Juon, juon, minä tyttö juon, minä tykkään olla kännissä :mrgreen: .
En mä tiedä, mikä siinä alkossa mua niin houkuttaa ja koukuttaa aina vain, vaikka olen sen jo moneen otteeseen todennut aivan paskaksi päihteeksi. Mun siis tekee sitä useasti mieli, vaikka saatavilla olisi parempiakin päihteitä ts. sellaisia, joista en mene niin sekaisin ja huonoon kuntoon. Tarkoitan noilla nyt ensisijaisesti oppareita. Jos mua alkaa janottaa, ja muahan alkaa janottaa epäsäännöllisen säännöllisesti, niin silloin alan kaataa, vaikka olisin nauttinut ihan mukavalla annoksella oppareitakin. Tuosta on joskus seurannut jokseenkin vaarallisia tilanteita, lähinnä buprenorfiinin ja oksikodonin kanssa, kun mua on vain juotattanut niin perkeleesti ja sitten olen toki juonut enemmän, mitä toleranssini kestäisi alko-oppari -kombolla
. Mietoja oppareita(kodeiini, tramadoli, buprenorfiini) käytän kyllä ihan ns. mielipidelääkkeinäkin, enkä suinkaan läheskään aina juo niiden kera, jollei mua kerran satu juotattamaan tai sitten mun on kärvisteltävä kuivin suin jostakin syystä. Kodeiinin päälle en juo koskaan, sillä sen vaikutus on niin kevyt ja lyhytkestoinen, että se peittyisi tyystin jo vähäisenkin alkoholin vaikutuksen alle. Joskus opparit kyllä vaikuttavat mulla niinkin, ettei mun tee mieli vetää viinaa kaksin käsin, vaikka alkaisinkin törpötellä, eli onnistun harrastamaan jonkinasteista alkoholin kohtuukäyttöä :mrgreen: .
Pirin kanssa tulee yleensä myös juotua, mutta silloin se on monesti sitä sijaistoimintaa, eli litkinpä tässä bisseä ihan janooni. Noissa tilanteissa en tosin välttämättä huomaa, kuinka voimakkaasti alkoholi vaikuttaa siellä taustalla, kun käsi vain käy automaattisesti pullolla ja olenkin saanut itseni muutamaan otteeseen aika saatanan järkyttävään kuntoon alkoholin ja amfetamiinin sekakäytöllä
. Sitten on taas tilanteita, jolloin piri hillitsee mun juomistani, eli voin tosiaan ottaa vain ne pari, eikä sen enempää tee mieli.
Välillä tykkään sitten olla ihan vain kännissä, eli alkoholi on se substanssi, joka menee kaikkien muiden edelle, vaikka niitä muita olisi saatavillakin. Olen toki joskus myös lääkinnyt erinäisiä kitkujani alkolla, joka onkin sitten maailman paskin kitkulääke, vaikka se pienen hetken lämmittäisikin
:mrgreen: .
Ryynikännit ovat tätä nykyä ehdoton no no, eli benzoja ja alkoa en taatusti ota päällekäin, ainakaan tarkoituksella. Se homma meni aina aivan liian pahaksi sekoiluksi
.
Kait tuo pitkälti liittyy mun mielialavaihteluihini, kuinka hartaasti mä haluan vetää viinaa substanssin X kanssa
.
Myös minä olen huomannut sen, että esim. monet Subu-nistit lipittävät päivittäin bisseä ainakin six-packin verran, mutta eivät pidä itseään millään tavoin alkoholisteina tai alkoholiriippuvaisina, vaan puhtaasti nisteinä
. Johtuneeko tuo sitten siitä, että bissen perässä ei tarvitse säätää ympäriinsä, vaan sitä saa helposti lähikaupasta, vaikka varastamalla, jollei rahaa siihen satu sillä hetkellä löytymään :mrgreen: . Tiedä sitten, kuinka voimakkaasti se heihin vaikuttaisi, jos ne päivittäiset janojuomakaljat jäisivätkin jostakin syystä saamatta. Huomaisivatkohan joitakin alkoholiriippuvuuden oireita itsessään siinä vaiheessa
.