Amfetamiini ja bentsot

joo oon täs pitemmän aikaa miettiny että miten piri ja bentsot sopii yhteen, tai laimentaakohan vauhdin vaikutusta jos nappailee bentsoja (itsellä kyllä löytyy bentso tolea) et vähä hankala sanoa itellä kun pitemmän aikaa bentsoja syöny nii en osaa sanoo. Jos joku kokeneempi/viisaampi osais vähän valasta kun ei muualta tunnu vastausta löytyvän :laughing: nii että blokkaako ne bentsot jotenki? tai hyövääkö edes vauhtipäivinä ottaa edes koko lääkkeitä jos ei muuten meinaa flipata? jää sit vähä ylimääräsiä namuja :sunglasses:

Kyllähän ne sitä enintä euforiaa ja säpinää tappaa, se on ihan fakta. Laskuihin auttaa kyllä…

Hyvin sopii yhteen, itse käyttänyt kumpaakin samaan aikaan eniten, rennompi olo ja vie sitä tiukkaa fiilistä pois. Laskeekin nätimmin pois kun on bentsoja alla.

se on hengenvaarallista? tai on kyllä tullut melko monta tapausta vastaan, että jos niiden kuolinsyyt mitkä on mulle kerrottu pitää paikkansa ni voi pysäyttää sydämen että poks.
en siis suosittele tässä mitään comboilemaan mutta…

kyllä mä itse olen tollasen combon voimin kuosaten sellasia super-häröjä häröilyjä häröillyt, että en mä ala tässä mitään jeesustelemaan: sehän on todella hauskaa. :mrgreen:
mutta, moni muukin asia jota ei kannattais edes kokeilla on ylikivaa, joten ei sitä ehkä kannata alkaa harjottaa mitenkää vakituisesti ja jossei koe mitään hallitsematontaa himoa tuohon häröilysekoilukuosaukseen, joka on kyllä mahtavaa kun on korkeella mutta pudottaa useesti ja se ei ole yhtään hauskaa…kunnes sitä taas ampuu ittensä vessan katon läpi euforiaan ja nauttii muut touhut heti perään ja seuraavalla kerralla putoo vielä lujempaa… :unamused:

mutta noi faktathan kaikki tietääkin, mun ajatukset on nyt taas niin… however,
jos tahdot tietää onko se hauskaa kun se olo on erittäin vaikutuksen alainen, niin vastaukseni on todellakin
mutta kuten sanottu, kolikolla on kääntöpuolensa
valinta on kuitenkin sun oma: siitä voi tulla jotain mikä tuntuu tosi upeelta mut voitkin vaan kuolla kupsahtaa.

euforisin tervehdyksin ja upeaa kesää toivottaen,
n.

EDIT: niin sitä vielä piti sanomani, että kivaa boostaa joku pieni määrä alkoholia, esim kaks alkolonkeroo tai mitä nyt mieliikään. ei mitään ryynikännejä, ihan benzojen vaikutusta tehostamaan.
ja sit ainakin jos tarkkaan yritän muistaa niitä pirivetojen tiheyttä tai annoksia niin enemmän on menny sitäkin…

[poistettu]