amfe ei toimi?

Näin jälkeenpäin olen alkanut pohdiskelemaan miksi amfe ei toiminut mulla. Eli ne kerrat mitä olen amfea kokeillut ovat kyllä olleet todellakin pettymyksiä. Parisen vuotta sitten ennen siivousurakkaa ostettiin kavereiden kanssa. Kavereilla kyllä pelas, mulla ei ollenkaan. noin 2h päästä yksinkertaisesti nukahdin. No, kokeilin sitten muutaman kerran uudelleen, koskaan ei mitään. Muilla kyllä pelas mutta minulla ei. Tasan yhden kerran sain olot, silloinkin olin tuhannen humalassa ja vaikutus kesti n. 2h. Sitten taas nukahdin. Jälkeenpäin olen kuullut että voi johtua sydänviasta tai muusta sairaudesta, onkohan tässä mitään perää? Ei kehtaisi lääkärinkään mennä ‘miks amfe ei toimi, olenks mä jotenki sairas’ :smiley: Sama homma oli essojen kanssa, muilla pelas ja minä lähinnä nukahdin. Jokin adhd lääke tosin pelasi, en nyt satu nimeä muistamaan.Mutta hei. Onko jollain vastaavaa kokemusta?

ehä siul o ad/hd

jos mä pirii vedän ni kyl se pärisee ja hyvin.

Ei pitäisi olla adhdta, ainakaa ei mitään oireita eikä edes epäilyjä… Ssritä söin vähän aikaa, mutta ei pitäis vaikuttaa?

nimeonomaan ssri/SNRi eli masennuslääkkeet blokkaa vaikutuksen. kokemusta on.

Tosta mahdollisesta ad/hd:sta, et mä kun otan amfetamiinia niin tulen ihan ylirauhalliseksi. Oikeestaan aina haluun olla vaan ( seuraa pitää olla kuitenki ) ja ziimailla meininkii taka-alalta. Tykkään kuunnella ku ihmiset höpöttää jeiskapäis ihan sairaan paljon.

Ihan 5 minuutin aikana voi tulla jopa 20 eri aihetta ja mikään ei loppujenlopuks sit päädy mihinkään, vaa kaikki jää avoimeks ja sit ollaa “wtf was i saying…?” :mrgreen:

No aika huono, mut kuitenki. Sillee tosi moni sanonu, et jos omaa ad/hd:n ni amfetamiini toimii vähän niinku päinvastasesti, ku ihmisellä jolla ei ad/hd:tä ole.
Mulla ei ole jeiskakokeiluissani, kun muutaman kerran vaan toiminu silleen, et olen alkanu joko sättäämään ihan helkkaristi tai siivoomaan kämppää… Sillee tyylii; kaikki laatikot auki… kaikki tavarat lattial… sit on koko kämppä ihan hullunmylly ja ei tie mistä alottais ja voi mennä vaiks kuinka kauan, et saa johonki järjestyksee ne kaikki kamat mitä on repiny pois ja sit toteeki " ei tää olekaan hyvä näin, ku se olis pitäny tehä ihan toiseltavalla "

Esmes nytten mulla on tällanen olo, kun olen jeetä vähän nauttinut. Voi sanoo et on amfetamiinia ihan tosissaan. No yksillä 0,3g vedoil valvoin vuorokauden… Nyt menee toista vuorokautta toisilla vedoilla… Eli joku 0,6g korkeintaan ottanu täs 48 tunnin sisällä…

Tällaista oloo mulle tosi harvoin tulee amfetamiinista… Tosin se ihmetyttää, et ei hirveesti haittaa vaiks oonki yksin nyt ainakin täl hetkel. Toki seura kelpais hyvinkin nytten ja olisha sitä mahis saada, mut sit pitäs liikkuu ja ei ole sellane olo, et haluaa kotootaan pois… ( vähä ristiriitasia olotiloja käyn siis läpi parasta aikaa itseni kanssa… :laughing: )
Ennemmin joku frendi tänne… Mielellään joku tyttö/nainen :wink:

Mä lopetan tän offtopicporinan tähä! :neutral_face:

P.S. topikin alottajalle viel sellanen, et ainakin itellä ja muillakin ihmisillä jos ottaa liikaa just esim amfetamiinia / mdma:ta jne… niin alkaa väsyttämään. NS; yliannostus.
Mullekin käynyt tolleen joskus mdma:n kanssa ja suurin osa kavereista sitä mieltä, et liikaa ottanu…
Ja on tolleen käyny amfetamiinin kanssakin muutamia kertoja, et olen painanu männän pohjaa ja on ruvennu pää särkee ja ihmetelly et miks rupee väsyttämään… ( en tie miks tää setti tuli jotenki nyt kahteen kertaan vähän niinkun selitettyy… pikkasen eri tavalla vaan… Olkoot ku on jotenki niin himmeen näkönen toi tekstin pätkä, et en haluu Deletoida :slight_smile: )

( IMO ) yliannostuksen poikasta tuo taitanee olla “vaan”…

jep, toi on mahdollista et olen ottanu liikaa. Tosin aika jännä et kaikilla kerroilla & annostukset on ollut pieniä ja olen sit ottanu lisää. Tiedä sitten. Ikinä en ole injektoinut, oraalisesti tai/ja nuuskaamalla. Piristä kun ei tiedä. Ehkäpä ei tarvi mitään sydänsairautta pelätä. :stuck_out_tongue: mielenkiinnosta voisin kokeilla, mut onko sit sen arvoista.

Edit. Ikinä päätä ei mulla ole särkenyt.

tiedätkö sä jätkä mistä puhut? hyvä amfe saa kehon ja mielen aika jännästi tasapainoon ja “vauhti” se on just siksi.

pänsärky ja väsymys on kyllä överii.

mut eri ihmisillä toimii tietty eri tavalla

hehe näin just heränneennä voin sanoo :mrgreen:

Nyt vasta huomasin! Eli löytypä siihenki sit vastaus.

mistä sä tiedät kuka mä oon vai vainotatko mua vaa :astonished: