apua unen saantiin

Onko kellää neuvoo mitä kannattais tehdä ku nyt koht pari viikkoo ilman subua! päivisin olo jo suht normaali mut illalla ku menee makaa ni vatsa vääntää ja ehkä vähän levottomia jalkoja!!! Vitamiinit, magnesiumit ja pahoinvointilääkkeet otettu mut ei tunnu auttavan. Jos jollain joskus samoja tunteita samassa tilanteessa ni kertokaa ihmees! Ja toistuu joka ilta! Syön kyl illalla jonkun verran et oisko sitä?!?

Sulla on reflat!

Ne menee kyllä ajan kanssa ohi. Mutta älä erehdy “loiventamaan”. Jos esmes nyt otat yhdet vedot, niin vieroittautuminen alkaa alusta ja olen kitkunnut kaks viikkoa turhaan.

Äkkiä se aika loppujen lopuksi kuluu, ja kun tiedät että seuraavat päivät on aina vaan helpompia, niin se jonkun verran lohduttaa.

Toki voit kysyä lekurilta pahoinvointilääkettä ja vaikka britlofexiä.

Ei muuta kun lykkyä pyttyyn, ja koita olla oikeasti ilman opiaatteja nyt. Olet jo hyvällä alulla!!!

Joo,reflat ne on.Mäkin oon tommoset parit pidemmät reflat kärsinyt joskus.Kyllä ne ohi menee aikanaan.Koita pärjätä.:slight_smile:

on pahoinvointiin primperania, mut viime yö oli jo hyvä tuli nukuttuu hyvin. Poltin kyl pienet paukut illalla pitkästä aikaa ni kyl sammu ku saunalyhty enkä syönu mitää raskasta kolmeen tuntiin ennen nukkumaan menoa! Alkaa joo koko ajan helpottaa ja en tee enää sitä virhettä ku kesällä et loiventelin ramboilla oloa. siitä se silloin taas lähti uudestaa! eikä kyl totta puhuen tee ees mieli! eilen tarjottiin mut ei ollu minkäälaista vaikeutta kieltäytyä. en vaa jaksa enää et pitää ottaa pilleri et pysyy terveenä!

Olet jo voiton puolella! Suolaista ja rasvaista ei kannata iltaisin syödä.
Paukusta jos tulee mässyt niin jugurttia teetä leipää ym kevyttä.

Nyt vaan ne opparit nolliin ja muuta apua kehiin. Itsekin olen ennen khoitoa lopettanut kaiken (liian ahneesti). Asia kerrallaan ja ajan kanssa. Ja jos bentsot pysyy hanskassa niin niistä saa pienillä annoksilla apua bupren lopettamiseen. Mut ei missään nimessä mitään Panacodeja tai Ardinexeja. Ojasta allikkoon.

Toivon sinulle kaikkea hyvää, jos oikeasti haluat lopettaa, niin onnistut siinä kyllä!

on joo helpottanut jo unen saanti ja saa jopa jo kuus tuntii putkeen nukuttua. Fyysiset oireet on jo aika nollissa ja mitään himoa helpottaa oppareilla oloa ei ole! Ja oon jo sen oppinut itsestä et jos haluun eroon hitaista, mitä haluan, niin en voi ottaa mitään buranaa vahvempaa! Nyt on noin kolme viikkoa vikoista vedoista ja iskenyt pieni alakulo päälle mikä nyt on ihan normaalia, mut ei sentään mitään syvää masennusta! Nyt britteihin sukulaisiin pariksi viikoksi niin eiköhän toi ympäristön vaihdos vähän piristä! Ja kiitos maago kannustuksesta, kyl tää tästä!

Kunnon lenkki iltapäivällä ja kuuma kaakao parin keksin kanssa eikä tietokoneella kun kirkas näyttö kertoo elimistölle ettei ole yö, rentoutuminen hämärässä asennossa johon ei ihan nukahda mutta lähde matkalle mielessäsi. Itse ajattelen veneilyä tai sukeltamista joka on tosi rentouttavaa, hivenen samea vesi niin et tiedä missä pinta on mut kuplat nousee aina ylös. Ne on mun harrastuksista osa mut toimii paremmin kuin lampaiden laskeminen ja iltalääkkeet rupeaa toimimaan niin olempa nukahtanut tuoliin ja vaimo on tuonut huovan päälle, ehkä pussannu ottaan. Keinot on monet sano emäntä ku kissalla pöytää pyyhki.

Liikkuminen kyllä ainakin mulla joskus toimii.Jos on vaan koko päivän himassa tekemättä mitään,niin silloin on vaikeampi saada unta.Itsekkin tarvisin jotakin kikkoja tuohon unen saamiseen,muutakun unilääkkeet.Niitä tulee silloin tällöin popsittua.Resepti tosin on mennyt jo vanhaksi aikoja sitten.Paitsi refloihin ei oikein mikään auta.

Itse olen apua saanut yllättäen melatoniinista. 3mg auttaa jo kummasti unensaannissa. Ja 1 millisiä saa ilman respaa. Kannattaa kokeilla, joitakin se auttaa, joitakin ei.

joo löytyy 3mg melatoninia ja oon tosiaan huomannu et toi mirtzatsepiini toimii paremmin ku ottaa vaan puolikkaan siitä pienimmästä pilleristä! Joka päivä paranee uni! Viime yö oli vaan aika hämärä ku tuli nähtyä niin todellisen tuntusia unia, että morjensta!! Voi tosin vaikuttaa ku oon myös kannabis tauolla ja on tullu sitä pumpattua melkein joka päivä, niin en ainakaan itse muista/nää silloin unia! :slight_smile: