Amfetamiini virtsassa?

Kuulin tässä yhdeltä terveydenhuoltoalan ihmiseltä, että amfetamiini voi kadota virtsasta jo kahdessa tunnissa :open_mouth: keskustelimme siis seulasta. En olisi ollenkaan niin varma asiasta, mitä hän oli. Luulenpa, että tuo aine näkyy paljon pidempään seulassa (virtassa) kuin pari tuntia :question: Veressä se luultavasti viipyy vähemmän aikaa, olinko lukevinani jostain, että 12h…mitä mieltä täällä ollaan asiasta? :unamused:

Siis 2 tuntia siitä, kun sitä on vedetty??? No höpö höpö. Taitaapi nyt terveydenhuoltoalan ammattilainen kusettaa, siis nimenomaan kusettaa ja yrittää saada sut jäämään kiinni :laughing: .

No joo…enpä mä tota uskonut todellakaan :laughing: mutta olisko jollain tietoa kuinka kauan se näkyy. Jos vaikka perjantaina ottaa niin onko se maanantaina vielä positiivinen? :unamused: Wikipediasta katsoin noita niin siinä oli toi 2-5vrk mutta en tiedä sitten.

Riippuu ihmisestä. Mun arvion mukaan 1-6vrk. Sitten tietty annoksien määrästä ja kuinka paljon on käyttänyt, esim vaikka, jos vetää vaan yhden illan niin sillon ei näy, kun korkeintaan sen pari vuorokautta. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta tuo oli mun mielipide kokemuksien perusteella. :unamused:

Itse entisenä piripäänä huomasin että pitkän ja säännöllisen käytön lopetettua piri voi näkyä jopa yli viikon seulassa. Tämäkin on yksilöllistä, joillakin voi olla paljonkin nopeampi aineenvaihdunta. Mutta kertavedot tuskin näkyvät kahta päivää kauempaa. Jopa alle vuorokaudessa on kertavedot hävinneet.

Huomenna ois pissatesteihin mentävä. piriä tuli otettua pe-su. toivottavasti ei näy…

Kerroppas sitten kuinkas kävi.

Voipi olla, että näkyy haamuna, ja jos on käytössä ne paremmat seulat, niin näkyy varmasti haamuna. Ellei sulla ole erittäin hyvä aineenvaihdunta, eikä amfen käyttösi ole ollut jatkuvaa ja runsasta… :unamused:

Amfetamiini voi kadota, siksi testataan vasta-aineet. Kaikista aineista, ei se thc:ään toimi vkoa kertapoltolla… Itselläni poistunut nopeasti aina aineet elimistöstä ja 3vrk näkynyt…

huh, ei näkynyt onneks :unamused: