Niin, meneekö muilla korvaushoidokeilla alkoholia miten paljon.
Itselläni sitä menee äärimmäisen vähän, ja ajattelinkin kysyä onko odotettavissa normaalista poikkeavaa päihtymistä, ajattelin nimittäin paremman tekemisen puutteessa kiskasta jonkun 14 olutta ja siitä on pari tuntia kun liuotin 24milliä xonea.
Bentsojakin on pohjalla, mutta vähän vain.
^ En ole korvaushoidokki, mutta rohkenen nyt silti jotakin vastata. Jos sulla menee yleensä alkoholia hyvin vähän, niin ovathan nuo 14 bisseä jo melko iso määrä, varsinkin kun kylkiäisinä on sitä buprea ja niitä benzoja. Vaikkei se Xone oikein käytettynä päihdytäkään, kuten eivät benzotkaan, niin saattaapi tuollainen määrä alkoholia niiden kanssa tehdä tepposensa. Mulla on tuota alkoholitoleranssia aika hyvin siunaantunut , siis lähinnä niin, että aniharvoin sammun tai oksennan nykyisin suuristakaan määristä, vaikka olenkin hyvin pienikokoinen. Kontrolli häviää kyllä lähes aina, joskus enemmän, joskus vähemmän … Hengityslamaa mulle on kuitenkin tullut joskus bupre+benzo+alko -kombosta, sekä myös pelkästä bupre+alko -kombosta, mutta siinä olikin kyse väärinkäytöstä. Annoksia en todellakaan muista.
Eipä sun tosin tarvitse kerralla niitä 14:ää bisseä kiskaista, vaan tissuttele rauhassa ja tarkkaile oloasi, mikäli pystyt sellaiseen juomiseen, eikä homma karkaa hanskasta heti ensimmäisen bissen jälkeen, kuten esim. mulla . Joillain se pää sekoaa ihan pelkästä alkostakin oikein “iloisesti”, mutta mulla bupren käyttö alkon kanssa on aiheuttanut lähinnä ongelmia sen hengittämisen suhteen.
No, kiskasin tässä puoleen tuntiin 4 kaljaa, niin eipä tuo normia enempää mene päähän. En kyllä oo koneelta noussu. Saas nähä, että käykö niinkö entisen miehen, joka joi pirtua pari dl kerralla, lähti kuselle ja heräs vessasta seuraavana aamuna, noin joskus 16v kerran tapahtui mulle. :mrgreen:
Kattotaan, pitää käydä röökillä.
Noh, benejä ei oo kun aamunen riva alla vain. Xonen määrä on kyllä suuri, mutta siihen tavaraan on kyllä tolea.
^ 4 kaljaa puolessa tunnissa voi kyllä humahtaa, jos ei nyt sentään niin kuin pirtu, niin aika hyvin kuitenkin, jos alkoholitoleranssi on alhainen. Alkoholia siinä bissessäkin on, joten nopeasti kiskottuna voi tehdä yllättävän efektin hetken päästä ja juurikin siitä syystä, kun se ei tunnu heti vaikuttavan.
No, jopasjota? Joko olet siellä aivan päissäsi?
Itse olen k-hoidossa xonella, lääkepäivinä jos juon, niin kyllä se enemmän päähän humahtaa, kuin esim seuraavana päivänä.
Olen tuplilla, joten sen kyllä huomaa, kun sulattaa, vaikka tolea on, hoidossa ollut yli vuoden.
Käytän itsekin alkoholia hyvin vähän, entinen alkoholisti kun olen, niin en lähde leikkimään tuon aineen kanssa, mutta voin jo nykyään (4 vuotta raittiutta, lukuunottamatta muutamaa retkahdusta ja muutaman päivän “kännireissua”) lasin viiniä juoda tai saunaoluen ottaa ilman, että mopo lähtee käpälästä. Moni varmaan ihmettelee, miten tuo on mahdollista, jos olen alkoholisti. No, se on mahdollista siten, että suunnittelee tarkoin, milloin ja missä alkoholiannoksensa aikoo nauttia, takoo päähänsä, että tästä ei sitten mitään viikon ränniä lähde, että ihan vain rentoutuakseni otan. Enkä lopulta tee siitä itselleni tai muillekaan suurta numeroa, juon viinini/olueni/siiderini ja ehdottomasti syön ennen, kuin juon.
Tosin joudun kamppailemaan jatkuvasti vieläkin sen asian kanssa, että juomahimoja ja vetohaluja on, näen ryyppy- ja vetounia, kuivilla ollut 7kk. No meni vähän ot, mutta suosittelisin varovaisuutta tuon alkon kanssa jos on samana päivänä sulattanut lääkkeet, aikas petollista on se alko ja subu (+bentsot?) kombo. Yhtäkkiä pamahtaa hulluun humalaan… Kokemusta on.