apua panacod kysymys

tiiän että näitä on ollut sata samaa aihetta mut pistän tällee et näkyy tos heti.ois kiva jos sais nopeesti vastauksen ja tietämystä. onko 6g parasetamolia vuorokaudessa liikaa? meinaan noin 4-5 tunni sisää. ois aika helveti tärkee tietää ja erittäi iso apu…panacodia siis niin että parasetamolia yht 6g.vittu mitkä selkäkivut silti

[Poistettu haittojen vähättelyä ja käyttöön yllyttämistä. -Päihdelinkin toimitus]

mä oon ny ottanu 4g yhteensä parasetamolia otanpa taas panacodia ku oikee yllytit :smiley: .älä naura mä en tiiä näist ja pelottaa toi maksa ku siit hössötetää :blush: :stuck_out_tongue: e

hei viimeinen hidas tai kuka vaa ni miks aina paasataa että maksa pystyy käsittelee alle 4g vuorokaudes parasetamolia ja silti ihmiset ylittää sen monesti kunnolla eikä mitää tapahdu.okse vaa semmost varotteluu varmapäälle vai joku keskiarvo

Ota parasetamoli pois muutamasta pilleristä jos pelkäät et maksa huutaa.
Parasetamoli on muutenki aika turha kipulääke.
Ja muutaman tunnin tauko aina tankkauksen välissä.
Selkä itelki vitun kipee.

Mikä helvetti siinä on, ettei voi erotella noita panacodeja. 20 min. homma ja maksa on turvassa.

no kerroppa miten erotella. tosin tääl ei voi mutta olen yrittäny etsiä sitä “ohjetta” mut enpä löydä. :sunglasses:

mitä hää meinaa?
ja yrtti juur noin olen tehnykkin :wink:

Jep!

Itsellä ainakin käyttäen googlea, ponnahtaa välittömästi ohjeet ruudulle.
Käynti optikolla tai jotain saattaisi auttaa asiaa…

Kokeiles täältä!

salamanteri.homelinux.net/fiveam … eiini.html

Ai niin, ole hyvä… :slight_smile: