Olen tänään päivällä ottanut 3x50mg tramalia ja 2 stilnoctia.
N 1,5h sitten nautin 150mikkisen lapun ja olen nytten oksentanun n 8kertaa sen jälkeen…
Onks tää normaalia?
Trippi kokoajan voimistuu ja pahaolo on ja pysyy.
Vai onko mulla vaan oksennustauti?
Mikä auttaisi tähän syödä enkä juoda pysty.
Auttakaa en halua huippujen kohdalla olla oksentamassa…
Ja tosiaan mihinkään noista ei ole minkäännäköistä toleranssia.
Tainnut mennä jo… Daturaa, elikkä hulluruohoa tai vastaavia ei joka kodista löydy. Mutta kannabishan pienissä määrin auttaa pahoinvointiin. Eikös inkiväärikin auta…
Näin jälkeenpäin kuulin kaverilta että tramal vaikuttaa aivoissa samoihi reseptoreihin kun lsd… sainks mää nyt sitten jonku serotiinisyndrooman??
Mietinki miks tää happo ei oo läheskää niin intensiivistä kun viimekerralla…
^ Serotoniinisyndroomassa on kyllä muitakin oireita, kuin oksentelu, eikä LSD:ssä kai(???) suurtakaan serotoniinisyndrooman riskiä ole edes kombotettuna, jos se nyt ehtaa happoa oli, mitä otit, eikä jotakin epämääräistä paskaa. Tramadoli ihan yksinään pistää monet oksentelemaan, varsinkin, jos ei tolea ole, ja monet tolellisetkin jaksavat siitä yökkiä vuodesta toiseen. Oppari-/tramadolioksentelu ei kuitenkaan mitään vaarallista ole, vittumaista ainoastaan. Saattoi se myös olla oksennustauti.
Taisi se tuosta tramalista ihan johtua.
Ei mennyt kyllä happoilu niin diipiksi kun viime kerralla.
Noh… virheistä opitaan ja kohti seuraavaa kuosia! vai?
LSD ja SxRI-lääkkeet (etenkin tramadoli) on kyllä riskialtis kombo. Mm. erowidista tai ihan googlesta löytyy lisätietoa aiheesta. Ylipäänsä psykedeelien ja ko. lääkkeiden kombottaminen tietämättä mitä tekee ja vielä ilman toleranssia tai kokemusta on todella typerää. Järki käteen!