asiallisesti, liikunta ja piri?

eli miten uskaltaa ottaa, taukoa pitää jos ottaa yhdet pienet piri annokset kerrallaan, voiko seuraavana tai sitäseuraavana tehdä lihastreeniä? mikäli laskuolot on kadonneet! :open_mouth: onko turvallista? en tahdo luopuu piristä JOS SAAN SITÄ JATKOSSA JOSTAIN.hän joka sitä mulle on tuonut ei ole nyt ehtinyt vastailee ja joo en hermoile et saanko vai en…mutta tahdon toki saada vaikken ees ottas heti, varalle, se piristää mua, koska mun arki on USKOKAA POIS hyvin synkkää nyt…liikunta ja terveellinen ruoka kuitenkin, tahtoisin ne pitää elämässä etten mee taas 39 kiloon…aluks kun pitkäst aikaa aloin tätä ottaa harvakseltaan osasin yhdistää treenin ja pirin sit jossai palstalla mua peloteltiin et kuolet sydärii jos otat semmosen herneen kokoisen nokareen piriä sun juomaan ja harrastat liikuntaa viikon kuluttua siitä :open_mouth: oon nyt ollut pelokas ja en ole uskaltanut treenata lihastreeniini… :frowning: vaik ois kuinka viikon tai pidempi tauko!! on mulla sitä nytkin tuolla mutten oo ottamas…tahtoisin päästä treenaa ensiviikolla mut mua joko peloteltiin tai puhuttiin totta? kumminko on? voiko amfetamiini tappaa todellakin jos harrastaa liikuntaa(ei tosiaan vakikäyttöi!) :confused: toivoisin oikeesti järkivastauksia! kuulostan sille etten oo ikin ottanut mitää mut yli vuosi sitten meni vaiks mitä…nyt se on satunnaista piriä satunnaista pari siideriä joskus ja bentsot tms.lääkkeet…pelkään koska en tahdo kuolla mutten tahdo lopettaa, voisin, mutten tahdo… :frowning: en tahdo koska mun on vaikee joskus löytää voimia raskaisiin päiviin jolloin pitää jaksaa :frowning: pyydän aikuisten oikeita neuvoja eikä mitään tyhmää trollausta ja haukuntaa.en oo nisti…tuntuu et monet käyttää pirii mielummi ku viinaa.viinasta tulee mulle viikon darra…ei kiitos.

No onhan se sydämelle älytön rasitus piri yhdistää liikuntaan. Itse olen niitä yhdessä harrastanut, mutta suositeltavaa se ei ole. Kyllä hyvä olis pitää ainakin 3 päivän tauko pirin ottamisen jälkeen, mielummin viikko.

Kaikki vaikuttaa kaikkeen, sun peruskunto ja jos kärsit anoreksiasta, niin elintoiminnot on muutenkin koetuksella, niin siihen nyt piri ja treeni päälle niin ei kuulosta hyvältä.

Kuulepas, pilviprinsessa. Minähän en täällä määrää, mutta sanonpa nyt sen verran, hieman huonolla tuulella kun olen, että mikäli kaipaat asiallista kommentointia postauksiisi, niin voisit itsekin käyttäytyä foorumilla hieman asiallisemmin, ts. joka kysymykselle/mieleen tulevalle asialle ei tarvitse avata uutta ketjua :wink: :unamused: . Saunasta löytyy jo pilvin pimein piriä koskevia ketjuja, joiden jatkoksi kysymyksesi olisivat mainiosti mahtuneet, jotka kyllä nousevat esiin, kun niihin kirjoittaa uuden viestin ja niistä olisit saattanut löytää ihan kysymättäkin vastauksen noihin mieltäsi askarruttaviin juttuihin, joista suurin osa olisi ollut kyllä pääteltävissä ihan pienellä järjenkäytön vaivallakin :wink: :unamused: . Ja kun nyt kerran oman ketjun päätit avata pirijutuillesi, niin kyllä sen yhden otsikon allekin nuo kaikki kysymyksesi olisivat sopineet.