itseni rumaksi ilman meikkejä, mutta tietyissä tilaisuuksissa näytän paremmalta jos oon esim peittänyt tummat silmänalustat ja laittanut ripsiväriä.

Eipä meikkaaminen mikään ehdottomuus ole. Olen nähnyt TODELLA kauniita naisia, jotka eivät käytä yhtään meikkiä - ei sitten yhtään.

Se on se olemus.

haha, mun textit meni frontille… emmä ehkä huulipuna pahemmin laittais juhliinkaan… joillekin sopii, mulle ei…

musta nekin on liikaa :unamused:… ihan toppauksettomia ja kaarettomia tykkään käyttää, jos käytän. yleensä en siis ollenkaan, kuten jo aiemmin paljastelin.

No jos joku pyytäis mut jatkoille vaan tissien koon perusteella, niin omapahan olisi mokansa sitten! :open_mouth:

Omasta puolestani ihan siksi että tykkään muokatusta ulkonäöstäni (mikä mahdollisimman luonnottoman näköinen hiusväri milloinkin, mielellään lisättynä tarkoituksellisen luonnottomilla kuiturastoilla, kohtuullisen näyttävä koottimeikki ja ajellut sekä uudelleenmaalatut kulmakarvat) pirusti enemmän kuin missä määrin au naturel-nölliäinen näköelimiäni miellyttäisi.

Vaan avainsana kai onkin se, että saa näyttää miltä hyvänsä eikä pidä näyttää miltään tietynlaiselta (koska samaa perkeleen pakkoa tuo ns. luonnollisuuden vaatimuskin on), sukupuolesta riippumatta tietenkin koska ulkonäköpaineita nyt kohdistuu totta kai miehiinkin.

Hähä, juuri näin.

(no perkele, sainpa noi tekstinkorostukset viimein oikein.)

Minä tykkään. :smiley:

Ja se on tietysti jokaisen oma mielipideasia että onko meikkaaminen kaunistautumista vai rumistautumista, mutta täytyy antaa toisten rauhassa meikkautua koska heillä on siihen oikeus.

Ei pitäs mua hetkauttaa, mut huolestuttaa kuitenki…

Yks mese-tuttu, joka todellakin ON itsetuhoinen, yrittäny itsaria useest jne. on kuulemma semmoses hädäs, ettei auta oikee mitää… Parii piriviivoi ois ilm. tarvin (vaik on menny psykoosii ennenki ku on koklannu)! Täys purkki lääkkeit ja alkoa ja ilm. aikoo tappaa ittesä… TOSI KIVA! Ei ois tarvin kertoa mulle!

Sanoin et menee Vinkin luo kyselee virtaa, jos se auttaa, mut mitäs teet täält käsin, ku et oo lähelläkää stadia! :frowning:

Ja tää ei oo stadilaisille pyyntö homma sile spiidii, vituttaa vain :frowning: … tai pikemminki huolestuttaa… :frowning:

bebbu on påp <3 <3 <3 :blush:

Melkeinpä aina mustia.Valkoisiakin löytyy. Mitkään värikkäät ei ole mun mieleen.

Itsekään en kovinkaan paljon meikkaa. Ainakaan arkena. Mulle on aina ollut tärkeää, et iho näyttää terveeltä ja kauniilta, ja panostan sen takia yleensä vaan hyvään pohjaan. Ulos mennessä lisään siihen yleensä vaan ripsarin ja jonkun huulikiillon. Huulipunaa en ole ikinä käyttänyt, enkä käytä. Yök.
Hiuksia kyllä värjään, muutaman kk välein. Tai siis itse en värjää, vaan huippuhyvä kampaaja :smiley:

Muuan neiti kertoi mulle kerran, että pukeutuminen alkaa alusvaatteista tai niiden pois jättämisestä, siis pukeutuminen. Sanoi, että on kivempi olla kun pikkumustat tms. tuntuu hyviltä päällä ja lisäksi TIETÄÄ näyttävänsä babelta sillonki, tai varsinki sillon, kun hamonen meinaa nousta korviin. Jotain samantapaista se sano meikkauksestakin.

no mulla on kyllä ihan perussääntönä että alusvaatteet pitää olla hienot, nätit, kenkien kanssa on aika sama juttu. Niin silloin voi muuten olla aika rento pukeutumisen suhteen. Mut alusvaatteet hienot, ja jalat hoidettu, ja kivat kengät. Siitä se lähtee.
Vähän samaa naaman kanssa, jos on hyvä ja hyvinhoidettu iho, niin eipä tarvii meikata.

Tuntuu kuitenkin tuon meikkaamisen kanssa olevan niin että jotkut miehet tykkää, esim yks mun tuttava mies, niin se aina ihailee todella laitettuja mimmejä, siis ihan huulipunaa myöten, korkokengät, lakatut kynnet korut ym. Sellaiset jotka sitten ovat monien mielestä liian laitettuja… ei voi ymmärtää, mutta viestittääköhän se sitten jotain seksuaalista, jos nainen on melkein överilaitettu???
Et kai se on makuasia sitten…

Arvasin. Siks oonkin ihastunut suhun. :blush:
Hih.

Oh my, mulla on ihalija, mutta sunhan pitkin jo olla mun siinä fanikerhossa jäsenenä. Höh, mä nyt vaan oon tällanen ihmeheebo joka tykkää pienistä rinnoista eikä sitten paljon muuta… ei mussa ole ihastelun aihetta. :open_mouth: :blush:

Kylläpäs täällä syntyy romansseja kuin sieniä sateella… heh vertaus >_0

No, mutta nehän riittää. :wink:
Olen aika helppo ihastuja.

PS. Tilaisin niitä Rauli Herttua Fanclub- pinssejä tusinan verran. Voisin jakaa niitä kavereillekin (tai sitten pitää kaikki itselläni). Kai niissä on sun kuva?

tiedoksi vaan Burjoliisa, rauli on ihan äärimmäisen kivan- ja söpönnäköinen. Sanoisin jopa komea!

Kiitos Holly, en kyllä itse vois sanoa että mitenkään perinteisen komea. Taikka söpö taikka kivankaan näköinen, mutta kaippa jotkut tykkää. :smiley: :open_mouth:

joo, tämähän alkaa olla oikea kutuluola… :slight_smile:

Hyvähän se vaan, et ihmiset tapaavat toisiaan muussakin mielessä kuin aineiden oston/vaihdon yhteydessä.

Tosin päihdeongelmaisille mä itse katsoisin tän foorumin enemmän “kuuluvan”, vaikka nykyään täällä on enemmän ei-päihdeongelmaisia vakkareina.

Asia ei sinänsä haittaa mutta vertaistuki saattaa monelle olla enemmän kuin tarpeellista tämän loputoman “paskanjauhannan” sijaan.

Tapansa kullakin, mutta ei saa unohtaa foorumin alk.peräistä tarkoitusta.