Apua vailla...

Aloitin nettipelien pelaamisen kun odotin ensimmäistä lastani, alussa meni kymppejä, sittemmin kaikki mitä palkkaa tuli, vippeihin olen myös sortunut kuin myös ottamaan lainoja niin itse kuin mieheni nimissä. Kadun kamalasti pahaa mitä olen aiheuttanut perheelleni, oloni päivä päivän jälkeen vain pahempi. tuntuu, että kaikilla olisi helpompaa jos minua ei vain enää olisi…JHaluaisin kuitenkin käyttää vielä viimeisen oljenkorteni ja hakea apua. Pelottaa vaan niin kamalasti. Olen mieleltäni hyvin heikko ihminen ja arvostelu, asioista puhuminen on hankalaa. Minulla on kaksi ihanaa pientä lasta ja toivoisin voivani olla joku päivä heille vielä kunnon äiti, nykyään kaikki on niin sumeaa ja ahdistavaa ei jaksa mitään. Raha asioissa olen ottanut yhteyttä velka neuvontaan, mutta onkohan siitä apua. Pelkään niin kovin että mieheni jättää minut ja vie lapsemme. Pelkään että olen pilannut jo perheeni elämän.

Hei Maarit83,

Tilanteesi on nyt kurja, mutta muista ne ihanat pikkuiset, jotka tarvitsevat äitiä. Hae apua A-klinikan terapeutilta, niin asiat rupeavat aukeamaan. Vaikka nyt tuntuu kaikki synkältä, niin elämä kirkastuu juteltuasi asiantuntijan kanssa. Omakohtaista kokemusta minulla on. Tietenkin olisi hyvä keskustella tilanteestasi miehesi kanssa. Jos hän rakastaa sinua myös “vastoinkäymisissä”, niin hän ymmärtää ja auttaa!

Aivan ensimmäiseksi sulkisin kaikki nettipelit. Hae apua pian, sillä muuten asiat vain menevät mutkikkaammiksi! Tsemppiä rutkasti ja toimi!

Meitä pelaajakavereita on muitakin, joilla on ollut samantyyppinen tilanne kuin sinulla ja apua hakemalla asiat lähtevät rullaamaan. Tietenkin hävettää jo soittaa A-klinikalle ja vielä enemmän hävettää siellä klinikan aulassa, joka paikkakunnallani on terveyskeskuksessa: Miettii, kauheaa, jos joku tuttu näkee! NYT on vain niin, että sinun on rohkaistava itseäsi ja toimittava. :bulb:

näitä kun lukee niin tippahan se tulee silmään

ja se ministeri on hiljaa, kaisenyton kun kaveri istuu RAYn johtajana, varmaan kiva homma

vaikka suomi on hyvä maa, niin sikamaista nuorten koukutusta on RAY, tana