Amphetamiinin jälkeen Stella uneen?

Mites tossa olis tarkotus maistella vauhtia perjantaina, ja lauantaina olisi illal menoa ni olis kiva et sais ees vähän nukuttua, eli Jos tossa Illal vetelee viivoja (ehkä skudin tai 2jos löytyy) ni mitäs jos sit ottais sängyssä yhen 10mg Stellan, auttaisiko nukahtamaan vai menisikö vaan enemmän sekoiluksi? Ja tosiaa tässä haetaan nyt sitä että ku yrität jo rauhottua sängyssä että unen tulo ois helpompi

^ Jos sulla Stella yleensäkin toimii hyvin nukahtamiseen, niin saattaa auttaa hyvinkin. Toki pirin päälle otettuna ei välttämättä, jos piri vielä kovasti vastavaikuttaa. Yhdestä Stellasta tuskin sekoat, jos alkoholia ei ole pelissä, olletikin, että sulla on aiempaa kokemusta lääkkeestä, eikä se ole norminukahtamisannoksilla vaikuttanut suhun mitenkään sekoittavasti. Parempi sitten pitäytyä vain siinä yhdessä, vaikkei sillä uni tulisikaan, koska useampi voikin aiheuttaa jo sekoilua. Ja onhan niitä ihmisiä, jotka alkavat sekoilla Z-lääkkeistä ihan lääkärin määräämillä annoksilla ja oikeaan tarpeeseen ja oikein otettuina. Vähän arpapeliä se aina on, kun eri aineita kombottaa ja niin yksilöllistä, miten mikäkin kenelläkin toimii, mutta en silti ihan hirveästi sitä yhtä Stellaa kuumottelisi. Pää tosiaan tyynyyn ja silmät kiinni heti, kun olet Stellan ottanut :wink: .

Suuret kiitokset :slight_smile:

Mä en piristä tiedä, mut poltin stydit paukut ja otin yhden Stellan niin näin jotain aivan ihme unia, mut en suorastaan painajaisia.

Stellaon ainut joka auttaa nukkumaan.

Stella on latinaa ja tarkoittaa “tähti”. Itsellä ei ole oikeastaan mitään kokemusta kyseisestä lääkeestä. Mulle on yleensä määrätty klassista Tenoxia, Dormicumia ja Imovanea. Myöskin tuo Nnaana:n mainitsema TOPIMAX oli täysin uusi tuttavuus.

Varmasti kaikki hyviä ryynejä.

Peruslääkityksenä minulla on Lito ja ramppaan verikokeissa jatkuvasti.