Amfetamiini aloittelijalle?

Terve. Tämä onkin minun ensimmäinen viesti tällä foorumilla ja ei varmasti tule olemaan viimeinen, näyttää aika kiinnostavalta.

No kuitenkin asiaan, en ole koskaan piriä kokeillut ja minulla sitä olisi tässä 1 ketola taskussa. Yksinkertainen kysymys, kuinkas paljon sitä suurinpiirtein uskaltaisi kokeilla?. Painan noin, 65 kiloa, olen 175cm pitkä.

Kiitos ja en mielellään ota vastauksia, että ei kannata kokeilla.

0,05-0,1g voisi olla ihan hyvä aloitusannos. Jos otat nokkaan niin kuulostele 30 min mitä sanoo ja sitten tarvittaessa lisää. Pommilla jos otat niin odottele kauemmin.

[Poistettu riskikäytön vähättelyä –Päihdelinkin toimitus] vaikutuksia voi olla ekoilla kerroilla vaikea huomata.

Millaisia vaikutuksia siitä yleensä tulee, onkos kokemusta?. Ainakin olen huomannut ystäväpiirissä, että erittäin paljon energiaa siitä syntyy. Tuleeko mitenkään sekava olo ja millainen olo on jälkeenpäin?

Mitäköhän vittua toi toimitus oikein sekoilee, sanot ainetta mitäänsanomattomaksi ja se on “riskikäytön vähättelyä”. :smiley:

Ei siitä sekava olo tule (jollei ota liikaa/kisko monta päivää), vauhdikas "sättäys"olo, jos sitäkään. Jauhat monta tuntia turhanpäiväistä paskaa. Valvottua sillä kyllä saa tarpeen vaatiessa. Itselleni ei juurikaan laskuja tule (tosin eipä paljon muitakaan vaikutuksia), mutta monelle ne ovat varsin ikävät, eli masennusta, ahdistusta ja unettomuutta.

Onnittelen Petri687!

Sinäkin näytät päätyneen toimituksen silmätikuksi! Älä välitä, sillä 50% minunkin kirjoituksista sensuroidaan… Perjantai on paras päivä kirjoittaa juttuja sillä ne sensuroidaan vasta maanantaina :sunglasses: .

VH

Riippuu ihan laadusta. Kokeile ensin vähän pienemmällä annoksella, jossei sano mitään niin voi ottaa boostit niin kyllä sitten pitäsi alkaa jo toimimaan vaikka ei sitä vaikutusta ihan heti saata huomata, riippuu henkilöstä. Itselläni vaikka ei heti tuntunutkaan kun ensimmäisiä kertoja kokeilin, mutta kuitenkin tuli jokin sellainen tunne että nyt vaikuttaa jokin uusi erilainen tunne mitä ei ole aikaisemmin ollu eli kyllä se toimi kuitenkin.

Ennen kokeilua suosittelen hankkimaan kaverilta lainaan, tai tilaamaan ez-kitin millä saat mitattua vahvuuden ja muutkin aineet. Todellinen vahvuus on se minkä mukaan annostelu tehdään. Myyjän/välittäjän/säätäjän/säätäjän tutun tutun luvut tuppaavat aina vain kasvamaan mitä pidemmäksi ketju muodostuu, kummaa.
Tämän jälkeen harkitset vähintään muutaman minuutin onko touhussa järkeä laisinkaan.Jos kestit muutaman minuutin kestänet varmasti myös muutaman päivän. Mitä jos jättäisit ne pirit vetämättä. Huuhdo (WC)-pöntöstä alas tai anna jollekin ainetta enemmän tarvitsevalle.

Pirin kanssa virssuhan menee näin
youtube.com/watch?v=JqvWfPTKt8o

Suosittelen olemaan kokeilematta kokonaan. mutta jos oot jo päättäny kokeilla niin älä ainakaan hihaan vedä. tollanen 0,2g vois olla hyvä nokkaan vedettynä.

Mä suosittaisin pommia (syömistä-juomista)… sekoitat puoliketulaa pieneen lasilliseen vaikka cokista. Sitten hörpit sen kurkusta alas ja venaat… niin vaikutuksia - varsinkin ensimmäisillä kerroilla tavanomaista on sosiaalisuuden korostuminen = tarve lässyttää kaikenlaisia juttuja läpi - muistan kuulleeni kavereilta aikoinaan aika suoria tilityksiä asioista joista en olisi uskonut heidän ikinä mulle avautuvan… mahdollista on myös filosofiset läpinät - yleensä lässytys jne… saatat huomata kirskuttelevasi hampaitasi yhteen (ota purkka jos näin on) - aika alkaa lentää siivillä = pitäs lähtee liikenteeseen mutta viimmeiset kaksituntia on mennyt kenkää jalkaan laittaessa (=syy pykimiseen yleensä läpinä, pälinä ja ajatuksen harhailu ) - juu ja valvominen tietty - uni tuskin tulee silmään, jos et tankkaa = juo nesteitä ja pistä vähän energiaa poskeen alkaa aamuun mennessä tulla hiukan heikohko olo (ns. laskut ovat usein vain seurausta nestehukasta, valvomisesta, ketjupolttamisesta, syömättömyydestä)