ARVATKAA MITÄ

MÄ SAIN SANTTU DEPOT 2MG VITTU MUN ELÄMÄ HELPOTTUU EI VITTU EN IKINÄ OO OLLU NÄI ONNELLINEN. :smiling_imp:

onks toi oikeesti nii hyvä lääke ku hössötetää.pikaisia vastauksia kiitos :slight_smile:

Siis saitko 2milliset depot xantut respalle vai tyyliin yhen pillerin kaverilta?

Pätevä lääke paniikkihäiriöön ja yleistyneeseen ahdistuneisuuteen. Päihdeaddiktille taas todennäköisesti luo pahimman mahdollisen koukun ja elämänlaatu heikkenee dramaattisesti pitkässä juoksussa.
Kannattaa aika tarkkaan punnita hyötyjä ja haittoja kun alkaa näitä vahvinpia bentsoja rouskimaan…

sain iha reseptille

VOI VITTU NYT TAAS!!! Oletko sä, ämmä, oikeasti noin kujalla :open_mouth: ?!?!

Kyllä se mun mielestäni on oikein kiva lääke vähän aikaa. Sitten kun siihen jää koukkuun, niin mikään ei enää riitä ja elämästä tulee helvettiä. Mieti sitä. Mutta kiva, kun olet nyt niin onnesi kukkuloilla :unamused: .

Muutenkin nämä sinun avauksesi… Voi jesses :unamused: ! Tämäkin oli taas niin hemmetin tärkeä… Hups, anteeksi, tarkoitin tärlee asia, että piti oma ketju pistää tälle pystyyn.

Ja vittuako mä edes kommentoin näihin? En taida itse olla yhtään fiksumpi :unamused: .

Kannattaa tosiaan lukea, että mitä mieltä tuosta lääkkeestä täällä ihan yleisesti ollaan.

Nyt vaan vielä kannattaa ryhtyä kunnon tuurijuopoksi. Kerran putket katkioo Oxaminilla helpon kivuttomasti, niin milaisenhan putken sais katkottua Xanoria rouskimalla? :laughing: :laughing: bentsojoa kaapit täunnä alkoholistinkin on hyvä sanoa… Hyvästi selvä päivä…

Suosittelen muuttamista Telajärvelle… Siellä ei tarvita edes reseptejä…

“mutta hammashoitolan eteisessä on euron kolikoilla toimiva automaatti josta saa Clotamia, Diapameja, Normisonia ja Alproxia. Automaattia voi käyttää Terveyskeskuksen ollessa auki.”

telajarvi.net/tk.html

No jos bentsohelvettiin haluaa, toi on ehkä paras lääke siihen. Enkä ole edes kateellinen. Siitä olen varma ettet loppuelämääsi tule noita saamaan. Mut oikeasti, jos mahdollista, vaihda 2mg Rivatrileihin.

Xanorit minäkin olen viime aikoina kironnut syvimpään helvettiin, on sellainen viha-rakkaussuhde niihin.

Kannataa oikeasti kuunnella mitä ihmiset ovat vastanneet tähän kysymykseen. Bentsokoukku on helvetti mutta xanorikoukku on helvetti huutomerkillä. Itse olen ollut noin puoli vuotta irti xanoreista ja ne kitkuttavat edelleen, vaikka Rivatril Diapam lääkitys löytyykin.

Muutenkin, mikä helvetin topic tämä tällainen on?, luuletko että ihmiset tulisivat sinulle kateelliseksi kun olet nyt saanut respat muttereihin. :unamused:

Arvaanpa vaan että kyseessä on joku alle kaksikymppinen jolle ei nistin hirveä arki ja kaikki se paha vielä tullut vastaan. Haluaisinpa vaan että lukisi tuon viestin 10-15 vuoden päästä ja kertoisi mitä mieltä nyt on muttereista…

Onhan se vetäminen vielä varmaan hauskaa mutta jos jatkaa valitsemallaan tiellä niin narkkaamisen hirveä todellisuus iskee vielä tajuntaan ja lujaa.

Toivottavasti et tapa itseäsi niinkuin minä olen monesti halunnut…

Mullakin oli joskus respa noihin 3*2mg/vrk.

