Apua tarvitaan, Oxycontin vieroitus

Tästä tulee pitkä tarina! Oonkin tuolla kuivaushuoneen puolella avannut tätä omaa tilannetta. Eli mulla on elämäntilanne hyvällä tolalla muuten, on oma talo, hyvä työ, ihana puoliso ym., MUTTA kuten otsikosta voi päätellä, oon saanut itteni opiaatti koukkuun…
Oon siis syönyt selkäongelmiin tramadolia vuodesta 2014 annoksella 100-200mg. Mutta oikeastaan vuonna 2017/2018 mopo karkasi käsistä tramadolia suhteen ja tuli popsittua sitä about 400m, vaikka mitään oloja ei tullut enää pitkiin aikoihin. Loukkasin itteäni muutama vuosi taaksepäin, siten että jäi pysyvä vamma, joka oireilee. Sen vuoksi lääkäri vaihtoi tramadolin oxyyn ja sehän oli rakkautta ensisilmäyksellä.
Annos on tällä hetkellä ollut aamuilloin 30mg, mutta kuinkas ollakaan, vauhti on senkin kiihtynyt ja oxya mennyt 120-160mg/ vrk about 2-3 kk ajan. Ensin 4kk meni ihan oikein. Nyt on tullut eteen pattitilanne, oxyt on tietenkin lopussa ennen aikojaan kun on tullut popsittua miten sattuu. Tein 6pv sitten tempun ja pudotin tuosta annostuksesa nollaan, illalla olo oli niin hirveä että otin 10mg ja sen jälkeen mennyt aamulla 10mg ja illalla 10mg. Vieläkin tuntuu niin raskaalta ja mitään saamattomalta, aivastelu, kuumeilu, silmien valuminen ym. kivat reflat päällä heti kun 10mg oxyn vaikutus loppuu. Lisäapuna ollut lääkärin reseptin mukaan 2x 300mg lyrica ja nukkumiseen 5mg melatoniin sekä 15mg mirtazapin.
Mulla on vielä 8,5 kpl 10mg oxya ja seuraavat saan 1kk päästä. Eli melko pattitilanne. Olisko parempi nyt vain heittää pois nuo 2kpl kymppiä ja kärsiä vai tehdä joku onneton pudottelu ohjelma noin vähällä määrällä oxya?
Ja sitten, kaikki, aivan kaikki mahdolliset ja mahdottomat ideat tulemaan, miten selviä sinne elokuun alkuun, kun saan taas lääkkeet (jotka toivon mukaan syön jatkossa ihan oikein, että en oo näin kusessa)…
Että semmonen soppa.

[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]

No Winston voisi tulla sanomaan pari kannustavaa sanaa :smiley:

Tässä linkki:

viewtopic.php?f=1&t=20622