Asiani

Hei.

On turvapaikanhakijakriisiä ja on kaikenlaista. Tupakatkin on hukkuneet jonnekin. Minä menin vielä illalla poimimaan marjoja ja luulin laittaneeni kumisaappaat jalkaan. Metsässä vasta tajusin, että minulla onkin jalassa croksitossut. Ihan märät sukat nyt.

Taisin mennä sivuraiteelle kun täällä puhutaan huumeista. Tai se on ollut tarkoitus. Eikä puhua siitä kun on märät sukat sekä kriisiä tulee toisensa perään. Mutta ei minun tarkoitus ollut mennä sivuraiteelle vaikka tietenkin oli vähän koska itsehän sinne menin. Kirjoitan sitten vähän jotain huumeista mitä keksin sillä oikeasti olin vain vähän yksinäinen ja sen vuoksi halusin kirjoittaa jotain.

Kerran näin Helsingissä miehen ja toisen joka halusi ostaa pillereitä. Tarkempi sijainti on siinä yhdessä paikassa niistä josta pääsee asvalttitien päältä alas asematunneliin. Se mies sanoi sitten että on lyrikaa. Tuli heti jotenkin mieleen vanhat kirjoitelmat ja katsoin sanakirjanetistä että se on runoilua. Lääkkeen nimi oli tietysti mutta hassua oli kun minulle tuli mieleen runot vaikka en tiennyt että lyriikka on runoilua.

Yhden kerran yksi mies alkoi rakentamaan autotallia. Kaikki työkalut oli hujan hajan. Eikä siellä ollut tasaista maata. Minä katselin siellä kun muut tekivät töitä. Lopulta alkoi pitkästyttämään ja vähän saapastelin. Astuin sellaiseen ihan älyttömään monttuun. Olin paljain jaloin vielä koska olin ottanut sandaalit muuten vaan pois. Varvas kääntyi oman painoni alla niin pahasti että se meni tosi pahasti rikki. Sattui niin paljon että huusin kuin olisi joku kilpailu ollut. Minut vietiin lääkäriin lopultakin ja siellä taas väännettiin. Kun pyysin kipulääkettä niin ne antoivat jotain aika vahvaa. Yhtäkkiä en enää ollut suuttunut vaan olin ihan mielissäni. Varvas siellä nökötti ja tiesin että siihen sattuu mutta ei se tunne enää ollut kipua vaan oli sama asia kuin kuuro olisi rock-konsertissa. Muutkaan asiat ei harmittaneet ja tuntui että sairaanhoitajatkin olivat siinä kuin seuramiehinä. Puhekin tuli suusta jotenkin itsestään ja oli tunne että puhuu aika järkeviä asioita. Myöhemmin se tunne meni pois.

Hyvää viikonloppua vaan kaikille ja muistakaa mennä oikeaankin saunaan tai edes suihkuun.

Terveisin Tulkku