Ammattiryhmä jota VÄHITEN arvostat.

Eli siis tehdään nyt myös vastakohta tuolle “Ammattiryhmä jota eniten arvostat” viestiketjulle.

Kelan työntekijät! ei saa tosin silti yleistää, mutta parantamisen varaa on erittäin paljon, varsinkin suoraan ketkä ovat kasvotusten kanssasi.

Kelasin myös kelaa mutta Politiikot nousivat vähiten respectiä saaviin ammattiryhmiin.

Aika pitkälti samalla linjalla myös noitten poliitikoiden kanssa, kuin myös sosiaaliviranomaisten kanssa! (Ei meinaan rahaa tipu senttiäkään vaikka 2 lasta ja molemmat meistä työttömiä, laskuja jää melkein tonnilla tulojen jälkeen… ennen auttoivat kun oli oma ketä hoisi meidän asiat eikä muut puuttuneet, nyt menee random käsittelijän kautta ja vituiksihan tässä on mennyt jo pidemmän aikaa… :confused: )

Korruptoituneet poliitikot on yks, puhelinmyyjät (mä uskon että jos kukaan ei niitä töitä tekisi niin kukaan ei soittaisi myöskään) ja just nuo osa sossun tai kelan työntekijöistä. Toisaalta ei kaikki esim. opettajistakaan ole ihan ammattitaitoisia, meillä palautettiin 4. perioidin koe (1½kk:tta aikaa korjata alle 15 ihmisen koe) yhdelle oppilaalle; numeroa aineesta ei tuossa ajassa tippunut kun vain puolet tarkastettu. Kukapa siitä saa ongelmia kun opiskelija kun pitää näyttää toteen turhalla työkkärin eukolle että eteenpäin on menty mut opettajat eivät vain jaksa laittaa numeroita vaan kirjoittavat mielummin totariin SK.

Edit. en mä kauheasti arvosta ihmisiä ketkä myyvät itseään tai esittelevät rahasta. Myöskään eräänlaiset insinöörit ketkä kiertävät lakia tehdäkseen liikaa töitä ei nappaa. (koti-juttuja ku avokki on stnan työnarkki) Halveksin myös asianajajia ketkä saavat kaikki jutut voitettua jonkun pienen laki-pykälän takia vaikka näyttö olisi 100% varmaa muuten… Vartijoita tai poliiseja kenen täytyy turvautua väkivaltaan syyttä näyttääkseen olevansa “parempi”.

Hihi, olen entinen puhelinmyyjä ja se oli kamalinta paskaa koskaan ja täyttä orjatyötä.
En suosittele, en arvosta.

Mutta tällä hetkellä arvostan kaikkein vähiten kotikaupunkini päätöksentekijöitä, jotka tuolla saunailloisssaan taputtelevat toisiaan selkään ja hoitavat asiat niin, että köyhä on aina vaan ahtaammalta. Terkkuja vaan sinne Tampereen valtuustoon!

Hihi, olen entinen puhelinmyyjä ja se oli kamalinta paskaa koskaan ja täyttä orjatyötä.
En suosittele, en arvosta. Don’t hate me :blush:

Mutta tällä hetkellä arvostan kaikkein vähiten kotikaupunkini päätöksentekijöitä, jotka tuolla saunailloisssaan taputtelevat toisiaan selkään ja hoitavat asiat niin, että köyhä on aina vaan ahtaammalta. Terkkuja vaan sinne Tampereen valtuustoon!

Toinen on ne sossut, jotka eivä noudata ohjesääntöjä ja tekevät tuen saamisesta tarkoituksella helvetin vaikeaa. Että tulikin ikävä mun entistä sossua, jonka kanssa kaikki pelasi aina mutkattomasti.

No nyt voin laittaa sen neurologit tähän, syy että olen ollut kolmen vastaanotolla ja suhtautuvat kipuun täysin vähätellen kun eräskin sanoi mulle kun kerroin etten kertaakaan saanut itse talvikenkiä jalkaa että nythän ollaan menossa kesää kohti eli asia on kunnossa. Heidän pitäisi hoitaa neurologisia kipuja ja 400mg tramalia on tullut ja sanottiin ettei tämä paikka ole mikään reseptinkirjoitus automaatti ja terkkarista saa buranaa ja panadolia oikein 1g kapseleita ja mahansuojalääkettä tietenki. Mitä noilla tehdään kivunhoidossa, ei mitään.

TeeKoon ajanvarauksen akat, prkl. Pilaisko niiden elämän, jos ne kerran vuodes olis jollekulle potilaalle ystävällisiä, mitä häh :mrgreen: ? Anttilan myyjät :mrgreen: .

Kelan asiantuntijalääkäri tutki mut ja samoin tein kirjoitti eläkkeelle mut kun saan parempaa työeläkettä niin niillä vasta spesialistilääkärit kun 400km päästä mua näkemättä pystyvät hylkäämään eläkkeeni. Kelan lääkärille soitin ja sanoin ettei sun paperi kelvannut mun eläkkeestä päättäville niin sanoi että tule huomenna hakemaan uudet jotka kelpaa ja niin työeläke lääkäri soitti että ole nyt vaan sulle määrätyllä kuntoutusyuella kun se on saman suuruinen ja kun loppuu niin pääset eläkkeelle ja eläkekortinki sain kuukausia ennen eläkkeelle joutumista. Olin sen kuuluisan loimaan kassan jäsen ja olin ensin työttömänä sen aikaa kun sai korotetun korvaaukse jonka 25v työtä tehneet entinen eroraha ja sitten vuoden sairaslomalla josta kuntoutustuelle ja eläkkeelle.Kertaakaan ei minkään maksut viivästynyt vaa joka kuukausi tuli rahat. Tiedän monta tapausta joiden kanssa ovat leikkineet vuosia mutta mulla meni putkeen. Esimerkkinä kuinka toisia kohdellaan eli tämä olisi pitänyt laittaa ketä arvostat.

.