Asun vähä syrjäseudulla ja täällä tk kiinni vklp. Lähin sairaalla 35km eikä mulla autoa eikä nyt varainaisesti mitää nii akuuttia.
Tässä nyt sit pohdiskelen et miten hoitasin tän ahdiatuksen tänää pois.
Sekakäyttöä paljon, ei kyl muita huumeita ku noita apteekin huumeita.
Heräsin pirteenä ja matot tuuletettu ja kämppä imuroitu ja siivottu, pienet kuntoilutki tehty.
Sit iskee se olo et ei sitä iloa oo enää mistään tulossa koskaan.
Nyt mietin et hakisinko kaljaa vai pitäsinkö “raittiin” päivän.
Aamulla otin 150mg venlafaxin ja 300mg voxraa + 10mg diapamia ja 2mg sirdaludia.
Tos nyt olis iha hyvä määrä xanoria, diapamia, sirdaludia, imovanea ja stellaa. Miten niillä sais parhaat olot ja pysyis samalla hereillä? En siis haluu mitää sekoiluoloja vaan hyvän olon vaa. Imovanee en uskalla ottaa noiden kaa ku 3,75mg korkeintaa, samoin stellaa vähän pelkään. Bentsotolet kyllä löytyy aika kivat.
Läsayttäjille ni en mä aio tänään selvinpäi olla.
Tos nyt olis ihan hyvä määrä xanoria
Typoja sit iha huolella, lässyttäjistä piti puhua eikä tota xanoria pitäny uudestaa mainita
Eipä tullu tällä kertaa tarpeeks nopeeta vastausta. Alotin/jatkoin nyt 10mg diapamia, 1mg xanoria, 2mg sirdaludia. Kohta pari kaljaa ostaa tehostaa ja vähän lisää ainaki bentsoja.
Saunan säännöistä, vol. xzvii: Kaikenlainen huimausaineitten käyton suosittelu, niin määriin kuin laatuun liittyen on kiellettyä. Tähän lukeutuvat myös lääkkeet.
Imo älä nyt ainakaan enempää ota, jos meinaat vielä juoda tohon päälle.
Minne täällä sitten näistä voi kirjoittaa? Pahoittelut, olen uusi käyttäjä.
tuskin minnekkään, ennen oli sentään pekka saurin yölinja jonne sai soittaa ja avautua 
^ Voi, mulla on niiiin ikävä Pekka Saurin Yölinjaa
! Itse en kyllä koskaan soittanut ja avautunut. Ainakaan en muista. Ainakaan en TUNNUSTA
.
Aloittajalle: Ei benzoista kannata yrittää mitään hyviä oloja repiä. Eivät ne mitään euforioita ja fiiliksiä tarjoa, kuten vaikkapa opparit, stimulantit tai MDMA tai deelit, jos tuollaisten aineiden vaikutuksesta pitää. Benzot auttavat hyvin ahdistukseen ja siinä se. Toki sekin voi olla varsin hyvä olo, kun ahdistus helpottaa, mutta ei benzoilla mitään oikeaa viihdearvoa juurikaan ole. Ja jos et sekavaa kuosia tahdo, niin silloin ei ainakaan kannata kiskoa vain enemmän ja enemmän ryynejä olojen toivossa, koska sekavaksi noilla itsensä kyllä saa, vaikkei olo järin autuas olisikaan. Viinan juomisestakin tulee euforisempi olo ja paremmat kiksit, kuin benzojen kiskomisesta, mutta sekaisin niitä ei kannata vetää, koska sitten olo voi olla kaikkea muuta, kuin hyvä, kun herää seuraavana aamuna putkasta, ei muista mitään, mutta poliisit kyllä auliisti täydentävät muistikuvat tavalla, jota ei varsinkaan siinä tilassa, jos koskaan muutoinkaan, haluaisi kuulla :mrgreen: .
Edit: Sirdaludista nyt ei ole muuhun, kuin lihasrelaksantiksi, jos toki kivuliaiden lihasjumien laukeaminen voi joskus olla melko muikea tunne :mrgreen: . Ja edelleen, jos et nukahtaa halua, niin niitä Sirkkuja ei kannata tuohon liiemmin kiskoa, koska niillä voi olla yllättävän unettava vaikutus, ainakin kombotettuna. Voi kuulostaa nyt siltä lässytykseltä, mutta kun sulla vain on vähän huonot aineet mihinkään iloiseen kuosaamiseen/mielialan piristämiseen
. Eipä sitä Buranastakaan saa heroiinia taiottua, vaikka sen annostusta miten säätäisi :mrgreen: .
Nojoo, ei nyt vaa ollu madamee. Siks kyselin. [Poistettu haitallisen käyttötavan suosittelua -Päihdelinkin moderaattori]