Apua! Tramaleita buprerefloihin

Oon kuullut, että tramadoli auttaisi suburefloihin. Oon ollut Nyt ilman bupree 8 päivää, ilman minkäänlaisia viekkareita. Olen popsinut tramalia päivittäin n. 300mg.
Lisäksi sirkat, lyricat, bentsot, Alko.
Mulla On alle Vuoden käyttöhistoria takana. Iv:nä meni pahimmillaan 16ml/pvä
Vihdoin texin xoneen pari kk sitten…
Olen lukenut Ja tosiaan kuullut et tramaleita syödään buprerefloihin, Mut JUST Päihdelinkin sivulta luin et tramalin Syöminen vaan siirtää refloja. Ja kauhistuin. Olen ollut 8 päivää ilman bupree, lähtö ulkomaille kolmen viikon päästä. Onko Mulla ne todelliset reflat vielä edessä? Tramalia En enää uskalla ottaa.
Auttakaa! Oon ihan paskana…

^ Höpöhöpö, mitään siirrä. Ei se tramadoli aiheuta mitään bupren kumuloitumista elimistöön, vaan kyllä bupre poistuu ihan yhtälailla, vaikka tramadolilääkitys olisikin päällä. Tuolla logiikallahan esim. heroiinia käyttänyt henkilö ei voisi siirtyä buprenorfiinikorvaushoitoon ja lopettaa sitä vaikkapa viiden vuoden päästä, koska sillä pärähtäisi sitten yhtäkkiä päälle hirvittävät herskareflat vuosien takaa :unamused: .

Ei ole ihme, ettei sulla ole mitään refloja, kun on noin hyvä vieroituslääkitys päällä, etkä ole tuon kauempaa buprea käyttänyt. Sinuna olisin enemmän huolissani siitä, millaiset reflat saat sitten aikanaan noista kaikista muista lääkkeistäsi. Tietty, jos voit noita lääkkeitä käyttää ulkomaan reissusi ylitse ja mahdollisesti vielä sen jälkeenkin ja sitten kaikessa rauhassa tiputellen vieroittautua niistä, kun/jos aika sille joskus tulee, niin eipä tuossa sitten mitään hengenhätää ole.

Niin, ja alkoa en voi suositella vieroituslääkkeeksi kyllä yhtään minkään substanssin kanssa :wink: .

Kiitti vastauksesta!
Olen tosiaan syönyt tramaleita muuten vaan Kun Ne ostin nimenomaan Tähän subusta eroon pääsemiseen.
Tänään, palellut hulluna, siihen Yks tramal auttoi.
Niin ja tulips Sit vedetty subua kahden puhtaan viikon jälkeen, n. 2 millii vetäisin mielenkiinnosta… Nyt tiedän Mitä ajattelen kyseisestä aineesta!