Alusta alkaen - toivoa on

09.07.2013 - jos se tästä lähtisi.

Raittius!!!

No niin… Onnea matkaan :slight_smile:

Kiitos kiitos!

Sinullahan on kuukausien alkottomuus alla? Kyllä nyt onnistuu, tsemppiä!

It works if you work it! Tsemiä!

Moi grape. Mitenkäs hurisee?

Moi, ihan hyvin. Viime vuonna oli miltei 3 kuukauden yhtämittainen raittius, vuoden alusta miltei 6 kk.

Ne antavat suuresti tervettä varmuutta. Jänää vaan oli, että se halua juoda oli samalla halua paeta
hankalia elämäntilanteita. Halu vetää resetti.

Elämä tuntuu paljon paremmalta raittiina. No, nyt on 6 ratis päivä, ja kokemukseni mukaan ensimmäiset
7-9 päivää ovat vaikeimmat. Nyt tuntuu jo paremmalta…

Tsemppiä grape!! Äläkä liikaa anna ajatukselle sijaa siinä, että tietyt tulossa olevat päivät olisivat vaikeimpia. Tai ainakin itse huomaan että jos ajattelen niin, ne tosiaan ovat vaikeita, jos taas en edes muista koko asiaa niin yleensä hups, nehän meni vaan siinä missä muutkin päivät :slight_smile:

Mukavaa raittiin päivän jatkoa ja jatkahan samalla tiellä!

Moi grape. Huomenna sitten olisi 7. päivä ja taas viikko lasissa. Tai siis ainoastaan mittalasissa. Jotenkin jäin tohon keskimmäiseen kappaleeseen kiinni. Tarkoitatko toivetta pysäyttää ajan ja tapahtumien kulkua? Itselleni tällainen oli hyvinkin tuttua.
Ekat päivät ovatkin yleensä hankalimpia. Toivottavasti fyysiset viekkarit ovat jo lieventyneet. Positiivinen jatko kyllä seuraa. Tsemppiä.

Andante, nyt on 2 viikkoa uutta raittiutta (tai juomattomuutta, miten vain) takana.

Ollut paljon helpompaa, kun ei ole tarvinnut sitä iänikusta arvuuttelua, että josko kohtuukäyttöä vielä.

Tästä on hyvä jatkaa…

Hyviä uutisia grape, mukava lukea. Omaa päätäni vähän epäilen. Liekö syynä hiostava ilma tai viime päivien aurinko. Mitä helvettiä minä noilla 7 päivällä oikein tarkoitin? Mullahan tuli kesäkuussa 5 vuotta lasiin. :confused: :confused:
Onko luvulla 7 sulle jotain merkitystä tässä yhteydessä? Pitääköhän laittaa nuppi pakastimeen? :smiley:
No- pääasia, että sulla menee tällä hetkellä hyvin. Varsin iloinen olen, jos sait kiinni siitä, että kohtuukäytöstä haaveileminen ja sen kokeileminen on melkoisen turhaa puuhaa. Johtaa vain aina uusiin juomakatkoihin. Ja sitten taas kerran alusta…
Liity “toistaiseksi”- lopettajiin jos ajatus lopullisuudesta stressaa. Toistainen voi merkitä kaikkea. Monella venynyt vuosiksi.

Kiitos rohkaisusta, Andante! :slight_smile:

Todella hienoa grape! Niin sitä pitää!

Kunpa mä pääsisin joskus samoihin sun kanssa!

Mun on nyt pakko tunnustaa, että nauran andanten kommentille täällä itseni aivan tärviölle :laughing: Pakastin taitaa olla hyvä ratkaisu, varsinkin jos on hellettä. Jos helteestä ei ole kysymys niin kehoittaisin teitä molempia varomaan numeroa seitsemän :unamused:

Pinkku

p.s Anteeksi grape kun tunkeuduin ketjuusi…