Arvausleikki

Luen palstaa muistuttaakseni itseäni ettei juominen kannata. Mitä muut täältä hakevat. Omat huomioni joita ei tarvitse ottaa kuolemanvakavasti.

Smokki ja sikari kirjoitat tänne kuin päiväkirjaan. Et ole aina niin zen kuin haluaisit olla. Kun kertaat lukemaasi hengellistä kirjallisuutta ja haaveitasi täydellisestä raiuttiudesta täällä päihdelinkissä, uskomuksesi vahvistuvat. Haave mielenrauhasta voi toteutuakin. Tykkäät itsekin lukea hyvin kirjoitettuja kirjoituksiasi koska olet elitisti. joskus sorrut itsetyytyväiseen brassailuun.

Tarharyhmä saa voimaa kirjoittamalla täne kirjoista oppimiaan asioita. Myös muille vittuilu saa adrenaliinisi virtamaan. hykeretelet tyytyväisenä kun saat riidan aikaiseksi ja pääset laukomaan ilkeyksiä.

Fraulein o ja Paarma: Ovat täysin kyllästyneitä alkoholiin ja alkoholisteihin. Omalla Pohjalla on ilmeisesti käyty. Moralisoivat eivätkä ymmärrä ettei raitistuminen ole kaikille yhtä helppoa kuin heille.

Kanttoona samaa joukkoa.Välillä ärtyisä. Luulin naiseksi.

Rahvas. Idealisti. Sinullakin on ihannekuva raittiudesta ja jos joku ei sovi muottiin, hermo menee. Rupeat oikaisemaan asioita, jankkaat. Ajanhukkaa.

Adent
: insinööri. Fiksu. riski on että kuvittelet olevasi liian fiksu ja hallitsevasi tilanteen täysin. retkahtamisvaara

Lasolarska
. lukiolaispoika

Aika mainio luonnehdinta! :smiley: Pakko tosin oikaista hieman.

Saan toki voimaa, mutta kaikki ei ole kirjoista peräisin. Osa on ihan elämänkokemusta. En myöskään haasta riitaa viattomien (tulokkaiden) kanssa, vaan ainostaan niiden kanssa jotka on jo tulleet tutuiksi.

Pystysin olemaan oikeasti ihan helvetin ilkeä, mutta en halua sitä. Pyrin edes kohteliaisuuteen.
:frowning:
Kammoan erityisesti keski-ikäisiä alkoholisti miehiä, ja minulla on Plinkissä transferenssi (tai vasta-transferenssi). IRL en onneksi tunne enkä toimi niin, joten Plinkki on minulle varaventtiili.

[poistettu henkilökohtaisuuteen menevä loukkaus - Päihdelinkin toimitus]

[Poistettu asiatonta. -Päihdelinkin toimitus]

Useimmiten se todellakin on ajanhukkaa, jos sellainen vahinko käy, että alkaa raitistamaan muita. Nykyään harvemmin, päinvastoin koetan vain hieman rohkaista suuntaan jonka tiedän oikeaksi. Nyt en sen enempää oikaisi sinuakaan, vaan kysynkin mitä tai minkälainen ajattelet itse olevan?

Ukko joka haluaa raitistua lopullisesti mutta taistelee vielä mielitekoja vastaan. Raittiin aantabuksen voimalla.

Miksi? Tavallisestihan suunta on toinen. Tutustuminen, paremmat välit. Taidat olla vihainen koko maailmalle ja aina puolustusasemissa. Potkittu koira karvat pystyssä. Omalle vihalle pitäisi tehdä jotain jos aikoo voida hyvin. Niin sinun, minun kuin muidenkin vihaisten ihmispolojen.

Ehei, ei toki. IRL oikeessa elämässä tulen kaikkien kanssa toimeen, tykkään ihmisistä ja he tykkäävät minusta.

“Potkittu koira”, tai “huorrra” olen ainoastaan tällä vähäpätöisellä nettifoorumilla herrasmieskerhon toimesta. En suinkaan onneksi oikeessa elämässä. :slight_smile:
Näillä ukkeleilla on vähän oma todellisuudentajunsa.

:laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

Tämä oli kyllä minun kuvani sinusta kaikkien juttujesi perusteella. Ei minkään herrakerhon. Riveiltä ja rivien välistä on helppo lukea asioita. Mielestäni vaikutat vihaiselta ja kaunaiselta ja valmiina taistoon. Miksi näytellä täällä sitten jotain mitä ei ole oikeassa elämässä? Vai näytteletkö jotain muuta oikeassa elämässä? Eihän tästä palstasta ole mitään apua jos ei ole oma itsensä? Anteeksi mutta tämä meni yli ymmärrykseni.

Ei en ole kaunainen, mutta vihainen saatan joskus olla. Mistään nettifoorumista ei ole sinänsä erityistä apua, mutta ne heijastelvat meneillään olevaa elämää.
Esim. Smokki_ja_Sikari rakasti aikoinaan ihmisten mielenterveyden kyseenalaistamista, missä ei oikeasti ollut päätä eikä häntää. Sedäthän toki voi leimata jopa raiskausten uhrit sen omaksi syyksi.
“Oli niin vittumaisen narsu että piti vähän opettaa”

Minä en tosin ole sinulle tilitysvelvollinen, Mörtsy, etkä sinäkään minulle. Kuivuus on kuitenkin ankeeta, eikö?

Mihin tämä raiskausteema oikein liittyy :confused: Varmaankaan täällä netissä ei kukaan ole ketään raiskannut. Välillä puhut jopa joukkoraiskauksesta. Keksitkö näitä juttuja ihan itse, vai onko tämä nyt sitä omaa kokemusta?

Tää on kuule just sun vitun uutteran narsuttelun ja herjaamisen tulosta. Huorittelun tunnukset täyttää monet Kanttoonan ja Rahvaan alatyyliset viestit minulle, joita sinä innosta hihkuen komppasit.

Se on omaa kokemusta. Muistellaanko juhannusta 2010? Yrjöttävät vanhat äijät, hyi saatana! :angry:

Netissä ei ketään voi raiskata. Yritän nyt etsiä sitä todellista kokemusta. Liittyykö se jotenkin niihin aikoihin, kun käytit huumeita ja asustelit jonkun narkkarin kanssa. Jouduitko osallistumaan huumauisineiden käytön rahoittamiseen? Vai puhutko isästäsi ja hänen kavereistaan. :confused: Minusta on inhottavaa tulla leimatuksi raiskaukseen osallistuneeksi ilman omaa myötävaikutusta asiaan.

Koen sinut osasyylliseksi nettikiusaamiseen, johon osallistui männäkesänä parhaimmilaan 5 raavasta miestä. Se oli mielestäni virtuaalinen raiskaus, ja samaa on sanonut joskus ulkopuolinenkin nimim. Rahvaan (silloinen Vaeltaja) viesteistä minulle.
Vittu te olitte urheita! Oikein raittius-sotureita.
Minulla on oma kokemus limaisista keski-ikäisistä alkoholistiäijistä. Tunnen siis jokseenkin nahoissani, mitä te olette.
En ole kuuna päivänä asunut narkkarin kanssa, enkä tule asumaankaan.

Oikeassa elämässä vasta-transferenssi ei onneksi toimi nuin, koska ihminen livenä on aina omanlaisensa. Netissä se toimii, eikä se mua haittaa.

Kiitos kunniasta. Mie pysyn edelleen sillä linjalla mitä lupasin Vetoomus-ketjussa.

Tuohon kokemukseen minä en ole mitenkään ollut myötävaikuttamassa, joten siitä on ihan turha minulle vittuilua jatkaa. Ymmärrän toki, että moisesta aiheutuu erilaisia tunne-elämän häiriöitä, mutta hakeudu hoitoon. Älä tee siitä minun ongelmaani, jos isälläsi sattui olemaan surkea kaveriporukka.

No pysy! Ja lopeta se röökinpoltto nyt tai heti! :smiley: Bill Wilsonkin kuoli siihen.

Nyt sovitaan niin, että sä olet ollut vaikuttamassa siihen männäkesän narsuttelulasi ja pilkkaamisellasi. Sorge, Sugar-daddy. Teen siitä siis sinun ongelmasi, koska tohdit kajota myös minun ketjuohini, esim. “Tarharyhmän syyslukujärjestys”

Narsutteletko sä muuten omia lapsiasi?

Onko sinulla noin lyhyt muisti?