Asioita, joista tulee teille hyvä olo?

Mistä pienistä asioista saatte hyvän olon? Voin aloittaa.

-Aamukahvin keittäminen ja juominen hiljaisuuden vallitessa.
-Lintujen laulu. Tuo äänimaailma puuttuu talvella, joten siitä osaa iloita joka kevät ja kesä uudelleen ja uudelleen.

Voin lämmittää saunan milloin haluan.

Luonto… Uistelu. Kun heitän uistimen veteen, se lompsahtaa sinne. Kun löydän sammalten kätköistä sienen, kanttarellin tai vaikkapa mustatorvisienen.

Kuikan huutelu, käen kukunta… Metsälintu pyrähtää lentoon. Ankanpoikien uiskentelu vedessä. Autolla ajelu. Saunassa kiukaan sihahdus. Jos siinä vieressä olisi hän.

Nyt ilahduttaa iltatee, ruisleipä sulaa kun kulautan Ceilonin aaltoja mahaani.

Ehkä erä korttia, musiikkia.

Pienet luonnonihmeet, kuten matoja jahistava räksä.

Youtube, Yle Areena, podcastit.

Lakatut kynnet.

Musiikkia autossa vähän kovaa.

Tarjoushaukkailu.

Sauna, sauna, sauna!

Olen viimeksi käynyt maaliskuussa. :open_mouth: Kun kotona ei ole saunaa eikä edes saunavuoroa, ja kuntosalin sauna on edelleen suljettu, on tilanne tämä. En ole sitten saanut aikaiseksi mennä uimahalliin tai Uimastadionille, vaikka niissä saunat tiettävästi on jo auki, kun minulla on kuntosalikortti voimassa ja olen odottanut sen saunojen aukeamista.
Elokuun alkaessa pitäisi vihdoin päästä löylyyn viimeistään.

Muita hyvän mielen asioita: pyöräily, kuntosaliharjoittelu, hyvien leffojen ja sarjojen katsominen, hyvä ruoka, nukkuminen (silloin kun saa nukuttua tarpeeksi)

Täällä on jo mainittu monia arvostamiani asioita. Lisään vielä hauskat hetket ystävien kanssa ja hyvä kirjat.

Se kun pyöräilee jossakin rauhallisella tiellä ja sitten pysähtyy kuuntelemaan/katselemaan. Kuuluu ja näkyy vain maaseutua, metsää tms.
Siinä hetkessä on aina sitä jotain.