Amfetamiini + Venlafaxin (SNRI)

Mulla on nyt Venlafaxin 75mg lääkitys päällä…pitäis mennä colorsseille joulukuussa ja ajattelin että vetäisin siellä “pikkusen” piriä lärviin… :mrgreen: Onko tossa yhdistelmässä hengenvaaraa :question: Vai voiko huoletta vetästä? :confused:

edit. tiedän että tästä aiheesta on muitakin topicceja mutta en nähnyt missään suoraa vastausta tähän kysymykseen…

Ei yhteisvaikutusta.

kaverilla ei ainakaan pirin kans ollu ongelmia, nutta varovaisuutta suosittelen ku sitä ei ikinä tiiä mitä paskaa kadulta saa.

Sinuna en menis ottamaan kun ei voi tietää mitä siitä seuraa jos siinä pirissäkin o jotain ihme jatketta vielä. Ja en ymmärrä miten ihmiset voi syödä tuota efexor paskaa. ei pahalla.

Pakollista kai todeta tähän alkuun että mikään yhteiskäyttö ole ikinä hyvä asia, mutten ole kyllä ikinä kuullut että tästä olisi mitään seurannut. Itse söin efeä pari vuotta joskus piripääaikoina eikä ikinä tullut mitään sen kummempaa kuin piristä itsestään. Ja samaa olen kuullut monelta muultakin. Kiekot ja dxm on ihan oma lukunsa, älä niihin koske.

itsellä efe 375mg ja piriä vedelly samalla jo muutaman vuoden. en oo huomannu mitään haittavaikutuksia yhteiskäytöstä…

Mites kun minusta tuntuu, että tuo venlafaksiin jotenkin estää vauhdin vaikustusta… Kun ei isotkaan vahtiannokset oikein tunnu missään ja muut on ihan fiiliksissään, että onpas hvyää… Venlafaksiinia menee nyt n. 300 mg päivä.

Itellä oli aikoinaan sama ongelma ja sama efexor annos, eli kyllä se taitaa sitä vaikutusta jollain tapaa syödä. Essot ei toiminu juuri lainkaan.

Kiekot ei toimi ssri- tai snri-lääkkeiden juuri yhtään ja muiden masennuslääkkeiden kanssa voi olla hengenvaarallinen.