Ankea,ankeampi Maanantai?

Kertokaa karmeimmasta maanantaitöihinlähdöstänne? Millainen oli työpäivä karmiassa koistisessa? Tuliko kovia työtehtäviä? entä valittiko pomot? tai voi se olla tiistaikin tai mikä tahansa kunhan se on kaamee krapulatöihin lähtö…

Kova oot tekemään kyselyitä. Miksi kyselet niin paljon? Eikö jeesus vastaa ?

Huomenna saattaa olla muutamilla aika ankee maanantai…lomat monella loppuu huomenna ja vapisten töihin. Ehkä joku on juonut Heinäkuun alusta tähän päivään saakka ja huomenna on tulossa AnkiaMaanantai. Itsellä tulossa ihan mukava Maanantai sillä Sunnuntai on mun epäonnenpäiväni. Huomenna tiedossa kaikkea tavallista arkea.

Onhan tuo totta. Katkot täyttyvät elokuussa, ja siellä on sellasiakin asiakkaita jotka eivät muuten ole päihdehoidon asiakkaita olleet. Eli juuri sellasia tavallisia työssäkäyviä suurkuluttajia, joilla on mopo karannut käsistä kesälomalla, ja edessä oleva arki ja työhönpaluu ovat kuin sementtiin syöksymistä.

On hyvä että apua on saatavilla, sillä kaikki eivät kykene edes katkaisemaan juomista omin avuin, jos vierotusoireet ovat liian rankat.

Itse en menis krapulassa töihin ikinä, enkä pystyiskään sillä olen krapulassa ihan ns. pois pelistä. Parempi ottaa luuri rohkeasti aamulla käteen, pirauttaa pomolle tai duunikaverille, ja sanoa että sori otan nyt tämän päivän “ommoo lommoo”. Tämä on myös esimiespuolelta ja työnohjauksesta tuleva ohjeistus.
Krapulassa saati päihtyneenä ei saa tehdä työtä.

En pysty menemään myöskään kouluun krapulassa. Oon tosin kuullut hurjan jutun ihan meidän koulun hoitsu-oppilaasta, joka oli saanut oppitunnilla viinakrampin! :astonished:
Kaikenlaista on.

Onko tänään jollakin ollut ankia maanantai? töihin pitänyt lähteä mutta ei rapulin takia kyennyt? katsoitko kelloa huojentuen…“huh…ei ihan vielä tarvii lähtee”…vähän aikaa vielä saan olla rauhassa… :mrgreen: :mrgreen: Uskossa sinusta tulee EX-ALKOHOLISTI… kuulit oikein! EX-ALKOHOLISTI…

2.Korinttolaiskirje:
5:17 Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut. Alkoholisti on kadonnut, Raitis on sen sijaan tullut… Miksi raitis?

1.Kor 6:10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.

Ei ollut krabuli eikä ribuli. :slight_smile: Oli ihan kiva olo, vaikka nukuin taas vähän niukasti; alle kuusi tuntia. Huohh*
Heräsin jo kuudelta vain siihen taas, että ulkona on valoisaa. Mä en pysty nukkumaan jos ulkona on valosaa, eli ei ole vampyyriainesta tämä aamuihminen.

Ehkä tätä krapula-aamua kannattais kysyä myös tuolta Vähentäjien puolelta. :smiley: