Alussa

Ihan alussa ollaan. Alkoholin käyttö on minulle ongelma. Käytön sitä silloin kun en ollut sitä päättänyt esim tällä viikolla poikani kanssa ma:Na vaikka seuraavana päivänä oli töitä. Selittelin että niin mukava kun kun lämmin keli jne. Sitä ennen vedin tosi kännit pe na eli 5 päivää sitten. Rahaa meni enemmän kuin piti joka aiheuttaa ongelman nyt minulle ja minulla on siitä todella ahdistus. Alkon käyttö on kerran viikossa aina ja nyt kun lämpimällä meen baariin niin juon kaksin käsin humahakuisesti. Minun on nyt pakko myöntää ongelmani. Saisinko kommentteja? Tarttee tukea

1 tykkäys

Tervetuloa palstalle @Raitiselämätavoiutteena. Jos alkoholin käyttösi vaivaa sinua, olet oikeassa paikassa. Tämä Vähentäjien puoli on selvästi hiljaisempi kuin Lopettajien puoli; kannattaa lueskella sieltäkin ketjuja. Moni vähentäjä on siirtynyt lopettajiin, minäkin siirryn sinne jossain vaiheessa. Kannattaa kirjoitella omia mietteitä tänne, se auttaa jäsentämään tilannetta ja ajatuksia. Tsemppiä :heavy_heart_exclamation:

1 tykkäys

Tervetuloa minunkin puolesta.

Itsekin vähentäjä, aina ei ole helppoa, mutta iloitsen jokaisesta hyvästä hetkestä.

Minulla kirjoittaminen jää monesti siitä syystä että alkoholista kirjoittaminen rupeaa triggeröimään. Parempi olla ajattelematta koko asiaa, niin selviää paremmin. Kirjoitteluni on monesti sellaisilta päiviltä, kun on morkkista aiemmista juontikerroista. Mutta toisille sopii säännöllinen ajatusten perkaaminen.

1 tykkäys