Rouskin puoli vuotta noita ehkä ja ne oli kyllä pakko vaihtaa pameihin.
Kun samalla meni hitaita joihin olen ollut ny 15v koukussa, niin bentsokitkut ja reflat kun iskee yhtäaikaa ja seuraavaan doseen on aikaa vaikka 8h, niin kylläpä kulkee aika hitusen hitaasti…

Vaihdoin nuo sitten rivojen kautta pameihin.

Opiaateista en ole päässyt eroon vaan valtio kustantaa mulle nitkuttoman elämän, joka mahdollisti mm. työnteon, laillisen auton, paremmat ihmissuhteet jne. Eli korvaushoidossa olen.

Mutta mutta.

Katsos kun noiden jälkeen ei toimi mikään muu kuin temesta ja sitä ei helpolla saa, sitten ku sitä olet syönyt pari vuotta niin elämästä tulee helvettiä.

Sitäpaitsi pillereissään tulee tehtyä vaikka mitä typeryyksiä!!! :imp:

mul on ollu bentsokoukku kohta 15vuotta mutku noi ei mul näytä ees toimivan ja kaikkii bentsoihi mullo paha koukku.mut nyt sain iha reseptille

Onhan se vetäminen vielä varmaan hauskaa mutta jos jatkaa valitsemallaan tiellä niin narkkaamisen hirveä todellisuus iskee vielä tajuntaan ja lujaa.

Toivottavasti et tapa itseäsi niinkuin minä olen monesti halunnut…
[/quote]
hehe mä oon suo varmaa vanhempi melkee 34 ja oon narrkannu kaikkee mahollista 15 vuotta et mulle on turha tulla vittuilee jostai tietämättömyydestä :unamused: ja itsaria kokeitlu ja tehol ties missä ollu .voi kuule mä taijan tietää enemmä näist ku sie voivoi

täällä ku kirjottaa jotai ni tullaa puuhuu jostai tietämättömyydest mitä helvettiä… kaikkea käyttääny melkee 20 vuot tiän mitä on päihdehelvetti liianki hyvin.piti vaa tulla iloitsee et saa jotai helpotusta, tää päihdelinkki on siin mieles perseest et ihmiset hyökkää päälle haukkuu ja vähättelee. onneks ette tiiä mu elämästä puoliikaa ja paskat tulis housuu jos tietäsitte :laughing:

ja mä en saa ku viiko satsi kerrallaa loput menee klinikalle mist haen sit satsit taas.että ihan 1 päivässä :slight_smile:

Muttakun aloitus huokuu sellaista “JEE, AIVOT LETKEESTI LOMALLE VIIKOKS JOKA KUU”-mentaliteettia, niin minkälaista kommenttia voit odottaa siitä, miltä kokemuksesi kuulostaa? Tai ilmeisesti tapauksessasi sen päivän joka viikko. Ja ikää on sinänsä turha mainita. Kirjoitusten laatua ainakin itse tarkastelen. Ns. “vetovuosia” en usko kenenkään oikeasti kunnioittavan, ehkä joitakin eksyneitä nuoria lukuunottamatta. Ja puhuit toimivuudesta/toimimattomuudesta. Niin elämänkö noilla saat toimimaan, vai et? Vaiko että napit toimii päätäsekoittavasti tai ei?

Jokatapauksessa onneksi olkoon nyt sitten. Ja hyväää juhannusta. Muille myös :slight_smile:

Ei ollu tarkotus vittuilla toises ketjus KB :smiley: Vähä vaa :wink: Mut siis jos tarttet noit santtui, eikä muusta ole tällä hetkellä apua, eikös tuo ole hyvä asia ? Kysymys kuuluukin syötkö niitä niinku lekuri on määränny ? ( Annokset )

mä en saa noita ku seittemä klinikka antaa mulle. enkä mä ees tykkää tosta xanorista se vaa väsyttääää.siis mullo ahdistuneisuus häiriö joho tarviin bentsoja. mut ahistukse vie kyl pois,oon todella ilonen ku sain apua.kyl mä muitaki bentsoja syön päiivittäi ja noudatan reseptiä

niiiku viiko satsi 7 kerrallaa já sit haen taas uudet jne.

Itse vaihdoin aikaisemmin xantut rivoihin koska rivat on vähemmän koukuttavia suosittelen sullekin viestin aloittajalle.